Hurra!!!Eg brukte nettopp ein halvtime på do for å “føde” ein bæsj! The joy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!!Eg brukte nettopp ein halvtime på do for å “føde” ein bæsj! The joy!
Tror det kan henge sammen med bekkenplager. Mener jeg har hørt om andre som har hatt vondt i halebeinet, men vet ikke når det er vanlig å få detHar noen erfaring med smerter i halebeinet? Jeg har hatt veeldig lite symptomer, litt kvalm av og til - men nå har jeg veldig vondt i halebeinet! Usikker om det er relatert til graviditet eller ikke..? Er 12+0 idag hvis det er av betydning
Ja jeg kjenner det godt i halebeinet, spesielt på aktive dager når jeg har gått mye. Det går også ned på høyre side fra halebeinet og ned ved rumpa. Jeg hadde det i første svangerskap også og fikk beskjed at det henger sammen med bekkenet og smerter som sitter der.Har noen erfaring med smerter i halebeinet? Jeg har hatt veeldig lite symptomer, litt kvalm av og til - men nå har jeg veldig vondt i halebeinet! Usikker om det er relatert til graviditet eller ikke..? Er 12+0 idag hvis det er av betydning
For meg har det gitt seg nesten helt, er 12+3 i dagNår pleier kvalmen å gi seg? Er sååå lei. Er i uke 10 og gjør ikke annet enn å ligge inne på sofaen kvalm som fy
Ikke for å ødelegge gleden Movi ga, men kvalmen kan vare hele svangerskapet har jeg erfartNår pleier kvalmen å gi seg? Er sååå lei. Er i uke 10 og gjør ikke annet enn å ligge inne på sofaen kvalm som fy
Åh, håper det går Iver etter første trimester for meg! Jeg går på xonvea, og den stopper meg fra å spy, men føler meg totalt ubrukelig fordi hvis jeg beveger meg for mye en dag, møter venninner eller noe annet så blir jeg utrolig dårlig og må vare ligge rett ut… føler meg litt fanget hjemme på sofaen :/Ikke for å ødelegge gleden Movi ga, men kvalmen kan vare hele svangerskapet har jeg erfart
Hvis det tar så mye av hverdagen, vil jeg anbefale en legetime og be om resept på xonvea! Det har forandret hverdagen min totalt. Gått opp på maxdose idag, og har for første gang på mange uker nå gått en hel dag uten kvalme!!
Hvis jeg har tatt tablettene feil endag, så er kvalmen rett tilbake med en gang og jeg kaster opp.. så hvis du ikke har hørt om de eller noe, så ville jeg sjekket de ut
Det har skjedd meg også, litt ut mot armhulene på en måte?Noen som får skikkelig vondt på siden av puppen plutselig? De har vært en del ømme, men noen ganger, gjør det såå vondt på siden. Tror det som oftest skjer hvis jeg har ligget på siden. Sikkert helt normalt, bare veldig ubehagelig.
Eg også er nett komt i uke 10 og erfarer nett det samme som deg! må liksom passe på å ikkje gjøre for mye for da kommer det verre igjen senere/dagen etter!Når pleier kvalmen å gi seg? Er sååå lei. Er i uke 10 og gjør ikke annet enn å ligge inne på sofaen kvalm som fy
Ja! Helt merkelig smerte jeg ikke har hatt før. Og det kommer fra begge, så er nok ikke noe galt. Bare litt godt å høre fler som opplever noe liktDet har skjedd meg også, litt ut mot armhulene på en måte?
ja, det et merkelig! Jeg trodde først det hadde noe med lymfekjertler å gjøre, men er usikkerJa! Helt merkelig smerte jeg ikke har hatt før. Og det kommer fra begge, så er nok ikke noe galt. Bare litt godt å høre fler som opplever noe likt
Pleier å spise lunsj, mellommåltid og så middag og holder meg mett på dette hele dagen. Plutselig har jeg de siste to dagene vært SÅ sulten hver andre time
Har det sånn selv.Jeg er nå 10 uker på vei og merker ingen verdens ting. Kjenner jeg er litt bekymret for om det faktisk er liv der inne. Er det flere som har det på samme måte?