Veien til et nytt liv....del 2

Fine jenta deresxsmile9 oi, kanskje gynekologen har rett...det kan trekke seg tilbake. Det er nok en fighter av jente du har i magen:Heartbigred
 
Håper væsken er redusert neste gang! Tror dette går bra jeg :Heartpink
 
Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske :D jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer :)
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.

Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.

Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag ❤️
Vi holder håpet fremdeles oppe ❤️
 
Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske :D jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer :)
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.

Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.

Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag ❤️
Vi holder håpet fremdeles oppe ❤️
Hurra!!!! så deilig med gode nyheter!! Det er ei sterk lita frøken du har i magen! hun kommer til å komme langt!
Lykke til på Riksen på Mandag!
 
Fantastiske nyheter!! Hurra!! Jenta deres er virkelig en fighter:Heartred
 
Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske :D jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer :)
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.

Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.

Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag ❤️
Vi holder håpet fremdeles oppe ❤️

Fantastisk!! :) Det ser lysere ut for hver gang dette ❤
 
Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske :D jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer :)
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.

Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.

Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag ❤️
Vi holder håpet fremdeles oppe ❤️
Så flott! Godt å se at dere får litt gode nyheter :)! ! Lykke til på riksen!
 
Oppdatering etter time på Riksen: mindre væske :). I forrige uke hadde babyen vår 5 mm rundt hjertet. Dette er nå redusert til 3,5 mm. Væskemengden i magen er også redusert, men det er litt vanskeligere å måle totalvæsken. Men mindre områder som Max er på 10 mm noen steder. Jeg synes klart at jeg så at hun hadde færre områder i magen og at det ikke strakk seg så langt opp lengre.

Legene er veldig positive til utviklingen og sendte søknad til Siv Tbg om fødeplass.

Vi vet at hun fremdeles er syk, men dette er de første positive nyhetene vi har fått siden vi fikk vite at jenta vår var syk.
Planen videre nå er å forsøke å la alt gå naturlig uten noen inngripen.
Ny kontroll på Riksen om 14 dager :)
Ei ordentlig glad jente er jeg i dag :D
 
Oppdatering etter kontrolltime på Riksen :denne gangen har væsken vært stabil ser det ut til. Det kan være enda litt mindre rundt hjertet ettersom det ikke lengre er 2 x 3,5 mm væskeområde rundt hjertet men 1 på 4 mm istede :D jeg fikk i dag samme spesialist som jeg hadde aller første time jeg var på Riksen( han som sa det ville være et mirakel dersom hun overlevde). Jeg konfronterte han i dag med påstanden han kom med den gang, og fikk til svar at tilstanden var en helt annen i dag og at det slettes ikke ville være et mirakel om hun overlevde :D han er fremdeles litt reservert med å si at dette går bra, men hun er absolutt i bedring. Så da har vi annonsert nyheten på Facebook og forsøker enda mer på å forberede oss på at vi blir foreldre til ei lita jente om få mnd :D
 
Så fantastisk!! Har tenkt mye på deg, krysser alt jeg har for jenta deres! Hvor langt har du kommet nå?
 
Back
Topp