Våre Symptomer

Sliter også med søvnen her. Våken 1-2 timer per natt her og! Visste ikke at det kanskje var er symptom. Så slitsomt :dead:
Nå har jeg plutselig begynt å grine av alt mulig. Fine sanger, filmer, det meste det kan være mulig å grine av :laughing002 Pleier ikke være sånn som blir rørt av ting, så veldig uvant dette her.

Jeg er nå 10 uker på vei og merker ingen verdens ting. Kjenner jeg er litt bekymret for om det faktisk er liv der inne. Er det flere som har det på samme måte? :)

Ca 8+3 og nå er formen gaaaaaanske så elendig. Kvalmen økte en del i helgen og jeg føler meg kronisk påkjørt. Har økt dosen med Xonvea fra to til tre i dag, så er spent på hvordan det fungerer. Håper det bare er et par uker igjen før jeg føler meg som et fungerende menneske..

Ømme bryster kommer og går, hele dagen. Siden det ikke er sååå mange mnd siden sist jeg mista, streifer det meg innimellom om det er liv, men brått er det ømme bryster igjen. Er sliten på en annen måte enn før graviditeten. Så må vel bare tenke at dette skal gå bra ❤️
Har også slitt litt med brekninger/kvalme, men det avtar også

Ca 8+3 og nå er formen gaaaaaanske så elendig. Kvalmen økte en del i helgen og jeg føler meg kronisk påkjørt. Har økt dosen med Xonvea fra to til tre i dag, så er spent på hvordan det fungerer. Håper det bare er et par uker igjen før jeg føler meg som et fungerende menneske..
Føler så med deg altså. Jeg var selv kjempe dårlig fra uke 8 og det nådde virkelig toppen i uke 11. I morgen er jeg 11+0 og kvalmen og den ekstreme trøttheten er så mye bedre. Det snudde faktisk veldig i helgen, litt skummelt når det skjer sånn over natta, men ser fra notatene mine at det gjorde det forrige gang også. Krysser fingrene for at du også kommer over kneika om noen uker :)

På søndag traff kvalmen meg HARDT.. heldigvis fikk jeg resept på xonvea på mandag, takk Gud for det, det hjelper så jeg kan være et menneske igjen. Sist var jeg ikke menneske på 6 uker, men det er ikke mulig med en ettåring hjemme

Fortsatt i ganske så fin form, men er ekstremt trøtt. Veeeldig sensitiv for lukter, og det husker jeg fra sist og… men skjønner fortatt ikke hvor kvalmen blir av, klarer ikke å forstå at jeg ikke skal være kvalm??? Jeg var sååå kvalm sist gang!! Tror seriøst jeg ikke er gravid til tider

Fortsatt i ganske så fin form, men er ekstremt trøtt. Veeeldig sensitiv for lukter, og det husker jeg fra sist og… men skjønner fortatt ikke hvor kvalmen blir av, klarer ikke å forstå at jeg ikke skal være kvalm??? Jeg var sååå kvalm sist gang!! Tror seriøst jeg ikke er gravid til tider
Har akkurat samme symptomer som deg. Sinnsykt sensitiv for lukter og utrolig trøtt, men null kvalme! Blir stressa selv, men både jordmor på tidlig privat UL og fastlege prøvde å si at man rett og slett kan være så heldig at man slipper kvalmen.

Har akkurat samme symptomer som deg. Sinnsykt sensitiv for lukter og utrolig trøtt, men null kvalme! Blir stressa selv, men både jordmor på tidlig privat UL og fastlege prøvde å si at man rett og slett kan være så heldig at man slipper kvalmen.
Absolutt, tenker i bunn og grunn at det er positivt for jeg har virkelig ikke tid til å være kvalm, men en del av meg klarer ikke å forstå at man kan være gravid uten å være kvalm i begynnelsen. Prøver å nyte det :angelic:

Med første mann var jeg knappest uvel en gang, særlig etter jeg sluttet å drikke te. Med andre og tredje var og er det en heldagsuvel/kvalme som er skikkelig slitsomt :hungover: Prøv å nyt at du slipper unna, selv om det føles rart :love017

så sykt varm til tider vanskelig å sove om natta. Fryser mer en vanlig. Vondt i magen nok treig fordøyelse. Må nok drikke mer vann.
Irritabel. Dårlig matlyst. Spiser så mye frukt og grønnsaker funnet ut det er lettere å få ned. Og prøver få i meg litt sviskegrøt.
Tar ut noe avspasering forløbig jobber ikke fulle dager. Symtomer kommer å går. Smule kvalm men usikker om det til tider er kroppen som ønsker mer mat hjelper å spise lette måltid av og til. Godt det er helg

Back
Topp