Vårt lille Knøtt er født ♡

Ser ut til at jeg havner over i PP3 iløpet av dagen/morgendagen. Skal jo regne fra dagen det begynner å blø ordentlig, så med mindre det skjer noe drastisk så blir det imorgen. :D
CD57 idag, eller CD1, kommer an på. Det gjør den noen dager kortere enn forrige, noe som er positivt! Brukt Vitex denne gangen sammen med Provera'n. :) Forhåpentligvis fører Letrozol + Vitex til en eggløsning i PP3. :) Og da prøver vi for fullt med glidemiddel fra Komplett Apotek som skal være sædvennlig og hjelpe cellene på plass!
Og typisk meg, så har jeg tinnitus, vart ganske lenge, men har begynt å bli verre i det siste.. Så skal til legen 4 Juni, blir sikkert henvist til en ØNH lege med en gang, og det er det eneste som skjer der og da. Bakgrunnsstøy hjelper ikke, og jeg har prøvd mye av det som står på nettsidene, så vi får se hva som skjer videre... :)
 
Så godt å at syklisen er litt kortere denne gangen og håper at det skal bruke neste pp gjør at du får EL :)

Tinnitus er ikke noe kjekt i det hele tatt. Har nå hatt det selv i ca 18 år (de første årene ikke hele tiden). Jeg kan merke av og til at det blir sterkere, men så blir man jo vant til det. Ikke så mye som kan dempe det egentlig enn å prøve å ignorere det. Har også hørt at høreapparat kan hjelpe (selv om man ikke hører dårlig). Lykke til hos legen og ØNH!
 
Lykke til! Håper med deg at du får EL :)
 
Så deilig da :D
 
Kanskje fordi syklusen har vært kortere en før så kroppen ikke har bygget opp så voldsomt med slimhinne? :) jeg synes det er supert med kort mens!
 
Kanskje fordi syklusen har vært kortere en før så kroppen ikke har bygget opp så voldsomt med slimhinne? :) jeg synes det er supert med kort mens!
Er ikke kortere, bare mindre vond og mindre plagsom.. Vanligvis må jeg bytte bind hver 3 time hvis ikke blør jeg igjennom.
Nesten så jeg ikke er sikker på om det er ordentlig mensen XD.
Så deilig da :D
Jepp :D
 
CD10, har hatt en del vondt i magen i det siste. Kan være bivirkninger, eller eggstokkene som jobber kanskje? Jeg håper at eggstokkene mine jobber for å gi meg ett egg. :D
Begynner å teste etter EL idag, med strips fra E-Bay. Kommer til å teste to ganger om dagen regner jeg med, og kanskje hvis disse testene blir nærme positive, prøve en babyplan. :)
 
Begynt med aksjer allerede idag. Mannen sa det så fint : Om du får el om noen dager, så har vi kanskje noen jenteceller der inne som venter på egget! (siden de overlever lengst).
Kommer nok til å holde på med aksjelegging en stund fremover.
Har merket ubehag i magen de siste dagene så håper det er eggstokkene som jobber mot en eggløsning, hadde ikke dette de forrige PP'ene. Så krysser fingrene!
Også brukt Conceive glidemiddel, så håper det kanskje funker denne gangen...

OM jeg får eggløsning da. Men får jeg det har jeg hvertfall gjort mitt beste, får jeg det ikke, skal jeg til kontroll i August og får forhåpentligvis noe annet,
 
CD 11. Disse testene er visstnok relativt svake i forhold til andre.
 

Vedlegg

  • 1141B6CC-E3FB-4577-8EAC-9013F6D4755E.jpeg
    1141B6CC-E3FB-4577-8EAC-9013F6D4755E.jpeg
    182,6 KB · Visninger: 185
Heia egget!
 
Back
Topp