Våre Symptomer

Veldig trett tidlig på kveld, og har stort sett måtte legge meg etter 4 åringen er lagt, men våkner jo fleeeere ganger midt på natt uten å få sove igjen... litt zombie idag :p
har også varierende med smerter fra bekkenet allerede 13+6 idag. Hadde det tidlig også forrige sv.sk

14+3 idag, har fortsatt ømme pupper og er usaklig trøtt hele tiden. Har ikke hatt veldig problemer med kvalme, men merker at det lille jeg har hatt av det har avtatt, spesielt om morgenen.
Bekkenet har derimot begynt å trøble seg litt, merker det spesielt godt når eg snur meg i sengen om nettene, men klarer forhåpentligvis holde det i sjakk en stund til :smiley-angelic001

Hos meg er veldig mange av symptomene borte. Er 18+4 og tenker at det er ganske normalt. Er plutselig blitt mer trøtt og lurer på om det er pga lite jern. Har fått beskjed om å ta 60mg fra uke 18 og starter på det i dag. Håper det hjelper på at jeg vil føle meg mindre trøtt. Ellers så er jeg veldig glad i å trene og trener fortsatt en del, men bekken begynner å bli mer trøblete. Det responderer ikke like godt på styrketrening lengre så må nok tilpasse litt. :arghh:

Back
Topp