Kvalmen kommer og går her også. Hos meg er den ikke så merkbar når jeg ligger eller spiser, men er stort sett til stede ellers. Men da i varierende «styrke», hvis det gir mening. Noen ganger er den veldig voldsom, mens feks på kvelden kan den være mildere. I gårkveld merket jeg nesten ikke noe til den.Etter 2 rolig dager på sofaen hjemme, føles formen endelig mye bedre. Jeg er mindre sliten og mindre kvalm. I dag våknet jeg for første gang på 1 uke uten å føle meg kvalm eller uggen, var bare veldig sulten. Jeg håper det kommer av at jeg har fått slappet av. Men kjenner jeg også er redd for at mangel på kvalme betyr at noe er galt...da jeg hadde MA i mars så mistet jeg alle symptomer rundt den tiden fosteret sluttet å utvikle seg...
Flere som opplever at kvalmen kan komme og gå litt?

Eller så svetter jeg eller fryser hele dagen. Kjenner murringer i magen også. Har ikke fått ømme pupper enda eller kvalme. Men venter på det.
må småspise hele tiden, men kjenner jeg blir kvalm av tanken på å spise saltkjeks og drikke vann. Tenker prøve sea band for å se om det hjelper
men jeg merker også på dagene at jeg kan få hetetokter. Og dette er vell likt som overgangsalderen virker det som 

ellers er symptomene mine lett kvalme, trøtthet, ømme pupper og murringer. Kjekt de dagene symptomene er der, så vet jeg baby er der på en måte
Fikk time på dagen og fikk heldigvis se et bankene hjerte.
Det er rundt en uke siden nå, og mine symptomer er enda ganske fraværende… kjenner dette kommer til å bli et langt (og kostbart) svangerskap hvis ikke nervene roer seg snart…