I dag er det tid for ny time på Riksen. Uken som har gått har vært nok en berg-og dalbane følelsesmessig . Vi gravide har en del svingninger i humøret fra før.... Dere kan jo bare tenke dere hvordan det er med dette på toppen av det hele. Stakkars samboeren min han blir frustrert han også stakkar. Det ene minuttet gråter jeg, det andre ser jeg på barneutstyr, før jeg i det neste minuttet er helt fra meg igjen. Dette er uten tvil den tøffeste tiden vi har vært igjennom som par. Det setter oss virkelig på prøve. Heldigvis har jeg en mann som elsker meg helt endeløst. Han kan bli frustrert over situasjonen og meg, men jeg vet jeg faller til ro i de trygge armene hans i løpet av dagen. Omfavnet av kjærlige kyss og klemmer Vi kommer nok ut på den andre siden som enda sterkere som kjærester. Det er bare veldig tungt akkurat nå.
Vi har de to siste dagene viet magen mye oppmerksomhet sammen . Snakket med henne og vært fascinert av bevegelsene som vises på utsiden. Vi har snakket mye om navn og kanskje har vi endelig blitt enige Det gjør godt å gi henne navn.
Vi har time i dag 13.30. Nervene sitter som vanlig på utsiden av huden! Vi håper på gode nyheter!!!
Vi har de to siste dagene viet magen mye oppmerksomhet sammen . Snakket med henne og vært fascinert av bevegelsene som vises på utsiden. Vi har snakket mye om navn og kanskje har vi endelig blitt enige Det gjør godt å gi henne navn.
Vi har time i dag 13.30. Nervene sitter som vanlig på utsiden av huden! Vi håper på gode nyheter!!!