Våre Symptomer

Flere som kjenner på endringer i symptomer? Har kommet til uke 7 nå og har mistet alt av matlyst. Middag er det som er mest utfordrende, alt bare byr meg i mot. I tillegg sover jeg veldig dårlig, våkner mange ganger og veldig tidlig. Husker dette var veldig likt med nummer 1 og har egentlig bare ventet på det :dead:
 
Har skikkelig dårlig matlyst jeg også... Og kvalm hele døgnet. Hjelper ikke å småspise :hungover:
Huff, det er så slitsomt! Jeg hadde glemt hvordan det var, men kom fort på det igjen når det virkelig slo til denne uka! Kjipt å telle ned til at sommeren er over, men akkurat nå gleder jeg meg til høsten :happy:
 
Jeg har ekstremt lite symptomer på graviditet :oops: Det som plager meg mest er definitivt bekkenet, krysser fingrene for at det bare er hormonelt siden det er så tidlig, men det er akkurat samme smerte som sist graviditet, da startet det i uke 20.. ellers har jeg bare fått masse kviser, som jeg aldri pleier å ha
 
Jeg har ekstremt lite symptomer på graviditet :oops: Det som plager meg mest er definitivt bekkenet, krysser fingrene for at det bare er hormonelt siden det er så tidlig, men det er akkurat samme smerte som sist graviditet, da startet det i uke 20.. ellers har jeg bare fått masse kviser, som jeg aldri pleier å ha
Masse kviser her også.. og bekkensmerter :/
 
Symptomene kom som bestilt i uke 7. Kvalm store deler av dagen, men også skrubbsulten. Har kastet opp hver kveld. Føler meg helt utslitt, vil bare sove hele dagen. Passer utrolig dårlig med sommerferie med en på 1 og en på 3 :knegg:
 
Her kom kvalmen fra 6+0.. kvalm hele dagen og brekningstendenser av sterke lukter, heldivis ikke kastet opp ennå..
Håper dette gir seg raskt, hvis ikke ender det vel i sykemelding i og med at jeg jobber i en bolig med mennesker med nedsatt funksjonsevne hvor det er mange ulike og ikke gode lukter i løpet av en dag:meh::wideyed:
 
Kvalmen blir verre og verre for hver dag... Dårlig matlyst de siste dagene. Svært ømme bryst og tar lett til tårene. Kvalmen er uten tvil det verste :dead: kommer meg såvidt gjennom dagene på jobb og er helt ferdig etterpå, ligger bare på sofaen til jeg legger meg for kvelden i 21-tiden. Dårlig samvittighet ovenfor småen, men heldigvis er mannen en superpappa :Heartred
 
Føler med dere alle sammen, denne kvalmen og trøttheten er ikke lett. Deilig å ha ferie nå, samtidig som at det føles bortkasta med tanke på hvor lite jeg får ut av det. Jeg er kvalm og trøtt hele dagen, og det er mye verre enn med førstemann. Nå har junior ferie og mannen er slått ut med nakkekink så nå går det trått her. Skulle ønske jeg kunne trylle meg til uke 12 :) spørs om det blir gradert sykemelding etter ferien, noen flere som føler de ikke er i stand til å jobbe 100 prosent? :sour:
 
Føler med dere alle sammen, denne kvalmen og trøttheten er ikke lett. Deilig å ha ferie nå, samtidig som at det føles bortkasta med tanke på hvor lite jeg får ut av det. Jeg er kvalm og trøtt hele dagen, og det er mye verre enn med førstemann. Nå har junior ferie og mannen er slått ut med nakkekink så nå går det trått her. Skulle ønske jeg kunne trylle meg til uke 12 :) spørs om det blir gradert sykemelding etter ferien, noen flere som føler de ikke er i stand til å jobbe 100 prosent? :sour:
Er delvis sykemeldt nå grunnet andre helseplager noen uker, men regner med å fortsette dette grunnet kvalmen etter at denne sykemeldinga går ut:meh:
 
Føler med dere alle sammen, denne kvalmen og trøttheten er ikke lett. Deilig å ha ferie nå, samtidig som at det føles bortkasta med tanke på hvor lite jeg får ut av det. Jeg er kvalm og trøtt hele dagen, og det er mye verre enn med førstemann. Nå har junior ferie og mannen er slått ut med nakkekink så nå går det trått her. Skulle ønske jeg kunne trylle meg til uke 12 :) spørs om det blir gradert sykemelding etter ferien, noen flere som føler de ikke er i stand til å jobbe 100 prosent? :sour:
Hallo - sykemeld deg nå. Så slipper du å kaste bort ferien din <3
 
Kvalmen begynner å ta seg skikkelig opp nå. Har heldigvis ferie i nesten to uker til, men vurderer å høre med legen om sykemelding. Synes det er vanskelig siden kvalmen går så opp og ned, men når jeg har ferie har jeg mulighet til å ta pauser, slappe av og gjøre det som gjør situasjonen bedre. Samtidig føler jeg meg så svak hvis jeg blir sykemeldt :))) men forrige svangerskap var jeg skikkelig dårlig og dro det ut. Sto i jobb med superkvalme. Sykemeldte meg 50 prosent, men angret sånn på at jeg ikke tok 100..
 
Godt å vite at vi er flere i samme båt selv om det ikke hjelper noen av oss :smiley-bounce022 Starter dagen kvalm og svimmel hver dag, men den varierer gjennom dagen ut fra hvor hektisk den er. Strever veldig med matlysten og er sulten, prøver å spise og blir super kvalm etter bare litt mat. En veldig rar kombo og kjipt å ikke orke å kose seg med is og digg mat i sommer, men sånn var det forrige gang også. For min del pleier det å nå toppen i uke 9, så er vel bare å holde ut :depressed:
 
Er 4+1, har murringer og ømme bryster, men det er litt av og på og føles svakere enn for et par dager siden så jeg blir litt stressa :bookworm:

Kjenner det også i korsryggen, men er ikke lett å si om det er pga trening eller graviditeten

Hva slags utflod har dere? Det ble plutselig litt mer her hos meg i dag, vet ikke om det er normalt.
 
Jeg er trøtt, ekstra sulten, oftere tissetrengt og puppene har vokst. De er kanskje bittelitt ømme. Men foreløpig fortsatt ingen kvalme. Uke 7+5 nå.
 
Så himla trøtt :dead: jeg pleier å måtte klare meg med 6-7 timer til vanlig og det går greit, nå sover jeg 8-9 timer og er helt kake likevel. Synes å huske jeg var litt trøttere i første trimester se andre gangene også, men ikke på det nivået her. Er vel noe med å ha to barnehagebarn å henge med på hele dagen :bounce godt det er ferie og tid til å legge seg tidlig!
 
Per nå så er kvalmen ikke kommet, og jeg håper inderlig at jeg slipper det denne gangen (men tviler). Noe småuggen til tider, men ikke i nærheten av hvor kvalm jeg har vært mine 2 siste svangerskap.
Symptomer jeg derimot har:
- mindre matlyst, opplever at jeg blir mett fortere og spiser mindre ila dagen
- ekstremt trøtt!!
- hormonell. Gråter av ingenting, og krangler med mannen på alt :angelic:
- den ekstreme luktesansen :dead:
- mye luft i magen :bag:
 
Back
Topp