Taaaaaakk. *håper*Heia egget!
Håper det.Tror du har hatt el jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taaaaaakk. *håper*Heia egget!
Håper det.Tror du har hatt el jeg
Håper det Lykke til i dpo landFortsatt knapt strek på EL tester, så håper det bekrefter at jeg har hatt EL
Ja, men prøver å ikke få håpet opp egentlig, men allikevel interessant, kan jo være wishful thinking også!Spennende
Det kan det Flere symptomer i dag eller er det det samme?Ja, men prøver å ikke få håpet opp egentlig, men allikevel interessant, kan jo være wishful thinking også!
Vel halsbrann, og det med halsbrannmedisin, vondt i magen. Ellers ikke noe særlig. Ekstrem lyst på popcorn, men er ikke sikker på om det teller. Hva med deg?Det kan det Flere symptomer i dag eller er det det samme?
Spennende symptomer Her er det ikke noe egentlig. Kvalm i dag men blenda tester. Ikm i morgen så får se hva som skjer daVel halsbrann, og det med halsbrannmedisin, vondt i magen. Ellers ikke noe særlig. Ekstrem lyst på popcorn, men er ikke sikker på om det teller. Hva med deg?
God tur og kos deg masse Og lykke til med testinga!Kanskje 11dpo. Ingen test idag sovet dårlig og vært oppe og tisset flere ganger, så ikke noe konsentrert urin. Får prøve imorgen.
Reiser til England idag for helgen, tilbake på mandag. Gleder meg!
Åååå, babystreker!! Gratulerer [emoji7] [emoji173]På ett hotellrom i England