Våre symptomer

Kvalmen har stort sett gitt seg :bored:
Det er skummelt!

Alle de andre symptomene er der, så ikke helt panisk enda, men kvalmen fulgte meg jo hele veien med sønnen min, hvor er den nå??? :arghh:
 
Er trøtt og daff, av og til småkvalm. 7+1 føler ikke jeg har så mange symptomer :nailbiting:
 
Jeg er ekstremt trøtt.. Småuggen, og blir fort kvalm dersom jeg ikke spiser hyppig. Også kjempeømme pupper da! Men alt i alt mye bedre enn de første ukene, så det setter jeg pris på! :happy093
 
Fikk blodtrykksfall igår, alt gikk rundt. Googla blodtrykksfall gravid, og der står det at det er vanlig mellom uke 10-15 å oppleve. Er 10+5 idag, så det er jo super fasinerende hvordan det kan stemme :p
 
Fikk blodtrykksfall igår, alt gikk rundt. Googla blodtrykksfall gravid, og der står det at det er vanlig mellom uke 10-15 å oppleve. Er 10+5 idag, så det er jo super fasinerende hvordan det kan stemme :p
Det er grusomt! Jeg har slitt med blodtrykksfall og besvimelser i alle mine 3 svangerskap :sorry: Her varte det helt til fødsel:playful:
 
Kvalmen har stort sett gitt seg :bored:
Det er skummelt!

Alle de andre symptomene er der, så ikke helt panisk enda, men kvalmen fulgte meg jo hele veien med sønnen min, hvor er den nå??? :arghh:
Jeg kjenner akkurat på det samme! Har vært veldig kvalm og kastet opp mye, helt frem til i går.. plutselig ga kvalmen seg..

Men jeg har fremdeles andre symptomer, som deg, så håper alt er bra..!
 
Forsatt utrolig kvalm hele dagen,får ikke gjort noe annet enn å puste meg gjennom dagen prøvd ut det man kan av kvalmestillende igjennom legen.men ikke noe effekt. Er 9 uker så håper det gir seg etter hvert
Ellers er puppene utrolig vonde,bekkenet tuller seg ,alt smaker såå forsterket og ekkelt....og ikke minst uuutrolig forstoppa håper virkelig det kommer seg med de fleste plagene
 
Er såå oppblåst. Har eit par kilo for mykje, men no ser eg høggravid ut fordi eg er så oppblåst! Vanskelig å skjula det, nesten!
 
Mye kvalm, ekstremt trøtt, veldig vond korsrygg. Jeg er sykemeldt på 3. uka, og jeg ser ikke helt lyst på å komme tilbake fult på jobb på en stund. Jeg håper virkelig dette gir seg når jeg bikker over til 2. trimester. Heldigvis er puppene upåvirka. Jeg ammer fortsatt forrige litt, så ømme pupper oppå det hele nå hadde vært døden.

Jeg er nok også ganske oppblåst. Magen har begynt å vise seg og jeg føler meg minst 10 kilo tyngre selvom jeg har gått ned 4 kilo til nå.
 
Jeg er uggen, og må spise ofte. Periodevis slapp/sliten, og får noen veldige frysetokter. Andre som har det sånn? Føles nesten ut som jeg brygger på noe, men har jo ikke feber. Merkelig :)
 
Jeg er uggen, og må spise ofte. Periodevis slapp/sliten, og får noen veldige frysetokter. Andre som har det sånn? Føles nesten ut som jeg brygger på noe, men har jo ikke feber. Merkelig :)
Helt enig! Sammen med halsbrann om morningen er det ikke lett å skille på forkjølelse og graviditet. Legen min sa heldigvis at det ikke er nødvendig å skille de to for formen er dritt uansett og kroppen trenger hvile. Jeg skulle bare ønske denne hvilen ga resultater i form av energi til å gjøre bare bittelitt annet enn å ligge på sofaen hele dagen.
 
Helt enig! Sammen med halsbrann om morningen er det ikke lett å skille på forkjølelse og graviditet. Legen min sa heldigvis at det ikke er nødvendig å skille de to for formen er dritt uansett og kroppen trenger hvile. Jeg skulle bare ønske denne hvilen ga resultater i form av energi til å gjøre bare bittelitt annet enn å ligge på sofaen hele dagen.
Litt godt å høre! Hehe. Er vel bare mange prosesser som skjer, som krever mye av kroppen nå. Ja, hvile er absolutt nødvendig! Så får vi håpe energien stiger etterhvert :)
 
Jeg har plutselig ikke ømme pupper lenger i dag, og kvalmen har vært litt mer håndterbar de siste dagene. Blir helt nervøs for om det er noe galt :sad010
 
Flere som kan handle inn til middag og lage den, men så når du skal spise har du ikke noe lyst på? Lagde middag her om dagen og begynte å gråte når vi skulle spise fordi jeg syntes det var så ekkelt og vanskelig å spise det.. klarte bare tre biter. Merket det med andre ting også, kan spise en type pålegg en dag og neste dag blir jeg innmari kvalm av tanken på å se/lukte det. Ikke så lett å ta ukeshandel når apetitten endrer seg sånn :( jeg er 8+3
 
Flere som kan handle inn til middag og lage den, men så når du skal spise har du ikke noe lyst på? Lagde middag her om dagen og begynte å gråte når vi skulle spise fordi jeg syntes det var så ekkelt og vanskelig å spise det.. klarte bare tre biter. Merket det med andre ting også, kan spise en type pålegg en dag og neste dag blir jeg innmari kvalm av tanken på å se/lukte det. Ikke så lett å ta ukeshandel når apetitten endrer seg sånn :( jeg er 8+3
Huff, ja kjenner på akkurat det samme for tida!
 
Noen av dere som har hodepine? I går kjennes det ut som om noen kjørte over hodet mitt med en traktor. Hadde en sånn bankende følelse som kom jevnlig over dagen, og mot slutten av arbeidsdagen begynte jeg å se blinkende lys, litt sånn som når man tar bilde med blits og ser inn i blitsen, og den blinker i noen sekunder etterpå. Ganske ubehagelig…
 
Symptomene har forsvunnet så jeg er livredd for SA eller MA.
 
Symptomene har forsvunnet så jeg er livredd for SA eller MA.
Jeg hadde det samme forrige uke. Hatt veldig mye symptomer med de to første, så når kvalmen og ømme pupper forsvant med denne så var jeg sikker på MA. Fikk dratt til legen og tatt hcg og ultralyd. Der var det en liten klump med bankende hjerte, så trenger ikke være noe❤️ Kjenner jeg godt etter så er det jo signaler på graviditet, bare ikke de jeg har vært vant til. Kan du kontakte jordmor eller lege og få sjekket? Så kanskje du kan få avkreftet mistanken❤️
 
Back
Topp