Vårt lille Knøtt er født ♡

Det er jo kjempegodt, pleier å spise det på boks når jeg vil ha noe som er godt og ikke altfor usunt. :p
Veldig godt, spesielt når det er ferskt men også på boks :) Har perioder hvor jeg spiser det.
 
CD6 og tiden går så sakteeeee. Bestilt flere tester fra EBay, venter i spenning. Vurdert om vi kanskje skal utsette det iht forsikringsselskapet, men må si helt ærlig at det ikke frister da livet har stått på vent i 6 år og 5 mnd... og jeg har ventet over 5 år på at mannen skal bli klar... dette kan jo også ta ganske lang tid, så virker risikabelt å utsette det. Pcos og manglende eggløsning gjør det ikke lettere. Frustrerende!
 
Håper med deg :)
 
CD12 og fortsatt ikke noe tegn til EL, er litt sterkere idag enn det var igår, så kan bare håpe det blir sterkere og sterkere og at jeg lykkes med EL denne PP'en også... Litt urolig, pga jeg ikke hadde det de første to PP'ene..
Krysser fingrene for el!
 
CD14, og ørlite blod på papiret idag. Dette var veldig rart, har jeg ikke sett før utenom mensen... Har ikke hatt en positiv EL test enda, vært rimelig svake rett og slett... Skjønner ingenting jeg. :p
Noe av det samme skjedde meg på lørdag. Etter trening kom det ut en blodig slimklump og litt rosa utflod. Ingen ting mer enn det. Søndag fikk jeg max på monitoren.
 
Ser relativt dårlig ut for EL denne PP'en, så får egentlig bare gi det opp. Fortsetter med tester, men de er bokstavelig talt identiske. Så får bare håpe jeg får prøve noe nytt noe når vi skal på kontroll om en måned, får time Proveraen sånn at jeg tar siste tablett samme dag som kontroll, sånn at dersom vi får noe nytt noe, så har vi tid til å hente det ut, få trening i det hvis det er sprøyter, slik at det eventuelt kan settes på den dagen det er optimalt å sette det på. Hadde håpet at blodsporet kanskje var ett tegn på at kroppen enten hadde EL, eller at den prøvde på nytt, men testene sier noe annet. Jaja. CD16 idag.
 
Ser relativt dårlig ut for EL denne PP'en, så får egentlig bare gi det opp. Fortsetter med tester, men de er bokstavelig talt identiske. Så får bare håpe jeg får prøve noe nytt noe når vi skal på kontroll om en måned, får time Proveraen sånn at jeg tar siste tablett samme dag som kontroll, sånn at dersom vi får noe nytt noe, så har vi tid til å hente det ut, få trening i det hvis det er sprøyter, slik at det eventuelt kan settes på den dagen det er optimalt å sette det på. Hadde håpet at blodsporet kanskje var ett tegn på at kroppen enten hadde EL, eller at den prøvde på nytt, men testene sier noe annet. Jaja. CD16 idag.
Trenger ikke trening til sprøyter, de har instruksjonsvideoer på nett :D
 
Back
Topp