Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, helt vanlig rundt denne tia Er noe med hormonene og hvordan nyrene jobber, så du produserer faktisk mer urin akkurat nå. Roer seg ved andte trimester, også blir det et problem igjen når du har en som presser på blæraFlere som allerede må tisse hele tiden?? De tre siste dagene har jeg flydd på do hver 2-3 tredje time, det kommer så brått hver gang. I ene øyeblikket er det greit og fem minutter etterpå kan det føles ut som om blæra er på tur til å sprekke! Og det er jo bare småskvetter som kommer.
Er jo bare ca 6 uker, er ikke det litt tidlig for en sånn blære?
Dette er uvant for meg som vanligvis har stålblære...
Det er såpass ja.. Jeg er jo ikke vant til å være så tissetrengt, føler meg støl i blæra etter all tissinga..Jepp, helt vanlig rundt denne tia Er noe med hormonene og hvordan nyrene jobber, så du produserer faktisk mer urin akkurat nå. Roer seg ved andte trimester, også blir det et problem igjen når du har en som presser på blæra
Jeg og var helt sinnsykt irritert på min kjære første uken etter jeg fant ut jeg var gravid, jeg var seriøst en tikkende bombe ovenfor han og generelt alle egentlig, syntes så synd i han, han finner seg ikke i hva som helst da så han sa jo ifra på et tidspunkt, jeg begynte da selvfølgelig å grine og hadde sagt til han hver dag at «beklager for at eg e ei kjerring mot deg om dagen, det e ikkje personlig og eg kan ikkje noe for det, det går over heldigvis» Etter det har jeg vært i relativt stabilt humør, selvom jeg griner en hel del Hver dag hahaFortsatt relativt rolig på symptomfronten. Litt svimmel og trøtt...
Ja, og sykt irritert på min kjære!! Jeg har vært skikkelig frekk med han i dag.. Han sa nettopp at han ikke hadde merket noe særlig til til det. Da ble jeg jo bare enda mer irritert på han..
Har det på samme måte! Nå merker jeg nesten ingenting og lurer på om jeg har innbilt meg hele greia. Men jeg synes jeg husker at det var sånn forrige gang også, og at jeg stresset noe voldsomt med det den gangen. Tror det er normaltHar noen av dere opplevd å miste symptomer? Når kom de igjen, eventuelt hvordan gikk det? Mine har vært litt av og på i det siste, men har kjent ganske lite i de siste dagene, sammenlignet med ukene før der jet kjente på mye, hele tiden. Er veldig redd og nervøs for hva dette kan bety…
Helt enig! Jeg føler det samme, ganske ok på morgenen også eser det ut uansett ila dagen. Sprenger bra til tider, som om den lille knoppen blåser ballong nedi der!Altså... Jeg sto opp i dag og var strålende fornøyd med at det var god plass i buksa!! 3 timer senere så føles det ut som den er 15 cm for trang i livet!! Hva skjedde? Og det uten at jeg har spist en eneste kalori.. Hehe