Våre symptomer

I dag har jeg vært uggen og hatt vondt i korsryggen. Håper det er forbigående

Til vanlig er jeg en frossenpinne, de siste dagene har jeg vært varmere. Jeg kjenner det stikker i livmora når jeg reiser meg, eller beveger meg brått, hadde mensmurringer før i dag, og litt igjen nå. Fredag var jeg sykt kvalm på morgenen, men det ga seg etter lunsj. I dag er jeg helt utslitt, selv om jeg har sover godt en god del i natt (sammenlignet med normalen). Håper virkelig dette ikke er svangerskapet sin skyld, for å få symptomer allerede i uke 4 er litt vell drøyd føler jeg. Puppene har også stikki litt, og vært ømme i perioder, men det har vært slik ganske lenge. Første tegnet på svangerskap denne gangen.

Fryser, sliten og trøtt, andpusten, kramper i magen, kvalm av og på, strekker og stikker, ømme bryst og nippler..:bored: er bare i uke 6

Jeg er så kvalm. Har fått afipran som tar den verste toppen av kvalmen, men formen er ellers like forferdelig dårlig. Noen som har erfaring med andre kvalmestillende?
Jeg har fått postafen, men ikke tatt de enda da kvalmen har avtatt bittelitt. Orker ikke å ødelegge de «greie» dagene med å være stuptrøtt.
Litt usikker på forskjellene på afipran og postafen, men tror afipran skal være mer effektiv mot kvalmen kanskje?

Innimellom de dagene med ekstrem kvalme, så får jeg slike «rush» med kvalme isteden. Hver gang disse kommer så må jeg på do å bæsje… haha, tar heller det enn oppkast, men veldig merkelig likevel.

Update fra meg er at jeg fortsatt ikke merker så mye til noe, men unntak av dårlig søvn, synker våkner etter maks 5-6 timer. Det kan selvfølgelig bare være meg også:p Og forsåvidt ganske kald - føles som jeg er forkjøla eller begynnende influensa eller noe!!

Jeg har fått sinnsykt ømme bryster, kom veldig brått her om dagen. Det er sånn skikkelig vondt. Jeg har lengta etter symptomer, (snart 6 uker på vei) så jeg tar det bare som et godt tegn.
Pleier alltid å ha vondt I brystene før mensen, og trodde det var ille, men dette her er mye værre, det verste er å ta av bh om kvelden, det bare river i de.. :hilarious::hilarious::hilarious:
Flere som har samme?

Her føles det ut som jeg er fyllesjuk :playful: tappa for energi, trøtt, uggen og kvalm...gleder meg til to dagers fagdag med middag og overnatting med jobben fra mandag til tirsdag :playful:

Jeg har ikke noe særlig med symptomer. Var sengeliggende på denne tiden sist, så jeg føler meg utrolig heldig

Jeg har fått sinnsykt ømme bryster, kom veldig brått her om dagen. Det er sånn skikkelig vondt. Jeg har lengta etter symptomer, (snart 6 uker på vei) så jeg tar det bare som et godt tegn.
Pleier alltid å ha vondt I brystene før mensen, og trodde det var ille, men dette her er mye værre, det verste er å ta av bh om kvelden, det bare river i de.. :hilarious::hilarious::hilarious:
Flere som har samme?
Jepp, høres kjent ut :woot:

Her føles det ut som jeg er fyllesjuk :playful: tappa for energi, trøtt, uggen og kvalm...gleder meg til to dagers fagdag med middag og overnatting med jobben fra mandag til tirsdag :playful:
Huff! Hvordan gikk det i utdrikningslaget igår da? :joyful:

Huff! Hvordan gikk det i utdrikningslaget igår da? :joyful:
Det gikk overraskende bra i starten :joyful: Så var i slaget mens vi var på Escape Room. Men under middagen gikk det nedover :playful: Så måtte dra hjem etter middagen. Men den kommende bruden hadde heldigvis full forståelse og var bare glad jeg kom å deltok på det jeg orka :happy:

Det gikk overraskende bra i starten :joyful: Så var i slaget mens vi var på Escape Room. Men under middagen gikk det nedover :playful: Så måtte dra hjem etter middagen. Men den kommende bruden hadde heldigvis full forståelse og var bare glad jeg kom å deltok på det jeg orka :happy:
Det var godt det gikk sånn tålig da :joyful: Endte du med å fortelle alle at du var gravid eller?

Det var godt det gikk sånn tålig da :joyful: Endte du med å fortelle alle at du var gravid eller?
Nei fortalte bare bruden og hun ene forloveren. Men mulig noen andre fikk det med seg også. Men spiller ikke så stor rolle :playful: Kjenner bare bruden, så kommer aldri til å se disse folka igjen utenom bryllupet i November :p

Flere som har samme?
Jaa, jeg sover med sports-bh fordi de er så ømme:smiley-bounce022

Trøtt

Har noen av dere opplevd å miste symptomer? Når kom de igjen, eventuelt hvordan gikk det? Mine har vært litt av og på i det siste, men har kjent ganske lite i de siste dagene, sammenlignet med ukene før der jet kjente på mye, hele tiden. Er veldig redd og nervøs for hva dette kan bety…

Har noen av dere opplevd å miste symptomer? Når kom de igjen, eventuelt hvordan gikk det? Mine har vært litt av og på i det siste, men har kjent ganske lite i de siste dagene, sammenlignet med ukene før der jet kjente på mye, hele tiden. Er veldig redd og nervøs for hva dette kan bety…
Mine kommer og går hele tiden.

Back
Topp