Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa....! Sitter her med ullundertøy, ullsokker og teppeNå fryser jeg. Store deler av dagen og jeg er i Syden med minst 30 varmegrader! Andre som fryser?
Oii hadde glemt at jeg i første svangerskap hadde sykt mange rare drømmer!! Og det hadde jeg for første gang i natt nå også, husker jo ikke en gang hva det var fordi det var så teitHer er det ganske likt som hos deg
Kvalmen er heldigvis ikke så ille enda, men den pleier å komme fra ca uke 6 hos meg. Må like vel spise regelmessig for å holde det litt i sjakk.
En annet «symptom» er helt ekstreme drømmer, mye katastrofe drømmer og rart som skjer. Har våknet to ganger denne uka og ropt ut til mannen min at jeg har glemt å ta «medisinene» mine. Må bare le av det for det er jo så teit
Måtte Google igår om det var normalt å fryse tidlig i en graviditet for jeg var så ekstremt kald hehehNå fryser jeg. Store deler av dagen og jeg er i Syden med minst 30 varmegrader! Andre som fryser?