Søte deg!! Tusen takk Noelle!Åhh, så herlig å se at det er så bra stigning!! Nyt helgen med spiren, fine du!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte deg!! Tusen takk Noelle!Åhh, så herlig å se at det er så bra stigning!! Nyt helgen med spiren, fine du!!
5+0
Må le litt av teksten i Babyverden appen i dag. I morgen er det faktisk TO uker siden jeg fant ut at jeg var gravid. Så det er litt mer enn noen dager her
Hvis jeg legger godvilja til, så tror jeg kanskje at jeg har kjent svakt på de ligamentstrekkene jeg savnet her om dagen. Fikk skikkelig vondt en gang i går, da jeg satt, og mobilen ringte, og jeg stod raskt opp for å sjekke hvem som ringte. Da strakk det skikkelig til! Men jeg husker ikke om det har skjedd de gangene jeg ikke har vært gravid også Jeg leter konstant etter tegn i hverdagen Finnes ikke kvalm, håper egentlig at det skal komme litt, så jeg hadde kjent på det, fordi nesten "alle" kjenner litt på det, virker det som. Men, moren min var visst ikke kvalm i det hele tatt i de to svangerskapene sine. Kanskje det er genetisk?
Ellers er puppene fortsatt ømme, og det er jeg veldig glad for! Blir glad for ethvert tegn jeg kan få
Heier så innmari på deg og spiren! Elsker de oppdateringene om den lille fra uke til uke Nyyyt svangerskapet ditt videre, denne skal som sagt sitte til mål5+0
Må le litt av teksten i Babyverden appen i dag. I morgen er det faktisk TO uker siden jeg fant ut at jeg var gravid. Så det er litt mer enn noen dager her
Hvis jeg legger godvilja til, så tror jeg kanskje at jeg har kjent svakt på de ligamentstrekkene jeg savnet her om dagen. Fikk skikkelig vondt en gang i går, da jeg satt, og mobilen ringte, og jeg stod raskt opp for å sjekke hvem som ringte. Da strakk det skikkelig til! Men jeg husker ikke om det har skjedd de gangene jeg ikke har vært gravid også Jeg leter konstant etter tegn i hverdagen Finnes ikke kvalm, håper egentlig at det skal komme litt, så jeg hadde kjent på det, fordi nesten "alle" kjenner litt på det, virker det som. Men, moren min var visst ikke kvalm i det hele tatt i de to svangerskapene sine. Kanskje det er genetisk?
Ellers er puppene fortsatt ømme, og det er jeg veldig glad for! Blir glad for ethvert tegn jeg kan få på graviditeten
Ååå så fin historie! Tusen takk for at du deler!! Det setter jeg veldig pris på Ja, man hører som regel om alle de som har de "typiske" tegnene på graviditet, og tenker da at det kommer til å gå dårlig, fordi man ikke har de tegnene som er mest vanlig (virker det som) Så herlig å høre at alt gikk fint med deg og at du har en liten en på 3 mndJeg gikk også slik hele første del av svangerskapet. "Alle" var kvalme og hadde brystspreng++++. Men jeg kjente ingenting! Ikke om jeg leita og leita og la all goviljen jeg hadde til heller Så det her kunne jo aldri gå bra tenkte jeg. Men det skal jeg si deg at det gjorde! Det beste som har hendt meg er 3 mnd blitt Min mor var heller ikke plaga med kvalme eller hadde særlig med andre symptomer. Så tror nok det kan ligge noe arvelighet bak dette også! Jeg brukte utrolig mye energi på å bekymre meg pga manglende symtom Så vi er flere, antagelig mange som som "sliter" med å ikke ha vondterGår bra likevel Lykke lykke til!
