Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken undersøkelse skal du til?Frustrert til tusen... Får ikke time til spesialistundersøkelse før i slutten av oktober. Allerede ventet i over 6 år, takk skal du faen meg ha helsenorge.
Nevrologisk spesialistundersøkelse av nakken.Hvilken undersøkelse skal du til?
Åh. Når får du time da ?Nevrologisk spesialistundersøkelse av nakken.
Slutten av oktober.Åh. Når får du time da ?
Lenge og vente....Slutten av oktober.
Jepp. Er min andre spesialistundersøkelse, og den tok over 1,5 år å vente på, og bli ferdig...Lenge og vente....
Oj da! Hvorfor så lang tid ?Jepp. Er min andre spesialistundersøkelse, og den tok over 1,5 år å vente på, og bli ferdig...
Jeg vet ikke. Disse tingene tar visstnok en del tid, det er en ganske omfattende rapport, hvor man går igjennom sykehistorien ti år tilbake.Oj da! Hvorfor så lang tid ?
Akkuratt. Håper det blir det du trenger når den tid kommerJeg vet ikke. Disse tingene tar visstnok en del tid, det er en ganske omfattende rapport, hvor man går igjennom sykehistorien ti år tilbake.
Så flink du erFøler meg heldig med fastlegen min, for jeg trengte ikke å gå igjennom gynekologen for å få fornyet metforminen. Jeg har også gått ned rundt 4 kg.
Gjør mitt beste for å ikke spise dritt, men tror det er Metforminen som hjelper mest, da den har fjernet søtsug, og jeg har nesten aldri lyst på noe som ikke er mat lenger.Så flink du er
Så bra at det hjelper på søtsuget også da Har hørt om at Krom kan hjelpe mot søtsuget men det har ikke hjulpet på meg så da droppet jeg det bare.Gjør mitt beste for å ikke spise dritt, men tror det er Metforminen som hjelper mest, da den har fjernet søtsug, og jeg har nesten aldri lyst på noe som ikke er mat lenger.