Våre symptomer

I dag var puppene merkbart ømmere på morgenen. Jeg er også småuggen store deler av dagen. Akkurat som at jeg ikke har spist på lenge, men ikke like kvalm som sist :)

Føler meg egentlig i ganske fin form, men jeg er så trøtt. Har heldigvis hjemmekontor og kan sove i lunsjen.

Må ha buksa helt oppkneppet på jobb. Føler som den har eksplodert de siste dagene. Herregud, og jeg er 8+2... fikk ikke antydning til mage før uke 16-17 sist...

Nå har kvalmen meldt seg her. Har begynt å spise mer fordi jeg er uggen. Klarer heller ikke å være på kontoret fulle dager (drar hjem og jobber videre). Jeg er bare 5+5 og selv om det var situasjonen i de to forrige svangerskapene også, så kjenner jeg at jeg ikke er klar for å være så redusert allerede :sorry:

Dagen etter hvor jeg beskriver 0 symptomer så kommer kvalmen. Har ligget på sofaen HELE dagen, sulten men kvalm. Alt jeg lyster på er asiatiske nudler, men føler det er litt drøyt med takeaway på en onsdag, hehe.

Virker som trøttheten har ankommet. Har sovet 8 timer i natt, som er mye lenger enn jeg pleier :playful: og jeg har hatt en rolig hjemmekontor dag. Men nå er jeg såååå trøtt at jeg bare vil ligge på sofaen og halvsove. Men, det går jo ikke :playful: Var rundt den tiden her jeg ble super trøtt sist også. Så spent på om kvalmen kommer snart også da, sånn som sist. Håper ikke men :p Må holde ut i utdrikningslag til lørdag!

Virker som trøttheten har ankommet. Har sovet 8 timer i natt, som er mye lenger enn jeg pleier :playful: og jeg har hatt en rolig hjemmekontor dag. Men nå er jeg såååå trøtt at jeg bare vil ligge på sofaen og halvsove. Men, det går jo ikke :playful: Var rundt den tiden her jeg ble super trøtt sist også. Så spent på om kvalmen kommer snart også da, sånn som sist. Håper ikke men :p Må holde ut i utdrikningslag til lørdag!
Samme her. I dag har jeg vært så trøtt at jeg har sovet i hele dag. Har også vært veldig kvalm. Tøff dag i dag :confused:

Hvor langt er du på vei?

Samme her. I dag har jeg vært så trøtt at jeg har sovet i hele dag. Har også vært veldig kvalm. Tøff dag i dag :confused:

Hvor langt er du på vei?
bare 5+4, og har blitt uggen/småkvalm i uke 6 i tidligere svangerskap. Så tipper det kommer :playful: Jeg har dessverre ikke den luksussen at jeg kan sove på dagtid, så her må man bare holde ut :dead::playful:

Hvor langt er du på vei?

bare 5+4, og har blitt uggen/småkvalm i uke 6 i tidligere svangerskap. Så tipper det kommer :playful: Jeg har dessverre ikke den luksussen at jeg kan sove på dagtid, så her må man bare holde ut :dead::playful:

Hvor langt er du på vei?
Huff nei skulle jeg jobbet i dag så hadde jeg dauet. Så jeg føler med deg!

Jeg er 6+6. Har slitt med kvalme og trøtthet lenge, men i dag er nok den verste dagen. Håper det ikke fortsetter

Nå har jeg bare hatt èn dag med ordentlig kvalme, og lurer allerede på om noen har forsøkt kvalmestillende?
Hører man blir trøtt av dem, men er det mulig å utføre en arbeidsdag på dem?

Jeg MÅ fullføre de neste 4 og helst 6 ukene på jobb. I tillegg har vi betalt en ferietur jeg har så inderlig lyst å dra på. Nå kan mye skje i løpet av ukene som kommer, men hvis det fortsetter som dagen i dag så ser jeg mørkt på begge deler..

7+1. Bittelitt småkvalm her og der, lett for å få luft i magen. Minimalt ømme bryster, var jo kjempevonde i starten. Hadde murring i livmor, men det har også forsvunnet et par stikk i skjeden i sist uke. Ultralyd halv fire i dag. Er jo lov å håpe!

7+1. Bittelitt småkvalm her og der, lett for å få luft i magen. Minimalt ømme bryster, var jo kjempevonde i starten. Hadde murring i livmor, men det har også forsvunnet et par stikk i skjeden i sist uke. Ultralyd halv fire i dag. Er jo lov å håpe!
Kanskje du bare er heldig som slipper unna med få symptomer

Noen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del :hilarious: Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge :happy:
Samme her jeg har ingenting symptomer enn mer varm andpusten og ømmebryster

Heldigvis bare litt ømme pupper her. Krysser fingrene for at det fortsetter slik

Akkurat nå har jeg skikkelige murringer i magen, helt sånn menssmerte-style. Jeg husker såvidt fra sist at det var vondere enn jeg var forberedt på, men kjenner jeg likevel blir litt stressa av det :(

Back
Topp