Våre symptomer

Blææ, i dag har jeg kjent på mindre "symptomer" igjen. Vet jo at jeg er veeeldig tidlig, men i går kjente jeg så mye mer strekk og stikk i livmorområdet, mens i dag er det liksom ikke noe :p Haaater disse første ukene med så mye usikkerhet :banghead:
Føler med deg, det er en skikkelig berg og dalbane. Ser vi er mange i samme båt da, og er jo helt normalt at symptomene varierer så tidlig, men det hjelper ikke å vite det, blir ikke noe roligere av den grunn. :nailbiting: :laughing002

Samme her!
Gikk inn hit for å skrive typ det samme :laughing002

Nesten ikke kjent på noe i dag, og det gjør meg urolig :banghead:

Kan jeg spørre hvor fort dere her inne fikk ømme og såre bryster? Jeg kjenner det per nå overhode ikke i brystene (4+2), men forrige gang da jeg ble uplanlagt gravid, så var det det som gjorde at jeg tok g-test. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei den gang da…
Jeg er 4+3, heller ikke fått ømme bryster, og det er en av hovedgrunnene til at jeg tok test 4 dager før IKM, fordi jeg har ALLTID hatt ømme bryster fra EL frem til første dag mens. Hadde spart meg for så mye bekymring om jeg hadde venta med å teste til IKM.. :laughing002

Her er de fleste symptomer meldt sin ankomst allerede... er 5+1 i dag.
Bekkenet er helt på tulltur,kvalm 24/7 , og smaksansen er blitt mye sterkere..og ikke minst puppene er aaauuu aauuu håper det roer seg ut i svangerskapet...

Hunden jeg hadde forrige gang (hannhund) ble kjempebeskyttende fra ca uke 6. Hunden vi har nå (tispe) er blitt skikkelig kosete og klengete- men mulig det er fordi hun nettopp har hatt første løpetid også.
Ja de kan fort bli klengete etter løpetid, men skal ikke se bort i fra at hun merker noe heller. :happy:

Samme her!
Gikk inn hit for å skrive typ det samme :laughing002

Nesten ikke kjent på noe i dag, og det gjør meg urolig :banghead:

Kan jeg spørre hvor fort dere her inne fikk ømme og såre bryster? Jeg kjenner det per nå overhode ikke i brystene (4+2), men forrige gang da jeg ble uplanlagt gravid, så var det det som gjorde at jeg tok g-test. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei den gang da…
Brystene ble store, hovne og ømme rundt 3+6/4+0 her, det er egentlig det eneste «konstante» symtomet jeg har. Alt annet kommer og går, og det går hele dager uten at jeg kjenner noe annet enn det :)

Jeg har hatt en del vondt helt nederst på magen de to siste dagene, men er bedre i dag. Blir litt bekymret over magesmertene, men satser på at det skyldes strekk eller rett og slett mageknip. Kjenner det er veldig lett å relatere ALT til graviditeten :rolleyes: I tillegg har jeg ømme nipler, så må sove med sportsbh :dead:

I dag er iallefall korsryggen i gang med voldsom murring... Sist hadde jeg bakovervendt livmor, og hadde mye murringer/smerter i ryggen, så da regner jeg med det er samme nå!

Våkna uten kvalme, ble først litt glad.. men nå, nei nå er jeg bekymret.. bah, at det skal være så vanskelig å være gravid...
Kjenner meg igjen :playful: Var en periode jeg kjente mye verk og strekk i livmor, og støl følelse i magen. Nå har jeg nesten ikke kjent noe de siste 3-4 dagene. Så blir jo fort litt bekymret.. men får jo tro alt er bra likevel :happy:

Ømme pupper! De har sikkert vokst og..
Tisser så mye at jeg snart må ha dopapir på blåresept Er og ganske svimmel innimellom. Ellers er formen ganske fin :)

Etter 3-4 dager med lite/ingen symptomer, har det vært godt med strekk og verk i magen i dag :smiley-bounce012Rart man kan bli glad for sånt :playful: Men er jo tegn på at noe vokser og skjer der nede!

Etter 3-4 dager med lite/ingen symptomer, har det vært godt med strekk og verk i magen i dag :smiley-bounce012Rart man kan bli glad for sånt :playful: Men er jo tegn på at noe vokser og skjer der nede!
Får litt sånn små panikk av begge deler. Ingen strekk er skummelt, men mye er også det.

Får litt sånn små panikk av begge deler. Ingen strekk er skummelt, men mye er også det.
Hadde mye strekk og verk med guttungen, og alt gikk bra.

Da jeg ble gravid i januar kjente jeg aldri noe i magen. Endte i MA.

Denne gangen kjenner jeg det godt i magen igjen, så tar det bare som godt tegn :happy: Så lenge det ikke er voldsomme smerter betyr det bare at livmor utvider seg.

Back
Topp