Veien til et nytt liv....del 2

Ååå, tenk på det! Fantastisk!
 
Så utrolig bra! Smiler fra øre til øre her jeg sitter :D
 
Fantastiske nyheter! For en lettelse det må vœre:Heartred
 
Fremdeles minimalt med væske :D weeee ! Da kan jeg slappe av i 14 nye dager før vi skal tilbake på Riksen 21/5.
Fikk et bilde hos gyn i dag, men synes det var et dårlig et.... Han brukte dessuten ga 2 sekunder på å få et godt bilde så :p

Hun er pr nå 12% over i vekst . Er nå 2800g. Estimert til å bli 3800g wææææ :p
Som dere ser på bildet så ser hun godt i stand ut :p

image.jpg
 
Så bra at det går rette veien! Og så nydelig jente da gitt! :D
 
Hadde time på Riksen i dag... Jeg kan nesten ikke tro jeg skriver dette... Men det har skjedd et mirakel som vi har håpet og drømt om, jenta vår har ikke lengre væske i kroppen ❤️Hun er frisk ! Jeg tror nå på mirakler!

Vi ble tilbudt senabort 2 ganger.... Tenk på det... ❤️ Snart er hun er ❤️❤️
 
Hadde time på Riksen i dag... Jeg kan nesten ikke tro jeg skriver dette... Men det har skjedd et mirakel som vi har håpet og drømt om, jenta vår har ikke lengre væske i kroppen ❤️Hun er frisk ! Jeg tror nå på mirakler!

Vi ble tilbudt senabort 2 ganger.... Tenk på det... ❤️ Snart er hun er ❤️❤️
Så fantastiske nyheter da!!!! Og så uendelig bra dere ikke hørte på legene og valgte bære henne frem! ❤️❤️❤️❤️
 
Det var dagens store gladnyhet :Heartred Dere har vært igjennom en umenneskelig tid, men dere har stått fjellstøtt i troen og håpet på at jenta deres skulle komme seg igjennom dette, og snart kommer hun ut til dere! Håper du klarer å slappe av den siste lille tiden som er igjen, puste ut og glede deg til det neste kapittelet i livet deres :)
 
Ufattelig at det har endret seg sånn ❤ ❤ Hun er jammen et mirakelbarn
 
Hadde time på Riksen i dag... Jeg kan nesten ikke tro jeg skriver dette... Men det har skjedd et mirakel som vi har håpet og drømt om, jenta vår har ikke lengre væske i kroppen ❤️Hun er frisk ! Jeg tror nå på mirakler!

Vi ble tilbudt senabort 2 ganger.... Tenk på det... ❤️ Snart er hun er ❤️❤️

Fantastisk!! :D Må være en helt ubeskrivelig følelse :happy:
 
Fantastisk!!! Helt utrolig!!
 
Back
Topp