Våre symptomer

Akkurat nå har jeg skikkelige murringer i magen, helt sånn menssmerte-style. Jeg husker såvidt fra sist at det var vondere enn jeg var forberedt på, men kjenner jeg likevel blir litt stressa av det :(
Oh yes.. sleng på økt utflod (og gjerne litt rester fra cyclogest) så har man total angst :nailbiting:

Vond i korsrygg, trøtt og ømme bryst

7+1. Bittelitt småkvalm her og der, lett for å få luft i magen. Minimalt ømme bryster, var jo kjempevonde i starten. Hadde murring i livmor, men det har også forsvunnet et par stikk i skjeden i sist uke. Ultralyd halv fire i dag. Er jo lov å håpe!
Hvordan gikk det på ultralyd? :Heartpink

Oh yes.. sleng på økt utflod (og gjerne litt rester fra cyclogest) så har man total angst :nailbiting:
Off ja, helt enig! Jeg har forresten sluttet på cyclogest i går, det er jo litt angstfremkallende i seg selv…

Off ja, helt enig! Jeg har forresten sluttet på cyclogest i går, det er jo litt angstfremkallende i seg selv…
Jeg får også litt angst av å snart skulle slutte på cyclogest. Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+4. Fikk beskjed om å ta det fram til uke 8.

Jeg er så kvalm. Har fått afipran som tar den verste toppen av kvalmen, men formen er ellers like forferdelig dårlig. Noen som har erfaring med andre kvalmestillende?

Jeg får også litt angst av å snart skulle slutte på cyclogest. Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+4. Fikk beskjed om å ta det fram til uke 8.
Jeg er bare 4+4, tar det bare i 15 dager! Har hatt fryseforsøk i naturlig syklus, så kroppen skal kunne fikse det selv herfra. Superskummelt, men gjorde det samme forrige runde og det gikk jo bra da!

Jeg er bare 4+4, tar det bare i 15 dager! Har hatt fryseforsøk i naturlig syklus, så kroppen skal kunne fikse det selv herfra. Superskummelt, men gjorde det samme forrige runde og det gikk jo bra da!
Ja, da er det bare å prøve å slappe av. Legene vet jo hva de gjør også :)

6+0 og nå er kvalmen i gang. Halsbrannen har vært på plass ganske lenge. Halsbrann har nesten vært det første symptomet i hvert svangerskap :wacky: ellers ømme pupper og trett.

Hva mener dere med «murringer»?? Synes jeg leser det ordet overalt her, men det blir brukt så diffust og forskjellig, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tolke det som. Smerter? Ubehag? Bevegelse i magen? Det er kanskje litt tidlig å kjenne noe bevegelse? Jeg er forvirret :happy090

Hva mener dere med «murringer»?? Synes jeg leser det ordet overalt her, men det blir brukt så diffust og forskjellig, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tolke det som. Smerter? Ubehag? Bevegelse i magen? Det er kanskje litt tidlig å kjenne noe bevegelse? Jeg er forvirret :happy090
Med murringer mener iallefall jeg et slags «ubehag» nederst i magen. Det er ikke direkte vondt, men ikke godt heller. Det er ikke bevegelse. Jeg har samme følelse før og under mens :joyful: Tror bare det er slik man beskriver følelsen av at noe «skjer» nederst i magen i «reproduksjonsorganene» (i mangel på et bedre ord:hilarious:)

Vet ikke om du ble noe klokere av dette da :playful:

Med murringer mener iallefall jeg et slags «ubehag» nederst i magen. Det er ikke direkte vondt, men ikke godt heller. Det er ikke bevegelse. Jeg har samme følelse før og under mens :joyful: Tror bare det er slik man beskriver følelsen av at noe «skjer» nederst i magen i «reproduksjonsorganene» (i mangel på et bedre ord:hilarious:)

Vet ikke om du ble noe klokere av dette da :playful:
Enig med Toffifee sin beskrivelse

4+0, merker ikke så mye annet enn murringer og noen skikkelige tak nede i magen for to dager siden. Og tørst!
Blir det som sist graviditet, så har jeg 2 uker på meg før kvalmen kommer, så får passe på å nyte dem! :depressed:

Flere som kjenner det litt nedentil når dere setter dere på feks en hard stol eller noe? Akkurat som at det er noe som poker oppi. Litt støl. Minner om luftsmerter :rolleyes:

Enig med Toffifee sin beskrivelse
Tror jeg ble litt klokere, men samtidig ikke. :happy7 synes fortsatt det er for breit til å beskrive det jeg/vi føler på i underlivet, siden det lan være så mangt! Men men, er vel ikke så nøye. Vi kjenner alle på at noe foregår der nede, som må være et bra regn uansett. ❤️:D

Flere som kjenner det litt nedentil når dere setter dere på feks en hard stol eller noe? Akkurat som at det er noe som poker oppi. Litt støl. Minner om luftsmerter :rolleyes:
Vet ikke om det er det samme, men om jeg setter meg brått eller hardt ned, spesielt om jeg må tisse, så føler jeg et slags press nederst I magen. Gjør ganske vondt, så skvetter til når det skjer. :smiley-ashamed004

Back
Topp