Våre symptomer

Teller det som symptom at katten insisterer på å ligge på meg, konstant? :p Hun pleier ikke å være så kosete, til nød et par ganger i uka at hun kan kose litt et kvarters tid, men de siste tre dagene har hun ligget på magen min så snart anledningen byr seg :) ❤️

Jepp- venninna mi som har termin om to uker hadde det også sånn. Er jo vanligere med etterrier med nr 2 også har jeg skjønt (nei nei nei!!!)
Jeg hadde null etterrier med guttungen. Jeg merket i hvert fall ingentint. Hadde ikke noe særlig ligamentsmerter eller kynnere heller :playful: Kanskje det blir masse av det nå da :p

Jeg hadde null etterrier med guttungen. Jeg merket i hvert fall ingentint. Hadde ikke noe særlig ligamentsmerter eller kynnere heller :playful: Kanskje det blir masse av det nå da :p
Jeg hadde litt etterrier etter første, og fikk helt panikk (trodde det kom en til, en uke etter fødsel, haha) men hadde ikke ligamentsmerter eller kynnere.

Det er så godt å vær inne her å lese om deres syptomer! Føler meg ikke så alene lenger da Har til tider veldig vondt i mage og rygg livredd for SA men ikke blod så krysser fingrene for at det går bra

Har også vært kvalm, ømme bryst og ekstremt sulten og tissetrengt hele tiden
Hørte fra ei venninne at det å bruke reisesyke bånd fynka bra på kvalmen så måtte bare komme meg på apoteket og har brukt det siden Helt amazing!! Anbefales te alle som e kvalm!

Jepp- venninna mi som har termin om to uker hadde det også sånn. Er jo vanligere med etterrier med nr 2 også har jeg skjønt (nei nei nei!!!)
Etterriene var dobbelt så vonde med nr to her! Gruer meg til denne ganga :eek:

Jeg hadde etterrier med begge, men husker det som aller verst med første. Kanskje fordi fødsel to var katastrofesnitt og operasjonssåret gjorde mer vondt (eller at jeg fikk så mye smertestillende at smerten fra etterriene forsvant :shy: ).

Nå har kvalmen meldt seg mer hos meg. Ikke mye, men den er merkbar og det fører til mye småspising. Liker det ikke.

Disse stikkingene eller hva jeg skal kalle de som kommer og går. Flere som får litt sånn smålig panikk av de?

Disse stikkingene eller hva jeg skal kalle de som kommer og går. Flere som får litt sånn smålig panikk av de?
Tenker du på nederst i magen? For ja, blir litt småstressa av og til men prøver å tenke at det er nok fordi det er mye som skjer nedi der :love017

Jobb igjen idag, og jeg er såå redd for å svime av igjen :sorry: Har pakka med en haug med snacks og masse drikke som jeg kan småspise i løpet av dagen i håp om å holde blodtrykket i sjakk..

Jobb igjen idag, og jeg er såå redd for å svime av igjen :sorry: Har pakka med en haug med snacks og masse drikke som jeg kan småspise i løpet av dagen i håp om å holde blodtrykket i sjakk..
Håper det går bra og at du får en fin dag på jobb :joyful: Selv skal jeg nyte hjemmekontor, perfekt på en fredag! Snart helg :love017

Jeg er så stressa. Føler et slags press nederst i magen samt noe murringer i korsryggen.. Håper så inderlig at det ikke ender i abort

Håper det går bra og at du får en fin dag på jobb :joyful: Selv skal jeg nyte hjemmekontor, perfekt på en fredag! Snart helg :love017
Det høres nydelig ut idag :joyful: Det går faktisk overraskende greit så langt! Har delvis fått tilrettelagt arbeidsoppgavene mine og det tror jeg hjalp godt:joyful: Bare 1t45m igjen til helg!

Flere som får ekstra vondt nederst i magen og ryggen når dere stresser mye?
Ble mye stress i sta, og etterpå når jeg fikk roa meg ilte det på en måte både nederst i magen og ryggen.

Opplever dere også at symptomene varierer litt fra dag til dag? Har noen dager jeg kjenner masse, og noen dager jeg kjenner lite. Og i dag kjenner jeg lite, og det er vanskelig å ikke bli litt småbekymret av det :playful:

Leser om mange symptomer, men hvor langt har dere kommet? Menssmerter og bittelitt småkvalm av og til (foreløpig) 6+2

Opplever dere også at symptomene varierer litt fra dag til dag? Har noen dager jeg kjenner masse, og noen dager jeg kjenner lite. Og i dag kjenner jeg lite, og det er vanskelig å ikke bli litt småbekymret av det :playful:
Har heller ikke kjent noenting idag, egentlig.. :pompus:

Det murrer litt av og til, men kan variere fra dag til dag. Jeg blir litt småuggen etter jeg har spist et stort måltid, men jafser i meg maten som en hest så ikke så rart:hilarious: Er 5+1 i dag.

Back
Topp