Veien til babydrømmen, etter 2 MA og en BO på rad. Gravid på nytt!

Å så kjekt å se at du venter :) gratulerer så mye!

Å, så snill mamma som spanderte ultralyd på deg :love2 Og så betryggende at alt fortsatt står bra til! Håper du snart kan kose deg med graviditeten :Heartpink
Takk fine Irrgrønn:Heartred:) Ja, jeg har verdens snilleste mamma! Ja, helt uvirkelig at alt fortsatt ser bra ut. Veldig takknemlig! Ja, jeg må jobbe med meg selv og den biten, men håper å få det til litt etter litt :Heartred Jeg følger med i dagboken din og heier veldig på deg! Vet hvor tøft det er:Heartred:Heartred

Den bekreftelsen er så deilig og utrolig viktig ❤️ Snille mammaen din som ville spandere ❤️ Da er det bare å glede seg til om to uker ❤️
Ja, jeg har verdens snilleste mamma!:):Heartred Det var så godt å få den bekreftelsen, selv om jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, så er det en annen bekreftelse å se på ultralyd at babyen har vokst sånn den skal og at alt så langt ser bra ut :Heartred Tusen takk! Ja, det nærmer seg nå:love7 Håper alt er bra med deg!

Ja, jeg har verdens snilleste mamma!:):Heartred Det var så godt å få den bekreftelsen, selv om jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, så er det en annen bekreftelse å se på ultralyd at babyen har vokst sånn den skal og at alt så langt ser bra ut :Heartred Tusen takk! Ja, det nærmer seg nå:love7 Håper alt er bra med deg!
Jeg gjorde som deg i morges ❤️ Var litt bekymra og ringte gynekologen. Kom inn og fikk en deilig beskjed ❤️❤️ Takk og lov for private gynekologer som har tid ❤️

Jeg gjorde som deg i morges ❤️ Var litt bekymra og ringte gynekologen. Kom inn og fikk en deilig beskjed ❤️❤️ Takk og lov for private gynekologer som har tid ❤️
Å så godt å høre Bringebær!! :love7 Ikke noe bedre enn det!:Heartred:Heartred

Herlig med nok en flott UL, og helt supert at du virker å slå deg litt mer til ro nå med at alt går som det skal, og lar angsten slippe:) Fantastisk å høre, KHelg! Håper du fortsetter å nyyyte resten av svangerskapet nå fremfor å bekymre deg :love2 Den antatte frøkna har virkelig begynt å ta form også nå, moro å se UL-bilde. Takk for at du holder oss oppdatert, det er oppriktig moro å følge med på dere :joyful::Heartpink

Herlig med nok en flott UL, og helt supert at du virker å slå deg litt mer til ro nå med at alt går som det skal, og lar angsten slippe:) Fantastisk å høre, KHelg! Håper du fortsetter å nyyyte resten av svangerskapet nå fremfor å bekymre deg :love2 Den antatte frøkna har virkelig begynt å ta form også nå, moro å se UL-bilde. Takk for at du holder oss oppdatert, det er oppriktig moro å følge med på dere :joyful::Heartpink
Så god du er :Heartred Kjenner jeg må jobbe veldig med psyken, hver dag! Selv om ting selvfølgelig er lettere nå enn det var for mange uker siden. Fortsatt helt uvirkelig å ha kommet så langt som jeg er nå. Er bare 6 dager siden forrige ultralyd, men kjenner meg urolig allerede:wtf: skal heldigvis til jordmor igjen i morgen for vanlig time + sjekk etter hjertelyd som da roer meg ned i noen dager til:Heartred

Nå er det vel ikke så lenge til dere skal begynne å starte opp igjen? :love7

Så god du er :Heartred Kjenner jeg må jobbe veldig med psyken, hver dag! Selv om ting selvfølgelig er lettere nå enn det var for mange uker siden. Fortsatt helt uvirkelig å ha kommet så langt som jeg er nå. Er bare 6 dager siden forrige ultralyd, men kjenner meg urolig allerede:wtf: skal heldigvis til jordmor igjen i morgen for vanlig time + sjekk etter hjertelyd som da roer meg ned i noen dager til:Heartred

Nå er det vel ikke så lenge til dere skal begynne å starte opp igjen? :love7
Forstår deg godt, er jo ikke rart du har det sånn etter alt du har vært gjennom. Men godt at du får ro av jevnlige sjekker, da er det bare å fortsette med det tenker jeg inntil roen faller seg mer naturlig:happy::Heartpink

Ja, det stemmer! Venter på TR som jeg antar at kommer om en ukes tid, og det blir da startskuddet for ny PP (endeliiiig) :D Så vi venter så tålmodig vi kan og er mildt sagt overklare for nytt forsøk:joyful::Heartred

Forstår deg godt, er jo ikke rart du har det sånn etter alt du har vært gjennom. Men godt at du får ro av jevnlige sjekker, da er det bare å fortsette med det tenker jeg inntil roen faller seg mer naturlig:happy::Heartpink

Ja, det stemmer! Venter på TR som jeg antar at kommer om en ukes tid, og det blir da startskuddet for ny PP (endeliiiig) :D Så vi venter så tålmodig vi kan og er mildt sagt overklare for nytt forsøk:joyful::Heartred
Så spennende!! Dere har vært veldig tålmodige! Skjønner at dere er overklare nå :woot::joyful: Det blir spennende å følge med! :love7:Heartred

