Våre symptomer

Tror jeg ble litt klokere, men samtidig ikke. :happy7 synes fortsatt det er for breit til å beskrive det jeg/vi føler på i underlivet, siden det lan være så mangt! Men men, er vel ikke så nøye. Vi kjenner alle på at noe foregår der nede, som må være et bra regn uansett. ❤️:D
Ja, så nøye er det ikke tenker jeg. Hvordan du vil beskrive din egen følelse av nederetasjen din bestemmer du selv :laughing002

6+1 Fortsatt kvalm hver dag hele dagen akkurat som at jeg er sulten og må spise hele tiden, men så blir jeg kvalm etter jeg har spist! Har med meg saltkjeks og Pepsi Max boks på jobb og føler det skriker gravid av meg :hilarious:

5 uker I dag. Fryser som bare det. Gjorde det med de forgje og. Og super trøtt!

6+1 Fortsatt kvalm hver dag hele dagen akkurat som at jeg er sulten og må spise hele tiden, men så blir jeg kvalm etter jeg har spist! Har med meg saltkjeks og Pepsi Max boks på jobb og føler det skriker gravid av meg :hilarious:
Føler med deg!

Har du sjekket stoffskiftet ditt?
Nei er det noe i forhold til frysing? Har gjort det med de andre og den første perioden så tenker det er helt naturlig.

5 uker I dag. Fryser som bare det. Gjorde det med de forgje og. Og super trøtt!
Jeg frøys også en del i uke 5, gjorde det nå og sist jeg var gravid. Tror det er helt normalt. Kommer av at kjernetemperaturen øker når man er gravid, og da føles det kaldere.

Nøyaktig slik har jeg det også! Venter bare på det skal bli værre, hadde hyperemesis forrige gang!

Det stikker skikkelig i niplene og puppene :playful: Nå er de vonde selv når jeg ikke tar på de.. og puppene er gigantiske! Har snart vokst ut av bhene i E (er tynn rundt midja) :nailbiting:

Er også syykt trøtt og i går kasta jeg opp for første gang dette svangerskapet :dead:

Jeg frøys også en del i uke 5, gjorde det nå og sist jeg var gravid. Tror det er helt normalt. Kommer av at kjernetemperaturen øker når man er gravid, og da føles det kaldere.
Var sånn til meg også forrige graviditet ja. Ikke merket noe ennå. :happy:

Nøyaktig slik har jeg det også! Venter bare på det skal bli værre, hadde hyperemesis forrige gang!
Uff ja den er vond! Håper du kanskje slipper unna? Eller er det kanskje stor sjanse for å få det nå også?

Uff ja den er vond! Håper du kanskje slipper unna? Eller er det kanskje stor sjanse for å få det nå også?
Gjenstår å se. Selv om det bare er litt over 2 år siden sist klarer jeg ikke huske når det ble som værst Men jeg vet jeg var veldig dåelig nyttårsaften og at jeg da var omtrent 8/9 uker på vei!

Jeg var ute på butikk/kafetur med søsteren min, mannen og pjokken i dag, ble skikkelig uggen og begynte nesten å kaldsvette etter en stund. Håper virkelig ikke kvalmen begynner allerede lå (4+1)… :depressed:

Back
Topp