Håper det ikke er SAI dag begynte jeg å blø veldig, nesten 5 uker på vei var jeg. Ser ut som spontanabort på meg. Bedre lykke neste gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ikke er SAI dag begynte jeg å blø veldig, nesten 5 uker på vei var jeg. Ser ut som spontanabort på meg. Bedre lykke neste gang
Jeg har fått postafen, men ikke tatt de enda da kvalmen har avtatt bittelitt. Orker ikke å ødelegge de «greie» dagene med å være stuptrøtt.Jeg er så kvalm. Har fått afipran som tar den verste toppen av kvalmen, men formen er ellers like forferdelig dårlig. Noen som har erfaring med andre kvalmestillende?
Jepp, høres kjent utJeg har fått sinnsykt ømme bryster, kom veldig brått her om dagen. Det er sånn skikkelig vondt. Jeg har lengta etter symptomer, (snart 6 uker på vei) så jeg tar det bare som et godt tegn.
Pleier alltid å ha vondt I brystene før mensen, og trodde det var ille, men dette her er mye værre, det verste er å ta av bh om kvelden, det bare river i de..
Flere som har samme?
Huff! Hvordan gikk det i utdrikningslaget igår da?Her føles det ut som jeg er fyllesjuk tappa for energi, trøtt, uggen og kvalm...gleder meg til to dagers fagdag med middag og overnatting med jobben fra mandag til tirsdag
Det gikk overraskende bra i starten Så var i slaget mens vi var på Escape Room. Men under middagen gikk det nedover Så måtte dra hjem etter middagen. Men den kommende bruden hadde heldigvis full forståelse og var bare glad jeg kom å deltok på det jeg orkaHuff! Hvordan gikk det i utdrikningslaget igår da?
Det var godt det gikk sånn tålig da Endte du med å fortelle alle at du var gravid eller?Det gikk overraskende bra i starten Så var i slaget mens vi var på Escape Room. Men under middagen gikk det nedover Så måtte dra hjem etter middagen. Men den kommende bruden hadde heldigvis full forståelse og var bare glad jeg kom å deltok på det jeg orka
Nei fortalte bare bruden og hun ene forloveren. Men mulig noen andre fikk det med seg også. Men spiller ikke så stor rolle Kjenner bare bruden, så kommer aldri til å se disse folka igjen utenom bryllupet i NovemberDet var godt det gikk sånn tålig da Endte du med å fortelle alle at du var gravid eller?
Takk! Da stresser jeg ned.Ja de er ganske trege
Jaa, jeg sover med sports-bh fordi de er så ømmeJeg har fått sinnsykt ømme bryster, kom veldig brått her om dagen. Det er sånn skikkelig vondt. Jeg har lengta etter symptomer, (snart 6 uker på vei) så jeg tar det bare som et godt tegn.
Pleier alltid å ha vondt I brystene før mensen, og trodde det var ille, men dette her er mye værre, det verste er å ta av bh om kvelden, det bare river i de..
Flere som har samme?
Mine kommer og går hele tiden.Har noen av dere opplevd å miste symptomer? Når kom de igjen, eventuelt hvordan gikk det? Mine har vært litt av og på i det siste, men har kjent ganske lite i de siste dagene, sammenlignet med ukene før der jet kjente på mye, hele tiden. Er veldig redd og nervøs for hva dette kan bety…