Søteste deg! Tusen tusen takk for heinga Noelle!Heier så innmari på deg og spiren! Elsker de oppdateringene om den lille fra uke til uke Nyyyt svangerskapet ditt videre, denne skal som sagt sitte til mål
Fantastisk!!Hcg oppdatering 5+2
Da har jeg tatt min siste hcg blodprøve for denne gang og jeg var så nervøs og spent for svaret
9600!!! Det er kjempe bra! Regnet ut med hcg kalkulator at jeg burde ha MINST 5800 i dag for at det skulle være en normal stigning. Så dette er fint! Det er fortsatt innenfor normal stigning
En oppsummering av hcg tallene
3+6 - 13 dpo = 182
4+2 - 16 dpo = 869
4+4 - 18 dpo = 1900
5+2 - 23 dpo = 9600
Så gode nyheter Denne spiren skal sitte helt til termin!!Hcg oppdatering 5+2
Da har jeg tatt min siste hcg blodprøve for denne gang og jeg var så nervøs og spent for svaret
9600!!! Det er kjempe bra! Regnet ut med hcg kalkulator at jeg burde ha MINST 5800 i dag for at det skulle være en normal stigning. Så dette er fint! Det er fortsatt innenfor normal stigning
3+6 - 13 dpo = 182
4+2 - 16 dpo = 869
4+4 - 18 dpo = 1900
5+2 - 23 dpo = 9600
Takk Noelle!Fantastisk!!
Takk!! Jeg håper virkelig det! Håper alt går bra med deg!Så gode nyheter Denne spiren skal sitte helt til termin!!
Hcg oppdatering 5+2
3+6 - 13 dpo = 182
4+2 - 16 dpo = 869
4+4 - 18 dpo = 1900
5+2 - 23 dpo = 9600
Takk Alfakrøll! Jeg håper med alt jeg har!Åå jeg blir så glad!!! Det er jo langt over det minste det burde være! Denne spiren må bli med til mål!
Herlig lesing! Hurra for tett oppfølging og heia bønna6+3 og TUL
Nå tør jeg endelig å skrive litt her inne og oppdatere
Jeg har vært på min første tidlige ultralyd i dag og jeg var SÅ sinnsykt nervøs
Jeg har en liten bønne med hjerteslag inni livmoren min og jeg er så letta!! Men det varer ikke mer enn noen dager dessverre
Dette er jo totalt tredje gangen jeg ser hjerteslag i mine 4 graviditeter. Jeg vet hvor fort det kan gå galt. Så disse ukene fremover kommer til å være ekstra nervepirrende, iallfall når vi kommer til uke 8+. Det var jo da de døde første gangene. Så det er bare å ta dag for dag og håpe på det aller beste
Jeg har heldigvis fortsatt ømme pupper, og siden lørdag har jeg begynt å følge meg uvel og uggen. Men jeg vet ikke om det er bivirkninger av alle medisinene jeg tar, eller om det kommer av graviditeten. Formen er litt opp og ned gjennom dagen. I tillegg er jeg en del trøtt. Er for tiden sykmeldt, og mens det kan bli litt kjedelig i lengden, er jeg veldig takknemlig for det. Legen min kjenner historikken min, og jeg forklarte at jeg syns dette er veldig, veldig vanskelig psykisk. Hun sa hun ikke skal presse meg for å komme tilbake på jobb fortest mulig, jeg skulle ta dette i mitt tempo Føler meg utrolig heldig med legen min! Har virkelig ingen planer om å være sykmeldt lengst mulig, men til jeg kommer meg over kneika og hvertfall forbi de ukene jeg har mistet før
Legen min henviste meg til offentlig tidlig ultralyd forrige uke, og jeg har allerde fått time nå til fredag. Så da blir det to nære ultralyder denne uka, men det gjør meg ingen ting selv om jeg syns det er skummelt med ultralyd. Legger ved et ultralyd bilde selv om man ikke ser så mye. Lille bønna målte 8 mm og det stemmer helt med tanke på menstermin og ELVis vedlegget 377610
Takk fineste Noelle!Herlig lesing! Hurra for tett oppfølging og heia bønna
Tusen takk søte deg! La oss virkelig satse på det! Håper det går bra med deg!Hurra for nok en bra TUL! Dette skal gå veien!!