Han er fantastisk Vi var der første svangerskap og skal tilbake nå.12+6
I dag tidlig var jeg hos Martin Lundring på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim og ALT SÅ BRA UT!!
Dere aner ikke hvor letta jeg er!!! Jeg har hatt så mange bekymringer denne uken og har telt ned timer til denne ultralyden.... Det er 6 uker siden jeg bestilte ultralyden, vel vitende om at det var en stor mulighet for at jeg måtte avbestille den. Har hatt det i tankene hele veien. Og nå har jeg vært der og fikk høre at alt så bra ut med lille babyen vår! For en lykke!
Det var organrettet ultralyd, og han gikk nøye gjennom alt! Hva den mannen kan, og hva han kan se! Han fortalte at han gjør ca 1500 undersøkelser i løpet av et år. Helt utrolig. Vi fikk masse videoer og noen fine bilder Veldig synd at man ikke kan poste videoer her, men babyen var i mye bevegelse. Den målte 6,8 cm fra hode til rumpa Ble målt til 13+1, men jeg fortsetter å følge menstermin. Foreløpig termin er fortsatt 10.oktober. Han var også 90% sikker på kjønnet. Er det noen som vil gjette utifra bilde??
Neste ultralyd er ikke før i mai, og det er rutineultralyd. Vurderer å booke en ultralyd i mellomtiden, får se hva jeg føler. Og da burde man jo kunne se kjønnet enda bedre, for å være enda mer sikker Selv om jeg vet at ting ikke er 100% før babyen er ute selvfølgelig!
Men jeg er sååå letta og glad for at alt så bra ut. Kunne ikke bedt om mer!! I morgen skal jeg på babymesse, som jeg gleder meg masse til. Har hatt lyst til det flere ganger, men så har det jo ikke gått veien. Men nå, nå må jeg begynne å tro at det kommer en liten en i oktober!
Det er så godt å få den beskjeden at alt ser bra ut
Kos deg med graviditeten videre. Nå har du kommet veldig langt