Veien til et nytt liv....del 2

Spesialisten på Riksen ringte på lørdag. Han ville informere meg om kromosomsvarene som var kommet.
Prøven var helt normal.
Går og venter på at onsdagen skal komme ,slik at vi får sett jenta vår igjen. Håper så inderlig at hun er i bedring.

Håper dere får flere gode nyheter i morgen!
 
image.jpg Oppdatering etter time på Riksen i dag. Tilstanden er den samme.
Ettersom hun er så stabil skal jeg først tilbake om 3 uker( 23/2). I mellomtiden følger gynekologen min her hjemme meg opp x 1 pr uke.
Det ble snakket om at vi etterhvert bør ha samtale med en barnelege ift hva som skjer etter forløsning. Hun mente ganske sikkert at jeg ikke ville komme til termin. Det blir bare å vente og følge med på utviklingen.
 
Du søte fine lille nydelige jente!♡♡♡ Krysser og håper alt for den lille jenta deres:) Hun er nok sterk, dette skal dere klare:)
 
Nydelige jenta <3 Jeg tenker så mye på dere og håper så inderlig!!!!
 
Lille venn <3 Godt å høre at tilstanden er stabil! Det er godt nytt :) Du har en liten fighter i magen :) Sender deg en god klem
 
Så nydelig hun er :)
 
Nydelig lita frøken :love7

Så bra at de tar seg tid til en slik telefon, selv på en lørdag. Men kan tenke meg at jeg hadde hatt hjertet i halsen når jeg så at legen ringte meg på en lørdag! Godt det var gode nyheter:)

Ingen endring er jo bra det :) Har en god følelse...
 
Se på babyen da <3 <3 jeg må bare si at jeg har troa!! :)
 
image.jpg Sjenert i dag ❤️

Oppdatering fra i dag:
Fremdeles væske i magen og rundt hjertet.
Gynekologen min sa han målte litt annerledes enn legene på Rikshospitalet . Men som han kunne se så hadde han mindre mål av magen enn dem der inne. Kanskje det kan bety at den er noe redusert??? Skal tilbake til samme gynekolog neste uke og da måler han på samme måte. Så da får vi se om det er mindre.
Mage væske: 9mm
Væske rundt hjertet: 5mm

Jenta er veldig vital sa han. Kunne ikke finne andre feil. Men han synes også urinblæren var noe liten.
 
Back
Topp