Våre symptomer

trima

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del :hilarious: Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge :happy:
 
Har ekstremt lyst på brødskive med ost og smør. Haha, så rart. Hadde det slik første svangerskap også. Liker egentlig ikke brødskive med ost noe særlig til vanlig. Men nå smaker det så ufattelig godt. :joyful: Eller så svetter jeg eller fryser hele dagen. Kjenner murringer i magen også. Har ikke fått ømme pupper enda eller kvalme. Men venter på det.
 
Noen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del :hilarious: Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge :happy:
Jeg har det helt likt, også er jeg trøtt, spesielt på morgenen og ettermiddagen :)
 
Blir jo helt gal av å vente….. ikm fredag som kommer.
Kraftige mensmurringer i 2 dager nå( pleier over hode ikke å ha det) og korsryggen verker ( korsrygg vondt var første tegn da jeg var gravid med Nr 2. gutt)
Testet neg i går og i dag.
Nå krysser jeg fingrene for at kroppen ikke bare gjør narr, for det føles liksom sånn.
Nå er det faktisk akkurat 1 år siden vi begynte å prøve å bli gravid.
 
Jeg går på progesteronstøtte så her har jeg vært kvalm og trøtt siden dagen etter inseminasjon :laughing002 de siste dagene har også puppene vært mer og mer ømme.
 
Au :confused:.Da begynte ligamentsmertene for fullt igår kveld. Kjenner samme type smerter nå i kveld. Er typisk i brå bevegelser og når jeg ligger i sofaen. Håper det er uskyldig og bare er ligamentsmerter. Alle smerter stresser meg.:p Noen andre som kjenner på ligamentsmerter allerede? Hadde ekstremt mye ligamentsmerter i forrige svangerskap, så kjenner de igjen.
 
Au :confused:.Da begynte ligamentsmertene for fullt igår kveld. Kjenner samme type smerter nå i kveld. Er typisk i brå bevegelser og når jeg ligger i sofaen. Håper det er uskyldig og bare er ligamentsmerter. Alle smerter stresser meg.:p Noen andre som kjenner på ligamentsmerter allerede? Hadde ekstremt mye ligamentsmerter i forrige svangerskap, så kjenner de igjen.
Jepp! Kjenner de veldig godt. Er på en måte stramt og som stølhet etter trening. Ekstra vondt ved vridning av kroppen. Eller nys, hehe
 
Jepp! Kjenner de veldig godt. Er på en måte stramt og som stølhet etter trening. Ekstra vondt ved vridning av kroppen. Eller nys, hehe
Samme her!
Men jeg blir glad, for kjenner det igjen fra forrige svangerskap jeg også. Så det er liksom betryggende.

Og litt kvalme har kommet... kjente det i går og i dag..på kvelden.
 
Samme her!
Men jeg blir glad, for kjenner det igjen fra forrige svangerskap jeg også. Så det er liksom betryggende.

Og litt kvalme har kommet... kjente det i går og i dag..på kvelden.
Enig, er godt å kjenne litt symptomer. Ingen kvalme på meg enda. Håper din ikke blir noe verre!
 
Jeg har voldsomme mensmurringer i dag. Er det normalt? Sjekker hver time om det er blod på papiret :banghead:
 
Mensmurringer, våkner om natten pga varme og tissetrengt, ømme bryster. Flere som har fått annerledes luktesans og smak?
 
Kvalmen er begynt å komme, særlig på mårran kort tid etter æ e stått opp. Så det e bare å få i sæ mat fortest mulig :p ømme bryster og tenker på mat heletiden og syns det smaker bedre enn noen gang :happy093
 
Mensmurringer, våkner om natten pga varme og tissetrengt, ømme bryster. Flere som har fått annerledes luktesans og smak?
Jeg føler at alt smaker merkelig, ting jeg likte skikkelig godt for en uke siden smaker nå absolutt ikke like godt lenger
 
Jeg elsker kaffe, men akkurat som i forrige svangerskap, smaker det ikke godt lenger. Har lyst på, men smaken i munnen er forferdelig.
 
Mensmurringer, våkner om natten pga varme og tissetrengt, ømme bryster. Flere som har fått annerledes luktesans og smak?
Jepp- plagsomt god luktesans, og veldig nedsatt/endret smakssans. Sånn var det sist og. Mista matlysten også.
 
Back
Topp