Nøkkerose25
Første møte med forumet
Sliten og ømme bryster som kommer og går litt. Kvalmen forsvant i det jeg fikk hentet ut kvalmestillende tabletter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det pleier å hjelpe å kaste opp er min erfaring kastet opp til uke 18 med tvillingene, nå har detcstartet tidligere enn med dem redd for tvillinger igjen!Her har kvalmen vært konstant siden mandag.. Ingenting i matverden som får til å døyve kvalmen. Har ennå ikke kastet opp, men vært nære på mange ganger..
Blir kvalmen bedre om jeg bare kaster opp?
Hvilken bruker du?Sliten og ømme bryster som kommer og går litt. Kvalmen forsvant i det jeg fikk hentet ut kvalmestillende tabletter
Har ikke testet selv, men et kjerringråd som jeg har lest flere opplever fungerer er å knyte en ulltråd rundt anklene. Viktig at det er ren ullJeg er i uke 6, og (allerede) fått kramper i leggen Noen tips mot dette? Hjelper liksom ikke å strekke... Sist tok jeg magnesium, og tror det hjalp litt men ville høre om noen har andre tips.
Haha what? Kjerringråd er fascinerende greier.Har ikke testet selv, men et kjerringråd som jeg har lest flere opplever fungerer er å knyte en ulltråd rundt anklene. Viktig at det er ren ull
Jeg er kun kvalm om kvelden når jeg skal legge meg. Men ikke så kvalm at jeg må kaste opp (enda). Trodde det var mest vanlig med morgenkvalme, men jeg har altså kveldskvalme.Har vært mye kvalm i det siste uten å soy, spy, men både i helgen og i dag har jeg kastet opp skikkelig mye, i dag det verste hittil. Formen føles ikke bra ut, men prøver trøste meg med at kvalme skal være positivt tegn. Jeg er mest dårlig på ettermiddag/kveld, andre som har det sånn?