Våre symptomer

Gi meg styrke! Kvalmen kom som en bølge over meg nå på morgenen før jobb. Håper det gir seg når jeg kommer i gang med dagen :dead:

De siste to dagene har jeg være utrolig varm, svetter som en gris føles det ut som. Innbiller meg at det må være sånn det er å ha hetetokter i overgangsalderen :wacky: Godt det er en annen grunn:hilarious:

Merker ikke allverdens enda. Er litt stinn/oppblåst i magen, og har noe mensmurring. Ømme pupper, men ikke særlig verre enn mellom EL og mens til vanlig. Kommer bølger med kvalme før og etter mat, og bølger med tretthet.
Men vil egentlig si at alt dette er helt likt som andre sykluser hvor jeg har mistenkt at jeg var gravid, men ikke var det, så vet ikke hvor mye som er psykisk og hvor mye er rent fysisk. Forskjellen er vel egentlig mest mensmurringen, den har jeg ikke hatt slik som dette før.

Flere som allerede må tisse hele tiden?? De tre siste dagene har jeg flydd på do hver 2-3 tredje time, det kommer så brått hver gang. I ene øyeblikket er det greit og fem minutter etterpå kan det føles ut som om blæra er på tur til å sprekke! Og det er jo bare småskvetter som kommer.
Er jo bare ca 6 uker, er ikke det litt tidlig for en sånn blære? :whacky011
Dette er uvant for meg som vanligvis har stålblære... :hilarious:

Flere som allerede må tisse hele tiden?? De tre siste dagene har jeg flydd på do hver 2-3 tredje time, det kommer så brått hver gang. I ene øyeblikket er det greit og fem minutter etterpå kan det føles ut som om blæra er på tur til å sprekke! Og det er jo bare småskvetter som kommer.
Er jo bare ca 6 uker, er ikke det litt tidlig for en sånn blære? :whacky011
Dette er uvant for meg som vanligvis har stålblære... :hilarious:
Jepp, helt vanlig rundt denne tia :playful: Er noe med hormonene og hvordan nyrene jobber, så du produserer faktisk mer urin akkurat nå. Roer seg ved andte trimester, også blir det et problem igjen når du har en som presser på blæra :p

Kvalmen har kommet for fullt her. Er ikke kvalm på morgenen når jeg står opp og drar på jobb heldigvis, men blir kvalm rundt 09-10 og eneste tiden jeg ikke er kvalm etter det, er når jeg stapper i meg mat :bag: Er også trøtt, men kanskje verst på kvelden. Sovner 2130 uten problemer. Har noe som må være bekkenløsning, men heldigvis ikke de mest voldsomme greiene enda heldigvis.

Jeg merker at jeg sjekker ikke like mye etter symptomer denne gangen som i tidligere svangerskap, men har begynt å kjenne på bekymringer om det er liv. Jeg har ingen grunn til å tro noe annet, men tidlig ultralyd i uke 11 føles veeeeldig lenge til.

Jepp, helt vanlig rundt denne tia :playful: Er noe med hormonene og hvordan nyrene jobber, så du produserer faktisk mer urin akkurat nå. Roer seg ved andte trimester, også blir det et problem igjen når du har en som presser på blæra :p
Det er såpass ja.. Jeg er jo ikke vant til å være så tissetrengt, føler meg støl i blæra etter all tissinga.. :hilarious:

Hodepine, kvalme, bryster som er tung/øm, varm, litt murringer i magen og korsryggen, tisser heeeele tiden, også sover jeg skikkelig dårlig på natta, og er veldig trøtt på dagen :happy3 ikke så ille i grunn! Om det holder seg slik, skal jeg ikke klage.

