Våre Symptomer

Helt utrolig trøtt, og veldig såre brystvorter så amming er rene torturen om dagen.

Øm og litt mensensmerter. Er kvalm inni mellom. Kan våkne om natten av at jeg er kvalm og om morgningen. Og når jeg spiser mat. Men så forsvinner kvalmen.
Stikker litt i puppene men er ikke øm.
Har pleid å ha mer kvalme enn dette. Håper egentlig at den kommer for fult for da klarer jeg å slappe mer av :laughing002

5+6, men fortsatt ganske lite symptomer. Stresser meg litt. Mest trøtt og svingende humør som jeg ellers ikke pleier å ha. Brystvortene ble plutselig megaømme i går, så håper det er et greit tegn på at ting er som det skal :Heartred

5+6, men fortsatt ganske lite symptomer. Stresser meg litt. Mest trøtt og svingende humør som jeg ellers ikke pleier å ha. Brystvortene ble plutselig megaømme i går, så håper det er et greit tegn på at ting er som det skal :Heartred
Vi er like langt og jeg har heller ingen voldsomme symptomer, og kan ikke huske at jeg hadde det så tidlig med første mann heller :happy: prøver å nyte det, for det kan snu over natten :p

4+5 og nå er kvalmen kommet hit. Men jeg er mest kvalm om morgningen og ettermiddag/kveld.
Spiser jeg noe så vokser det i munnen også.
Og en del øm/oppblåst i magen.

Vi er like langt og jeg har heller ingen voldsomme symptomer, og kan ikke huske at jeg hadde det så tidlig med første mann heller :happy: prøver å nyte det, for det kan snu over natten :p
Veldig fint å høre! Får bare prøve hardt å slå meg til ro med at ting kan være ok likevel :Heartred

Idag startet dagen med oppkast, og vi skal på camping med svigers imorgen, de vet ingenting. Hadde dere sakt noe, eller forsøkt å holde det sjult?

Så kjedelig at du er så dårlig :banghead: Om du er så dårlig blir det nok vanskelig å holde det skjult når dere antakelig skal bo tett på hverandre. Hadde fortalt det :happy:

Idag startet dagen med oppkast, og vi skal på camping med svigers imorgen, de vet ingenting. Hadde dere sakt noe, eller forsøkt å holde det sjult?
Jeg tror nok også jeg hadde sagt det om jeg kastet opp å var veldig dårlig. Det er lettere å få litt ekstra hjelp og forståelse om du ikke orker så mye :)

Jeg ville definitivt sagt det. Kan se for meg at det kan være ganske slitsomt å prøve å skjule det også. Det beste er å fortelle, men også si at det er veldig tidlig? :)

Er det noen andre som opplever aversjon mot mat/drikke man ellers liker?

Jeg elsker Cola zero og drikker det vanligvis hver dag. Nå er det vel 2 uker siden sist jeg drakk det, for plutselig smakte det dårlig. Prøvde igjen idag og det smakte mugg :yuck: Hadde det ikke slik sist, da måtte jeg heller prøve å begrense inntaket pga koffein.. Savner colaen min jeg :hilarious:

Jeg elsker Cola zero og drikker det vanligvis hver dag. Nå er det vel 2 uker siden sist jeg drakk det, for plutselig smakte det dårlig. Prøvde igjen idag og det smakte mugg :yuck: Hadde det ikke slik sist, da måtte jeg heller prøve å begrense inntaket pga koffein.. Savner colaen min jeg :hilarious:
Har aversjon for kaffe, som jeg ellers drikker hver dag :sour:

Jeg har det samme med sjokolade. Det smaker papp og jeg blir kjempe kvalm bare av tanken. Mannen kan heller ikke spise det rundt meg for jeg takler ikke lukten. Har aldri tenkt over at sjokolade lukter noe særlig. Det var sånn med nummer 1 også husker jeg. :smiley-bounce022

Samme her! Klarer ikle kaffe!
Jeg har det samme med sjokolade. Det smaker papp og jeg blir kjempe kvalm bare av tanken. Mannen kan heller ikke spise det rundt meg for jeg takler ikke lukten. Har aldri tenkt over at sjokolade lukter noe særlig. Det var sånn med nummer 1 også husker jeg. :smiley-bounce022

Godt å høre at vi er flere :laughing002 merkelig med alle disse symptomene som herjer i kroppen!

Haha, har det på samme måte med Pepsi Max. Smaker ikke godt lenger. Har nå dilla på Villa Farris uten sukker og Eldorado iste uten sukker. :laughing002

Haha, har det på samme måte med Pepsi Max. Smaker ikke godt lenger. Har nå dilla på Villa Farris uten sukker og Eldorado iste uten sukker. :laughing002

Er så merkelig dette her :hilarious: iste hørtes godt ut! Det skal jeg teste. Kjedelig å kun drikke vann :laughing002

Back
Topp