Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen symptomer her heller foreløpig, men jeg er jo bare 3+6 Vi kommer vel snart til å savne tiden hvor alt kjentes vanlig utJeg føler meg i utgangspunktet litt snytt over at jeg ikke har så mye symptomer Men det kommer vel når jeg minst venter det
Ja, jeg har også det tidvis… Ømme bryst, litt vondt i ryggen og vondt i magen. Kjennes ikke ulikt mensen bortsett fra metallsmak i munnen. Det har jeg bare når jeg er gravid…Jeg har voldsomme mensmurringer i dag. Er det normalt? Sjekker hver time om det er blod på papiret
Haha samme her, mannen derimot elsker det xDPuppene mine er kjempehovne og store! Og de er store nok fra før av så dette trenger jeg ikke
Her ogHaha samme her, mannen derimot elsker det xD
Jaa!Er det noen som opplever at symptomene forsvinner litt på dagen før de så kommer tilbake med et brak på ettermiddag/kvelden?
Det er så irriterende, jeg går å bekymrer meg så grådig for at nå går det til h***vette igjen, men så kommer de tilbake og «lurte deg» glad for at de er her altså, men liker ikke pausenJaa!
Sjæl ass. Tror det bare er mye jeg ikke kjenner når jeg er i aktivitet.Det er så irriterende, jeg går å bekymrer meg så grådig for at nå går det til h***vette igjen, men så kommer de tilbake og «lurte deg» glad for at de er her altså, men liker ikke pausen