Våre Symptomer

Litt kvalm og svimmel. Ellers ingen symptomer
 
Nå fryser jeg. Store deler av dagen og jeg er i Syden med minst 30 varmegrader! :oops: Andre som fryser?
 
Her er det ganske likt som hos deg :)

Kvalmen er heldigvis ikke så ille enda, men den pleier å komme fra ca uke 6 hos meg. Må like vel spise regelmessig for å holde det litt i sjakk.

En annet «symptom» er helt ekstreme drømmer, mye katastrofe drømmer og rart som skjer. Har våknet to ganger denne uka og ropt ut til mannen min at jeg har glemt å ta «medisinene» mine. Må bare le av det for det er jo så teit :smiley-bounce022
Oii hadde glemt at jeg i første svangerskap hadde sykt mange rare drømmer!! Og det hadde jeg for første gang i natt nå også, husker jo ikke en gang hva det var fordi det var så teit :p
 
Har vært veldig (les: ekstremt) kald denne helgen, og trøtt. Sovnet heftig når jeg la lille istad ja :happy: har litt før ikm tenkt at jeg blir unormalt kvalm av å kjøre bil, og det blir ikke noe bedre. Husket også med 2-åringen istad, og jeg ble så kvalm, var dårlig i flere timer etterpå :hilarious: korsryggen verker litt og det har den gjort en god uke allerede. Ellers merker jeg veldig lite til graviditeten enda, men det kommer nok. Hitta meg vel hardt i uke 5-6 sist :blackeye:
 
Litt flere symptomer nå :)

* Rare drømmer på natta
* Våkner på natta/tidlig morgen (greier å sovne igjen etter en stund)
* Ekstra trøtt
* Ømme pupper
* Oppblåst
 
Murringer, fryser masse på kvelden så svetter jeg omtrent i hjel på natta :chicken: og konstant trøtt!
 
Absolutt null matlyst :bag: ingenting frister og alt vokser i munnen på meg. Skal egentlig på ferie med mannen (uten barn!) om 1,5 uke, men er redd den ryker. Forrige gang meldt kvalmen seg akkurat da - ca uke 6/7.
 
Her spises det for å holde kvalmen i sjakk så skal bli interessant å gå på vekta framover:wacky::facepalm:
 
Her kom kvalmen som bestilt fra uke 6, og vet den kommer til å bli verre fremover. Det er som å våkne opp fyllesyk hver dag, men det er ingenting å gjøre med det og ikke godt å si når det gir seg :depressed:
 
Kjenner meg igjen i følelsen av konstant lett fyllesyke - trøtt, uggen og småsvimmel :depressed:
 
6+6 i dag og ekstremt sulten! Kjenner ingen ende når jeg spiser. Spiste en halv Peppes Pizza for drøyt en time siden, og nå er jeg skrubbsulten. Noen fler?
 
Kaffe smaker plutselig helt forferdelig?? Typ jeg brekker meg av smaken. Ellers har jeg ganske lite symptomer om dagen, så det gir meg naturligvis noia.
 
Jeg er bare veldig trøtt. Er i uke 4+4. De to forrige gangene kom kvalmen i midten av uke 6. Tipper det blir likt denne gangen!
 
Back
Topp