Våre Symptomer

Hei!
Jeg er idag 5+4, og jeg er egentlig veldig glad i godteri, brus osv. men nå etter jeg ble gravid så er ikke det suget der. Er ikke kvalm, men har heller ikke noe særlig matlyst. Er mest svimmel innimellom. Flere som opplever det?
 
Hei!
Jeg er idag 5+4, og jeg er egentlig veldig glad i godteri, brus osv. men nå etter jeg ble gravid så er ikke det suget der. Er ikke kvalm, men har heller ikke noe særlig matlyst. Er mest svimmel innimellom. Flere som opplever det?
Kjenner meg veldig igjen. Jeg er ganske kvalm enkelte dager, men det gir seg ofte på ettermiddagen. Har ikke så mye matlyst og alt som er søtt, har mye smak og spesielt kjøtt byr meg helt i mot. Det samme gjør chips og brus. Det eneste jeg gar lyst på er brødskive med ost, iskald frukt og smoothie. Er også tidvis svimmel, spesielt når jeg reiser meg opp eller skal ordne noe raskt.

Det å miste lyst på enkelte matvarer er like vanlig som cravings, men er en ganske merkelig følelse. Hos meg har det snudd i 2. trimester og alt har gått tilbake til normalen igjen :)
 
Er ekstremt trøtt, ikke konstant heldigvis, men i bølger. Ømme bryster og kvalme kommer og går litt. Hodepine hver morgen/formiddag som tærer på en del, og bekkensmerter.
 
Jeg er 8+4 og ble så glad for en uke siden da jeg ble mindre kvalm og fikk lyst på mer mat. Kortvarig glede for nå er det tilbake og jeg er like usigelig trøtt som sist uke. Kan ikke huske at det gikk så i bølger sist gang. Trøttheten setter meg helt ut av spill. Skal feks prøve å brette en omgang med klær og sitter og ser på haugen i 15 min før jeg legger meg ned på sofaen heller. På mandag starter jeg i jobb etter ferie og kan ikke begripe hvordan jeg skal holde ut til lunch engang
 
Kjenner meg veldig igjen. Jeg er ganske kvalm enkelte dager, men det gir seg ofte på ettermiddagen. Har ikke så mye matlyst og alt som er søtt, har mye smak og spesielt kjøtt byr meg helt i mot. Det samme gjør chips og brus. Det eneste jeg gar lyst på er brødskive med ost, iskald frukt og smoothie. Er også tidvis svimmel, spesielt når jeg reiser meg opp eller skal ordne noe raskt.

Det å miste lyst på enkelte matvarer er like vanlig som cravings, men er en ganske merkelig følelse. Hos meg har det snudd i 2. trimester og alt har gått tilbake til normalen igjen :)
Kjedelig å være mye kvalm, håper jeg slipper unna. Men har litt lyst å være det også for å kjenne at graviditeten faktisk er der.
Gøy å høre hvor forskjellig dette er hos folk, og det er bra det endrer seg tilbake etterhvert
 
Føler meg så bra!!? Forrige graviditet sleit jeg så med morgenkvalme på denne tiden, men nå er jeg bare veldig trøtt. Prøver å nyte det, men skal innrømme at det gjør meg en smule stresset nå også :blackeye:
 
Her har kvalmen meldt sin ankomst de siste dagene. Heldigvis ikke noe oppkast! Kastet sjeldent opp i de forrige svangerskapene. Så satser på at det blir likt denne gangen!
 
Føler meg så bra!!? Forrige graviditet sleit jeg så med morgenkvalme på denne tiden, men nå er jeg bare veldig trøtt. Prøver å nyte det, men skal innrømme at det gjør meg en smule stresset nå også :blackeye:
Føler med deg. Første graviditet her da, men føler meg også så bra utenom trøtthet. Vært stresset selv, men roet meg litt etter tidlig UL i dag, hvor alt så helt bra ut. Så det går an å bare være litt heldig, selv om det er vanskelig å nyte :Heartred
 
Føler med deg. Første graviditet her da, men føler meg også så bra utenom trøtthet. Vært stresset selv, men roet meg litt etter tidlig UL i dag, hvor alt så helt bra ut. Så det går an å bare være litt heldig, selv om det er vanskelig å nyte :Heartred
Bare nyt! Mine to første to svangerskap var sånn, jeg tok for gitt at det tredje skulle være like digg. Nå er jeg kvalm om morgenen (foreløpig bare kastet opp et par ganger når jeg har drukket vann eller kaffe på tom mage) og litt uggen hele dagen og har ikke lyst på noe mat jeg pleier å like. Skulle satt enda mer pris på de to forrige første trimesterne :hilarious:
 
I dag kom første runde med oppkast :depressed: Håper det blir med denne gangen, slapp unna med det i første svangerskap :facepalm:
 
Back
Topp