Våre symptomer

I dag er jeg kvalm og skal på jobb i kveld. Satser på å få sovet litt først

Fortsatt nesten ingen nevneverdige symptomer og litt stressa pga det :rolleyes: Men igjen, jeg er 4+4 så vet ikke helt hva jeg kan forvente :hilarious:

Idag er jeg så trøtt at jeg sliter med å bevege kroppen.. Vil helst bare legge meg ned på gulvet og bli der :dead: Må få levert ungene i bhg og ukeshandla, så er det tilbake i senga tror jeg.. takk og lov for fridag idag!
Hadde det slik i går... lå strekk ut uten å orke å gjøre noe som helst...

Korsryggen er helt gåen, og blir lett svimmel og ør

Noen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del :hilarious: Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge :happy:
Jeg tok test fordi jeg plutselig hadde en sterk bitter smak i munnen og alt jeg spiser smaket ekkelt. I tillegg økt luktesans så den testen var positiv den

Fortsatt nesten ingen nevneverdige symptomer og litt stressa pga det :rolleyes: Men igjen, jeg er 4+4 så vet ikke helt hva jeg kan forvente :hilarious:
Jeg er lik som deg mtp symptomer. Er kanskje litt mer trøtt, men ellers ingenting. Ligger en dag bak deg, er 4+4 i dag ☺️ Jeg tenker at vi bare skal være glade for at vi ikke er så plaget enda. Det er jo tidlig enda og ikke alle får tydelige symptomer så tidlig i svangerskapet. Blir tungt nok utover i graviditeten, tenker jeg.

Jeg er lik som deg mtp symptomer. Er kanskje litt mer trøtt, men ellers ingenting. Ligger en dag bak deg, er 4+4 i dag ☺️ Jeg tenker at vi bare skal være glade for at vi ikke er så plaget enda. Det er jo tidlig enda og ikke alle får tydelige symptomer så tidlig i svangerskapet. Blir tungt nok utover i graviditeten, tenker jeg.
Ja, jeg kom over en melding jeg sendte mannen sist da jeg var rundt 7 uker og da var jeg tydelig kvalm så det kommer nok :)

Jeg er 4+3 i dag og har lite symptomer jeg også egentlig. Mest svak mensverk/stikninger i lovmor og støl/øm følelse nederst i magen. Men det kommer og går litt gjennom dagen, og er ikke noe jeg kjenner hele tiden. I dag har jeg ikke kjent noe særlig egentlig :playful: fort gjort å bli litt stressa over det. Mener å huske at jeg ble veldig trøtt i uke 5 sist. Og begge gangene jeg har vært gravid så kom uggenheten/småkvalmen i uke 6.

Bare rett over 5 uker på vei og jeg har allerede besvimt to ganger idag :smiley-angry017 slet med dette i begge de to andre svangerskapene, men ikke så tidlig! Tenk om jeg må gå sånn i 8 mnd til!
Oi, det hørtes ikke bra ut. Hva kommer det av?

Oi, det hørtes ikke bra ut. Hva kommer det av?
Tror det er blodtrykksfall som gjør det.. Får det bare på jobb, for der kan jeg ikke få satt meg ned når jeg trenger det.. Så på de 3 timene på jobb før pause så besvimte jeg to ganger :crybaby2Selvom jeg både drikker godt og spiser godt.. har ganske lavt blodtrykk når jeg er gravid, så er vel det som gjør at jeg svimler og besvimer..

Tror det er blodtrykksfall som gjør det.. Får det bare på jobb, for der kan jeg ikke få satt meg ned når jeg trenger det.. Så på de 3 timene på jobb før pause så besvimte jeg to ganger :crybaby2Selvom jeg både drikker godt og spiser godt.. har ganske lavt blodtrykk når jeg er gravid, så er vel det som gjør at jeg svimler og besvimer..
Uff, det hørtes ikke noe særlig ut :nailbiting: Får håpe det ikke er like ille i 8 måneder! :Heartred

Back
Topp