17+3

Ny time hos jordmor og alt var heldigvis tipp topp denne gangen også! :happy::love7 Jeg blir like letta hver gang! Målte blodtrykket og urin, det så bra ut. Også sjekket vi selvfølgelig etter hjerteslag med doppler og jordmor fant den heldigvis med én gang denne gangen også. Lå på rundt 155 i dag, så helt supert:Heartred

Nå er det bare en liten uke igjen til rutineultralyden! Helt uvirkelig! Er veldig nervøs og spent! Det blir en stor og nervepirrende dag:nailbiting:

17+3

Ny time hos jordmor og alt var heldigvis tipp topp denne gangen også! :happy::love7 Jeg blir like letta hver gang! Målte blodtrykket og urin, det så bra ut. Også sjekket vi selvfølgelig etter hjerteslag med doppler og jordmor fant den heldigvis med én gang denne gangen også. Lå på rundt 155 i dag, så helt supert:Heartred

Nå er det bare en liten uke igjen til rutineultralyden! Helt uvirkelig! Er veldig nervøs og spent! Det blir en stor og nervepirrende dag:nailbiting:
Deilig med den bekreftelsen på at alt fortsatt er bra :Heartred Hurra:joyful: Skjønner du er nervøs for rutineultralyden, men det går nok veldig fint! Heier på deg/dere:love7

Deilig med den bekreftelsen på at alt fortsatt er bra :Heartred Hurra:joyful: Skjønner du er nervøs for rutineultralyden, men det går nok veldig fint! Heier på deg/dere:love7
Tusen takk, fine deg!!:love7:happy:

18+0 !

Om 2 uker er jeg halvveis! Syns plutselig at det går litt fort nå, og det er gøy og skummelt på samme tid!

I dag kom det klar væske ut fra det ene brystet som gjorde at tskjorta ble våt :hilarious: Har siden uke 12/13 kunne klemme på brystvortene og det har da kommet bittelitt klar væske ut. Men dette er første gang det skjer av seg selv! Så i dag er planen å få kjøpt noen innlegg for å ha i bh'en :D Litt tidlig hvis det skal fortsette å komme ut av seg selv syns jeg, men får se hvor mye det blir. Googlet og da stod det at man ikke skal klemme på brystvortene, så det skal jeg slutte med:hilarious:

18+0 !

Om 2 uker er jeg halvveis! Syns plutselig at det går litt fort nå, og det er gøy og skummelt på samme tid!

I dag kom det klar væske ut fra det ene brystet som gjorde at tskjorta ble våt :hilarious: Har siden uke 12/13 kunne klemme på brystvortene og det har da kommet bittelitt klar væske ut. Men dette er første gang det skjer av seg selv! Så i dag er planen å få kjøpt noen innlegg for å ha i bh'en :D Litt tidlig hvis det skal fortsette å komme ut av seg selv syns jeg, men får se hvor mye det blir. Googlet og da stod det at man ikke skal klemme på brystvortene, så det skal jeg slutte med:hilarious:

Hehe, en form for milepæl det også, våt tskjorte? :D
Så stas med 18 uker, og snart halvveis! :Heartpink

Hehe, en form for milepæl det også, våt tskjorte? :D
Så stas med 18 uker, og snart halvveis! :Heartpink
Haha, ikke sant! :hilarious: Litt sprøtt! Helt nytt for meg :hilarious:
Ja, veldig stas!:love7

18+3 og rutineultralyd er gjennomført! :gen014:Heartbigred

Først og fremst, alt bra med lille jenta vår! :love7:love7:love7

Tenk det! At jeg har kommet hit og er ferdig med rutineultralyden! Har drømt om dette alt for lenge nå. Stor lettelse at alt så bra ut i dag også.

Det begynte med hele 45 min venting i dag for å komme inn til timen. Syns det var litt drøy ventetid og jeg begynte å stresse litt med parkeringa.. Hadde lagt på i 1 1/2 time fra vi kom til Ahus. Og samboeren rakk vel akkurat ikke ut før parkeringa gikk ut, men heldigvis ingen bot :hilarious:

Har telt ned timene til timen i dag siden i går. Vært nervøs, men også veldig spent. Ble ikke ordentlig nervøs før vi skulle dra hjemmefra. Syns selve undersøkelsen var litt skuffende når jeg sammenligner med private jeg har vært på :hilarious: Men men. Det viktigste er at alt så bra ut med den lille jenta vår! Så da ble det jente, og hun viste oss kjønnet. Gøy! :love7 Det eneste hun nevnte er at morkaka lå litt lenger ned enn "normalen" utifra hvordan jeg forstod det. Men jeg ble overraska over å høre det, siden jeg var jo på en ultralyd for 2 uker siden hvor alt så bra ut? Og da ble jeg fortalt at den ikke beveger seg noe nedover, men går høyere opp ettersom babyen vokser. Men det blir ihvertfall en kontroll av det i uke 32. Så sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Jordmoren min på helsestasjonen, har sendt inn at jeg skal ha flere oppfølginger fordi bmi'en er over 35. Og det nevnte jordmoren i dag, at jeg skulle ha time om 10 uker. Men på lappen jeg fikk stod det i uke 32 og det er jo 13 uker til? Mulig jeg har misforstått, men ble usikker. Skal til jordmor igjen om litt over 2 uker, så får høre med hun da og om det høres riktig ut.

Terminen ble ikke flyttet, den forblir 10. oktober! :):Heartred

Vedlegg

• 20220510_180516-2.jpg
    20220510_180516-2.jpg
    566,1 KB · Visninger: 68
  • 20220510_180539.jpg
    20220510_180539.jpg
    535,6 KB · Visninger: 65
Back
Topp