Våre symptomer

Fisk smaker ikke like godt som ellers for meg. Og slik var det i forrige svangerskap også, så jeg tar det som et godt tegn

Jeg føler meg i utgangspunktet litt snytt over at jeg ikke har så mye symptomer :hilarious: Men det kommer vel når jeg minst venter det

Jeg føler meg i utgangspunktet litt snytt over at jeg ikke har så mye symptomer :hilarious: Men det kommer vel når jeg minst venter det
Ingen symptomer her heller foreløpig, men jeg er jo bare 3+6 :hilarious: Vi kommer vel snart til å savne tiden hvor alt kjentes vanlig ut :hilarious:

Jeg har voldsomme mensmurringer i dag. Er det normalt? Sjekker hver time om det er blod på papiret :banghead:
Ja, jeg har også det tidvis… Ømme bryst, litt vondt i ryggen og vondt i magen. Kjennes ikke ulikt mensen bortsett fra metallsmak i munnen. Det har jeg bare når jeg er gravid…
Lett å si at du ikke skal bekymre deg, for jeg er jo selv ultraspent på om det holder…

Men prøv å tenke gode tanker. Kikk på ting til den babyen du skal få, tør å glede deg selv om alt er usikkert… Kanskje du får det litt bedre? Jeg gjør dette.

Ble plutselig så trøtt de siste dagene. Må ta meg en dupp midt på dagen

Jeg merker mer og mer til at jeg er skikkelig trøtt, kan sovne kor som helst og når som helst, kjenner også at kvalmen begynner å komme snikende spesielt på kveldstid

Idag er jeg kvalm! Men vet ikke om det er gravid-kvalm eller om jeg er kvalm fordi minstemann bestemte seg for å spise opp frokosten min så jeg enda er sulten :shifty:

Ømme, harde pupper og vondt i korsryggen, ekstremt tissetrengt om dagene og våkner hver natt klokka 4 :sleep011

Det er så irriterende, jeg går å bekymrer meg så grådig for at nå går det til h***vette igjen, men så kommer de tilbake og «lurte deg» glad for at de er her altså, men liker ikke pausen :hilarious:
Sjæl ass. Tror det bare er mye jeg ikke kjenner når jeg er i aktivitet.

Har nok kanskje noe bedre luktesans? Hatt litt småkvalme, men klarer å holde det i sjakk med mat. Med førstemann var jeg vanvittig kvalm i 4-5 mnd så håper men tviler på at jeg slipper det denne gangen. Ellers har jeg skikkelig uren hud i panna, slik som da jeg var gravid sist

Jeg har såååå vondt i puppene! Det stikker og «lyner» i de :hilarious::hungover:

Back
Topp