Vårt lille Knøtt er født ♡

Lykke til i denne pp :)
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Foreløpig ingen positiv EL test, sitter her og lurer på om den kanskje kan ha vært på CD 10 da jeg hadde veldig vondt i magen og var kvalm, men det virker ikke så sannsynlig... Finner ut av det iløpet av 4-5 dager.
Hvordan går det med deg? Noe tegn enda?
 
Foreløpig ingen positiv EL test, sitter her og lurer på om den kanskje kan ha vært på CD 10 da jeg hadde veldig vondt i magen og var kvalm, men det virker ikke så sannsynlig... Finner ut av det iløpet av 4-5 dager.
Hvordan går det med deg? Noe tegn enda?

Var hos GU og fikk se en eggpose som var 16mm. GU regner med EL mellom man-ons. Jeg regner med at det er på dag 17 som sist pp :)
Greia er at slimhinna mi henger etter. Så det er den mulige årsaken til at jeg ikke blir gravid. Slimhinna blir moden og klar et par dager etter at egget har passert livmora.
På CD12 skulle den vært på 8mm, men var kun på 6mm. Håper den klarer å hente seg inn.
Ellers var slimet mitt veldig bra.
 
Var hos GU og fikk se en eggpose som var 16mm. GU regner med EL mellom man-ons. Jeg regner med at det er på dag 17 som sist pp :)
Greia er at slimhinna mi henger etter. Så det er den mulige årsaken til at jeg ikke blir gravid. Slimhinna blir moden og klar et par dager etter at egget har passert livmora.
På CD12 skulle den vært på 8mm, men var kun på 6mm. Håper den klarer å hente seg inn.
Ellers var slimet mitt veldig bra.
Det er bra da. Er det noe de kan gjøre med det? For å få det til å funke?
 
Da venter jeg bare på innkalling til kontroll hos Gyn. Tok blodprøve på onsdag, og det var ekstremt vondt.
Følte som om jeg ble stukket med noe glovarmt og sylskarpt... Hadde til og med vondt i flere timer etterpå.
Og jeg som allerede er livredd for blodprøver!
Så håper jeg kan komme inn til kontroll så snart som mulig!
 
Blodprøve er ikke noe kjekt å ta, men det skal ikke gjøre så vondt som du beskriver. Kanskje de traff litt feil. Håper du får komme raskt inn til kontroll :)
 
Håper du blir innkalt så fort som mulig :Heartred:Heartred
 
Hatt en helt forferdelig natt, med kvalme og halsbrann. Har glemt å ta tabletter for halsbrann de siste dagene, så det er helt normalt. Tør ikke å ta de sammen med Proveraen, så tar de noen timer senere og da ender jeg opp med å glemme de. :(

Huff da :( Håper du får sove bedre i natt!
 
Tatt siste tablett av Provera idag, og godt er det.. blør når jeg tørker meg, men kommer ikke innenfra hvis det gir mening. Kommer nok fra ett lite sår der nede ett sted, men kan ikke finne det.. svir som ett helvete når jeg tisser. Forhåpentligvis går det snart over!

Huff da :( Det hørtes ikke noe behagelig ut :(
 
Back
Topp