Er kjempe trøtt hele tiden, og blir kvalm av å sove på dagtid. Hva gjør man da? :hungover:

Første ligamentstrekk i dag. Håper i alle fall det er det:)

Fortsatt relativt rolig på symptomfronten. Litt svimmel og trøtt...
Ja, og sykt irritert på min kjære!! Jeg har vært skikkelig frekk med han i dag.. Han sa nettopp at han ikke hadde merket noe særlig til til det. Da ble jeg jo bare enda mer irritert på han..

Tidenes hormontroll. Kan virkelig ikke huske jeg kjente på dette så tidlig før. Også småuggen og kvalm.

Ligamentsmerter har jeg også kjent på de siste dagene. Men de liker jeg merkelig nok. Det gjør veldig vondt når det strekker til. Men så gøy å tenke på, at det er fordi det skjer noe inni livmoren min... det er jo samme med alle symptomene, men er eneste ligamentsmertene jeg greier å sette ordentlig pris på, og smile/le av når de setter til

Første runde med oppkast nå :playful: Aldri vært så dårlig eller kastet opp de andre gangene jeg har vært gravid. Men slapp visst ikke unna denne gangen.

Fortsatt relativt rolig på symptomfronten. Litt svimmel og trøtt...
Ja, og sykt irritert på min kjære!! Jeg har vært skikkelig frekk med han i dag.. Han sa nettopp at han ikke hadde merket noe særlig til til det. Da ble jeg jo bare enda mer irritert på han..
Jeg og var helt sinnsykt irritert på min kjære første uken etter jeg fant ut jeg var gravid, jeg var seriøst en tikkende bombe ovenfor han og generelt alle egentlig, syntes så synd i han, han finner seg ikke i hva som helst da så han sa jo ifra på et tidspunkt, jeg begynte da selvfølgelig å grine og hadde sagt til han hver dag at «beklager for at eg e ei kjerring mot deg om dagen, det e ikkje personlig og eg kan ikkje noe for det, det går over heldigvis» :hilarious: Etter det har jeg vært i relativt stabilt humør, selvom jeg griner en hel del Hver dag haha

Har noen av dere opplevd å miste symptomer? Når kom de igjen, eventuelt hvordan gikk det? Mine har vært litt av og på i det siste, men har kjent ganske lite i de siste dagene, sammenlignet med ukene før der jet kjente på mye, hele tiden. Er veldig redd og nervøs for hva dette kan bety…
Har det på samme måte! Nå merker jeg nesten ingenting og lurer på om jeg har innbilt meg hele greia. Men jeg synes jeg husker at det var sånn forrige gang også, og at jeg stresset noe voldsomt med det den gangen. Tror det er normalt :)

Er så kvalm i dag :( har vært av og på med kvalme rundt måltider på ettermiddag/kveld, men i dag er det værre og tidligere:( og jeg har kjøretime snart (oppkjøring om to uker) og skjønner ikke hvordan jeg skal klare det o_O vil bare hjem og ligge på sofaen:hungover:

Altså... Jeg sto opp i dag og var strålende fornøyd med at det var god plass i buksa!! 3 timer senere så føles det ut som den er 15 cm for trang i livet!! Hva skjedde? Og det uten at jeg har spist en eneste kalori.. Hehe

Jeg var kjempekvalm på lørdag 11 dpo (grunnen til at jeg testet), litt kvalm i går, men i dag kjenner jeg ingenting :rolleyes: Vet jo at det ikke nødvendigvis er noe galt i det siden jeg fikk et barn uten noen symptomer annet enn en voksende mage, men........ jaja vi får se. Kan jo hende det endrer seg

Altså... Jeg sto opp i dag og var strålende fornøyd med at det var god plass i buksa!! 3 timer senere så føles det ut som den er 15 cm for trang i livet!! Hva skjedde? Og det uten at jeg har spist en eneste kalori.. Hehe
Helt enig! Jeg føler det samme, ganske ok på morgenen også eser det ut uansett ila dagen. Sprenger bra til tider, som om den lille knoppen blåser ballong nedi der!

Back
Topp