Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!!! så deilig med gode nyheter!! Det er ei sterk lita frøken du har i magen! hun kommer til å komme langt!Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.
Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.
Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag
Vi holder håpet fremdeles oppe
Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Ikke mer væske jeg synes jeg så at det var mindre, fikk ingen eksakte mål på mangen, men han sa det iallefall ikke var blitt mer
Nyrebekkenet var litt forstørret, men det er visst veldig vanlig og kan gå over av seg selv, eller de kan fikse det etter fødsel.
Skal tilbake på Riksen på mandag 23/2 . Er så spent på om de vil gjøre noe. Lungemodningssprøyte kan være aktuelt ettersom vi er kommet så langt. ( uke 25 på mandag). Mulig vi skal avtale møte med en barnelege også.
Jenta i magen er fremdeles veldig vital. Sparker og beveger seg mer og mer hver dag
Så flott! Godt å se at dere får litt gode nyheter ! ! Lykke til på riksen!Oppdatering etter sjekk hos gynekologen i går :
Tusen takk for tanker og gode ord Jeg er akuratt 27 uker i dagSå fantastisk!! Har tenkt mye på deg, krysser alt jeg har for jenta deres! Hvor langt har du kommet nå?