Våre Symptomer

Sliiiiten, kan ikke huske at jeg var så trøtt i første graviditet, men da hadde jeg jo heller ikke en halvannet-åring å passe på hver dag ❤️ Ellers er jeg en del småkvalm, føler jeg har en slags konstant lett hangover :dead:
 
Her har kvalmen vært konstant siden mandag.. Ingenting i matverden som får til å døyve kvalmen. Har ennå ikke kastet opp, men vært nære på mange ganger..
Blir kvalmen bedre om jeg bare kaster opp? :confused005
 
Har hatt mye murring/strekking i livmora de siste dagene, ømme bryster, veldig oppblåst og kvalme som kommer og går. Da jeg sto opp i går følte jeg meg skikkelig fyllesyk. Rommet snurra litt og kvalmen var ganske ille.
 
Her har kvalmen vært konstant siden mandag.. Ingenting i matverden som får til å døyve kvalmen. Har ennå ikke kastet opp, men vært nære på mange ganger..
Blir kvalmen bedre om jeg bare kaster opp? :confused005
Det pleier å hjelpe å kaste opp er min erfaring :) kastet opp til uke 18 med tvillingene, nå har detcstartet tidligere enn med dem redd for tvillinger igjen!
 
Jeg er i uke 6, og (allerede) fått kramper i leggen Noen tips mot dette? Hjelper liksom ikke å strekke... Sist tok jeg magnesium, og tror det hjalp litt men ville høre om noen har andre tips.
 
Jeg er i uke 6, og (allerede) fått kramper i leggen Noen tips mot dette? Hjelper liksom ikke å strekke... Sist tok jeg magnesium, og tror det hjalp litt men ville høre om noen har andre tips.
Har ikke testet selv, men et kjerringråd som jeg har lest flere opplever fungerer er å knyte en ulltråd rundt anklene. Viktig at det er ren ull :happy:
 
Har vært mye kvalm i det siste uten å soy, spy, men både i helgen og i dag har jeg kastet opp skikkelig mye, i dag det verste hittil. Formen føles ikke bra ut, men prøver trøste meg med at kvalme skal være positivt tegn. Jeg er mest dårlig på ettermiddag/kveld, andre som har det sånn?
 
Litt kvalm av og på, og litt mer sulten. Ikke store sakene enda, en forventer mer kvalme og utslitt om en 2 ukers tid. Sist hadde jeg en del murringer, men det har jeg ikke hatt noe særlig av nå
 
Måtte opp og tisse midt på natta. Klarer ikke sovne fordi jeg er kvalm og synes det fortsatt lukter plagsomt mye fisk i huset etter middag. Sånn var ikke første trimester med de andre barna :hungover:
 
I dag kjenner jeg meg kvalm og uggen, men det henger nok også mye sammen med en dårlig natts søvn her…
 
Back
Topp