Våre Symptomer

Jeg slet skikkelig med bekkenet i første svangerskap. Fra uke 12 og det ble verre og verre for hver eneste uke til tross for all mulig behandling. Nå i andre svangerskap begynte jeg å kjenne det i uke 8 ca. Jordmor fortalte meg at det ikke hjelper med behandling så lenge man ikke i tillegg lytter til kroppen (ro og hvile FØR smertene kommer, det er jo ikke så lett å vite når man skal gi seg). Jeg vet ikke hva som er riktig, men det kan være hun har et poeng. Jeg svidde av over 10 000 kr på behandling og hjelpemidler i forrige svangerskap uten at det hjalp, men da gjorde jeg i tillegg alt jeg kunne for å leve normalt til tross for store smerter (full jobb, sosial, husarbeid, turer osv) :banghead: Denne gangen skal jeg ta jordmor sitt råd og prøve å lytte til kroppen, men jeg er ikke flink til det. Skal til fysio som er spesialist på bekkenplager hos gravide om ca 2 uker. Vil anbefale deg å snakke med jordmor og oppsøke en fysio som er god på bekkenplager/kvinnehelse, før du setter i gang med tiltak du tror kan hjelpe, så du ikke risikerer og gjøre vondt verre :happy: For eksempel: Forrige svangerskap leste jeg et sted at det var bra å gå i ulendt terreng med bekkenplager så jeg gjorde det men det resulterte i enda mer smerter - kiropraktor jeg gikk til da sa at dette overhodet ikke var riktig. Ikke noe kjekt med disse smertene, håper du kan få hjelp :Heartred
Tusen takk!! Har vurdert litt å begynne med svømming da det er skånsomt for hele kroppen, men drar til fastlegen til uka for å høre litt tror jeg
 
Back
Topp