Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk fine Irrgrønn Ja, jeg har verdens snilleste mamma! Ja, helt uvirkelig at alt fortsatt ser bra ut. Veldig takknemlig! Ja, jeg må jobbe med meg selv og den biten, men håper å få det til litt etter litt Jeg følger med i dagboken din og heier veldig på deg! Vet hvor tøft det erÅ, så snill mamma som spanderte ultralyd på deg Og så betryggende at alt fortsatt står bra til! Håper du snart kan kose deg med graviditeten
Ja, jeg har verdens snilleste mamma! Det var så godt å få den bekreftelsen, selv om jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, så er det en annen bekreftelse å se på ultralyd at babyen har vokst sånn den skal og at alt så langt ser bra ut Tusen takk! Ja, det nærmer seg nå Håper alt er bra med deg!Den bekreftelsen er så deilig og utrolig viktig Snille mammaen din som ville spandere Da er det bare å glede seg til om to uker
Tusen takk Kitty!! Håper alt står bra til med deg!Å så kjekt å se at du venter gratulerer så mye!
Ja, med oss alle. Lillesøster er blitt over 6 mndTusen takk Kitty!! Håper alt står bra til med deg!
Wow, 6 måneder allerede!! Så godt å høre at det går bra med dere alle!Ja, med oss alle. Lillesøster er blitt over 6 mnd
Jeg gjorde som deg i morges Var litt bekymra og ringte gynekologen. Kom inn og fikk en deilig beskjed Takk og lov for private gynekologer som har tidJa, jeg har verdens snilleste mamma! Det var så godt å få den bekreftelsen, selv om jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, så er det en annen bekreftelse å se på ultralyd at babyen har vokst sånn den skal og at alt så langt ser bra ut Tusen takk! Ja, det nærmer seg nå Håper alt er bra med deg!
Å så godt å høre Bringebær!! Ikke noe bedre enn det!Jeg gjorde som deg i morges Var litt bekymra og ringte gynekologen. Kom inn og fikk en deilig beskjed Takk og lov for private gynekologer som har tid
Nei, det er så godt! Den vondten i magen man får av å være bekymra er så kjipÅ så godt å høre Bringebær!! Ikke noe bedre enn det!
Så god du er Kjenner jeg må jobbe veldig med psyken, hver dag! Selv om ting selvfølgelig er lettere nå enn det var for mange uker siden. Fortsatt helt uvirkelig å ha kommet så langt som jeg er nå. Er bare 6 dager siden forrige ultralyd, men kjenner meg urolig allerede skal heldigvis til jordmor igjen i morgen for vanlig time + sjekk etter hjertelyd som da roer meg ned i noen dager tilHerlig med nok en flott UL, og helt supert at du virker å slå deg litt mer til ro nå med at alt går som det skal, og lar angsten slippe Fantastisk å høre, KHelg! Håper du fortsetter å nyyyte resten av svangerskapet nå fremfor å bekymre deg Den antatte frøkna har virkelig begynt å ta form også nå, moro å se UL-bilde. Takk for at du holder oss oppdatert, det er oppriktig moro å følge med på dere
Forstår deg godt, er jo ikke rart du har det sånn etter alt du har vært gjennom. Men godt at du får ro av jevnlige sjekker, da er det bare å fortsette med det tenker jeg inntil roen faller seg mer naturligSå god du er Kjenner jeg må jobbe veldig med psyken, hver dag! Selv om ting selvfølgelig er lettere nå enn det var for mange uker siden. Fortsatt helt uvirkelig å ha kommet så langt som jeg er nå. Er bare 6 dager siden forrige ultralyd, men kjenner meg urolig allerede skal heldigvis til jordmor igjen i morgen for vanlig time + sjekk etter hjertelyd som da roer meg ned i noen dager til
Nå er det vel ikke så lenge til dere skal begynne å starte opp igjen?
Så spennende!! Dere har vært veldig tålmodige! Skjønner at dere er overklare nå Det blir spennende å følge med!Forstår deg godt, er jo ikke rart du har det sånn etter alt du har vært gjennom. Men godt at du får ro av jevnlige sjekker, da er det bare å fortsette med det tenker jeg inntil roen faller seg mer naturlig
Ja, det stemmer! Venter på TR som jeg antar at kommer om en ukes tid, og det blir da startskuddet for ny PP (endeliiiig) Så vi venter så tålmodig vi kan og er mildt sagt overklare for nytt forsøk
Deilig med den bekreftelsen på at alt fortsatt er bra Hurra Skjønner du er nervøs for rutineultralyden, men det går nok veldig fint! Heier på deg/dere17+3
Ny time hos jordmor og alt var heldigvis tipp topp denne gangen også! Jeg blir like letta hver gang! Målte blodtrykket og urin, det så bra ut. Også sjekket vi selvfølgelig etter hjerteslag med doppler og jordmor fant den heldigvis med én gang denne gangen også. Lå på rundt 155 i dag, så helt supert
Nå er det bare en liten uke igjen til rutineultralyden! Helt uvirkelig! Er veldig nervøs og spent! Det blir en stor og nervepirrende dag
Tusen takk, fine deg!!Deilig med den bekreftelsen på at alt fortsatt er bra Hurra Skjønner du er nervøs for rutineultralyden, men det går nok veldig fint! Heier på deg/dere
18+0 !
Om 2 uker er jeg halvveis! Syns plutselig at det går litt fort nå, og det er gøy og skummelt på samme tid!
I dag kom det klar væske ut fra det ene brystet som gjorde at tskjorta ble våt Har siden uke 12/13 kunne klemme på brystvortene og det har da kommet bittelitt klar væske ut. Men dette er første gang det skjer av seg selv! Så i dag er planen å få kjøpt noen innlegg for å ha i bh'en Litt tidlig hvis det skal fortsette å komme ut av seg selv syns jeg, men får se hvor mye det blir. Googlet og da stod det at man ikke skal klemme på brystvortene, så det skal jeg slutte med
Haha, ikke sant! Litt sprøtt! Helt nytt for megHehe, en form for milepæl det også, våt tskjorte?
Så stas med 18 uker, og snart halvveis!