Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. I dag har jeg vært så trøtt at jeg har sovet i hele dag. Har også vært veldig kvalm. Tøff dag i dagVirker som trøttheten har ankommet. Har sovet 8 timer i natt, som er mye lenger enn jeg pleier og jeg har hatt en rolig hjemmekontor dag. Men nå er jeg såååå trøtt at jeg bare vil ligge på sofaen og halvsove. Men, det går jo ikke Var rundt den tiden her jeg ble super trøtt sist også. Så spent på om kvalmen kommer snart også da, sånn som sist. Håper ikke men Må holde ut i utdrikningslag til lørdag!
bare 5+4, og har blitt uggen/småkvalm i uke 6 i tidligere svangerskap. Så tipper det kommer Jeg har dessverre ikke den luksussen at jeg kan sove på dagtid, så her må man bare holde utSamme her. I dag har jeg vært så trøtt at jeg har sovet i hele dag. Har også vært veldig kvalm. Tøff dag i dag
Hvor langt er du på vei?
Huff nei skulle jeg jobbet i dag så hadde jeg dauet. Så jeg føler med deg!bare 5+4, og har blitt uggen/småkvalm i uke 6 i tidligere svangerskap. Så tipper det kommer Jeg har dessverre ikke den luksussen at jeg kan sove på dagtid, så her må man bare holde ut
Hvor langt er du på vei?
Forhåpentligvis går det over rundt uke 12 i hvert fallHuff nei skulle jeg jobbet i dag så hadde jeg dauet. Så jeg føler med deg!
Jeg er 6+6. Har slitt med kvalme og trøtthet lenge, men i dag er nok den verste dagen. Håper det ikke fortsetter
Kanskje du bare er heldig som slipper unna med få symptomer7+1. Bittelitt småkvalm her og der, lett for å få luft i magen. Minimalt ømme bryster, var jo kjempevonde i starten. Hadde murring i livmor, men det har også forsvunnet et par stikk i skjeden i sist uke. Ultralyd halv fire i dag. Er jo lov å håpe!
Samme her jeg har ingenting symptomer enn mer varm andpusten og ømmebrysterNoen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge