Våre symptomer

Jeg føler meg i utgangspunktet litt snytt over at jeg ikke har så mye symptomer :hilarious: Men det kommer vel når jeg minst venter det
Er 5+2 og sjeleglad for at jeg ikke har hatt nevneverdige symptomer. Først i 4+3 fikk jeg ømme bryst, god appetitt og litt trøttere enn ellers. Nyt det mens vi kan, tenker jeg!

Er 5+2 og sjeleglad for at jeg ikke har hatt nevneverdige symptomer. Først i 4+3 fikk jeg ømme bryst, god appetitt og litt trøttere enn ellers. Nyt det mens vi kan, tenker jeg!
Ja det er egentlig det samme som meg, jeg og tenker nyt det mens vi kan, det kommer nok mdd et brak når vi minst venter det :hilarious:

Jeg har såååå vondt i puppene! Det stikker og «lyner» i de :hilarious::hungover:
Ja, lyner i puppene mine og. Likte beskrivelsen!

Kvalmen kommer og går, nå er jeg på jobb og kvalmen er verre nå. Måtte gå ut av et viktig møte i sted, ble svett og uvel pga kvalmen og ble nervøs for at de sku merke det eller verre: kaste opp!
Hvis dette blir verre, tror jeg at jeg må trappe ned til kortere arbeidsdager en periode.
Er miljøarbeider, og er "på" hele tiden med pasientene i miljøet.

Ja, lyner i puppene mine og. Likte beskrivelsen!

Kvalmen kommer og går, nå er jeg på jobb og kvalmen er verre nå. Måtte gå ut av et viktig møte i sted, ble svett og uvel pga kvalmen og ble nervøs for at de sku merke det eller verre: kaste opp!
Hvis dette blir verre, tror jeg at jeg må trappe ned til kortere arbeidsdager en periode.
Er miljøarbeider, og er "på" hele tiden med pasientene i miljøet.
Nei, off, så ekkelt da! Håper du kan få ordnet så du kan jobbe mindre en periode. Er grusomt å gå rundt og være kvalm!

Er i uke 5 (4+4) og har hatt en del kramper i magen eller ligamentsmerter (?) som det også heter, ømme pupper og trøtt allerede Spent på veien videre! Men i dag har magen vært myyye bedre, og istedenfor å tenke «jippi» så er jeg nesten litt bekymret?

Jeg har begynt å få melkete utflod… Noen andre? Sjekket for blod, men vet jeg må slutte med det der ellers blir jeg tullete….
Jeg sjekker papiret HVER gang jeg er på do, det er så slitsomt! I tillegg går jeg på progesteron som tas vaginalt, så det kommer stadig ut litt pillerester, så jeg tror hele tiden at åh nei nå skjedde det noe/blødning.

Jeg sjekker papiret HVER gang jeg er på do, det er så slitsomt! I tillegg går jeg på progesteron som tas vaginalt, så det kommer stadig ut litt pillerester, så jeg tror hele tiden at åh nei nå skjedde det noe/blødning.
Men hvis du er ung, dvs under 40, så er det godt håp. Jeg begynte å blø kraftig i dag. Så da har jeg bare hatt en kjemisk graviditet.
Lykke til. Hold ut. Skjønner så godt at du er bekymret. Ønsker deg en liten :)

Men hvis du er ung, dvs under 40, så er det godt håp. Jeg begynte å blø kraftig i dag. Så da har jeg bare hatt en kjemisk graviditet.
Lykke til. Hold ut. Skjønner så godt at du er bekymret. Ønsker deg en liten :)
Så utrolig leit, sender deg en klem! Jeg er 38, så ikke veldig ung. Men jeg har en datter med Downs fra før, og de fostrene har jo enormt lave sjanser til å bli båret frem- så jeg trøster meg med at jeg nok har "god rugekasse" når det først har festa seg.

Jeg er såå trøtt! Heldigvis har mannen tatt ungene med ut i ettermiddag så jeg kunne ta meg en powernap :joyful:

Jeg har begynt å kjenne på kvalme, spesielt litt utpå dagen. Har også begynt å bli trøtt. Synes det er litt tidlig, men har vært kvalm fra tidlig av de to andre gangene også. Kjenner også at livmora strekkes litt, har litt murringer av og på. Det stikker liksom litt.

Jeg har begynt å kjenne på kvalme, spesielt litt utpå dagen. Har også begynt å bli trøtt. Synes det er litt tidlig, men har vært kvalm fra tidlig av de to andre gangene også. Kjenner også at livmora strekkes litt, har litt murringer av og på. Det stikker liksom litt.
Og så har jeg begynt å bli oppblåst :bag::shifty:

Er forresten 3+6 i dag.

4+3 i dag. Har ømme pupper, litt stikking og murringer nedi der og er småoppblåst. Har også vært trøttere enn jeg pleier å være.

Samme her! Etter pillen er satt så renner det jo ut og jeg tenker hver gang «NÅ blør jeg…». Har blødd alle gangene jeg var vært gravid (3) og 2 av dem endte i MA, men den gange jeg gikk på progesteron satt den så håper det går veien :)

Back
Topp