Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Gratulerer så masse
Tenkte å ta en digital imorgen så ringe legekontoret for en blodprøve for bekreftelse når jeg kommer hjem igjen på mandag.Gratulerer så masse! tydelig og fin babystrek<3
På ett hotellrom i England
Egentlig bare lyst til å drukne meg selv i ett glass vin... Jeg visste det var en sjanse, men begynte jo såklart å drømmeÅ nei Sender deg en stor klem
Skjønner deg så godt! Så fort man får en positiv test så kommer drømmene. Man ønsker jo at spiren skal sitte hele veien. Håper den gjør det snart hos degEgentlig bare lyst til å drukne meg selv i ett glass vin... Jeg visste det var en sjanse, men begynte jo såklart å drømme
Så leit... [emoji169]Da havnet jeg over i PP4..
Takk. Er kanskje håpløst å håpe at jeg ikke skulle trenge det.Lykke til med ny runde av Letrozol og håper du får ny resept om det ikke skulle klaffe denne pp
Kroppen trenger bare en liten dyttTakk. Er kanskje håpløst å håpe at jeg ikke skulle trenge det.
Jeg håper for deg!Takk. Er kanskje håpløst å håpe at jeg ikke skulle trenge det.
Håper det. Prøver ananas denne gangen.Kroppen trenger bare en liten dytt
Takk <3 <3Jeg håper for deg!
Ananas er godt, skal prøve det igjen selv denne ppHåper det. Prøver ananas denne gangen.
Takk <3 <3
Det er jo kjempegodt, pleier å spise det på boks når jeg vil ha noe som er godt og ikke altfor usunt.Ananas er godt, skal prøve det igjen selv denne pp