Våre symptomer

Etter 2 rolig dager på sofaen hjemme, føles formen endelig mye bedre. Jeg er mindre sliten og mindre kvalm. I dag våknet jeg for første gang på 1 uke uten å føle meg kvalm eller uggen, var bare veldig sulten. Jeg håper det kommer av at jeg har fått slappet av. Men kjenner jeg også er redd for at mangel på kvalme betyr at noe er galt...da jeg hadde MA i mars så mistet jeg alle symptomer rundt den tiden fosteret sluttet å utvikle seg...

Flere som opplever at kvalmen kan komme og gå litt?
Kvalmen kommer og går her også. Hos meg er den ikke så merkbar når jeg ligger eller spiser, men er stort sett til stede ellers. Men da i varierende «styrke», hvis det gir mening. Noen ganger er den veldig voldsom, mens feks på kvelden kan den være mildere. I gårkveld merket jeg nesten ikke noe til den.

Kvalmen kommer og går her også. Hos meg er den ikke så merkbar når jeg ligger eller spiser, men er stort sett til stede ellers. Men da i varierende «styrke», hvis det gir mening. Noen ganger er den veldig voldsom, mens feks på kvelden kan den være mildere. I gårkveld merket jeg nesten ikke noe til den.
Takk for svar :happy:

Føler meg fortsatt sulten og uggen, så er noe der, selv om jeg ikke føler meg kvalm.
Tror jeg bare begynner å bli stressa/bekymret for ny MA, ettersom jeg snaaaart nærmer meg der jeg mistet sist. Er 6+6 i dag, og sist sluttet fosteret å utvikle seg 8+1, og da mistet jeg alle symptomer .

Men kan jo hende jeg føler meg mye bedre nå som jeg har fått tid til å slappe av, sove og spise mer jevnlig siste dagene.

Har ekstremt lyst på brødskive med ost og smør. Haha, så rart. Hadde det slik første svangerskap også. Liker egentlig ikke brødskive med ost noe særlig til vanlig. Men nå smaker det så ufattelig godt. :joyful: Eller så svetter jeg eller fryser hele dagen. Kjenner murringer i magen også. Har ikke fått ømme pupper enda eller kvalme. Men venter på det.
Jeg også! Så rart xD Må ha bremykt siden det smaker ekstra mye smør også. Haha

Kvalmen kommer og går her også, og mye mer smerter i kroppen enn med de to første. Trøtt men vanskelig å sove om natta likevel. Fysen på loff med smør og gulost. Og så orker jeg ikke den elskede morgenkaffen min lenger :(

Jeg er så kvalm….og hele dagen!! Mye mer kvalm enn sist svangerskap :arghh: må småspise hele tiden, men kjenner jeg blir kvalm av tanken på å spise saltkjeks og drikke vann. Tenker prøve sea band for å se om det hjelper

Kvalm, lite og ingen matlyst, ingenting som smaker godt, kaster opp, puppene er fremdeles ømme, tannkjøttet blør lettere :rolleyes:

Jeg er kvalm og uggen, og har hatt litt brunlig utflod siste døgnet, kun på papir. Håper alt er ok for det. Har ikke vondt og er ikke friskt blod. Skal på tidlig ultralyd på mandag, veldig spent på det. Har også antydning til noe bekken greier kjenner jeg.

Flere som har opplevd den type utflod, merker jeg blir mer stressa av det enn disse stikkingene som kommer og går. Jeg er 7+4/5

Absolutt ingen symptomer. Begynner å betvile hele graviditeten, tross fin stigning av HCG….veldig merkelig

Ømme pupper, og så har jeg vært utrolig kvalm de siste to ukene. Det slapp litt i går, men i dag føles det som om det er på vei tilbake igjen.
Og så blir jeg dårlig av det meste jeg lukter, må holde pusten når jeg skal inn i kjøleskapet.
Har vært tett i nesa også. Visste egentlig ikke at det var et symptom før tidligere i dag.

Mye av symptomene forsvant igjen, så satser på at de symptomene jeg kjente. Var noe tilfeldig annet. Men puppene er ømme til tider, og litt endret, men ikke mye. Ellers har jeg ligamentsmerter flere ganger for dagen. Men min erfaring er at de fleste symptomene på meg kommer først rundt uke 6-8. Men synes de er veldig fraværende til nå, så håper jeg bare er heldig, og at det blir baby

Men min bedre halvdel har klaget på at jeg er som en varmeovn på natta. Så når han prøver å legge seg inntil meg, så må han bare trekke seg unna :laughing025 men jeg merker også på dagene at jeg kan få hetetokter. Og dette er vell likt som overgangsalderen virker det som :nailbiting::laughing002

Er det bare jeg som våkner opp med hodepine hver morgen? Irriterende, selv om det stort sett går over så snart jeg står opp. Sliter også litt med hodepine generelt utover dagen. Er 8+6.

Okey, nå har jeg nådd et sånn teit følsomt punkt i svangerskapet tydeligvis. Jeg felte en tåre av fantus og maskinene sin episode om snøskuteren for jeg ble så rørt når hun som falt på ski ble hentet av røde kors…… Altså hallo…. :facepalm:

Har så lavt blodtrykk! Ikke rart jeg svimler.. målte hos mamma og fikk 80/50 :dead:

Okey, nå har jeg nådd et sånn teit følsomt punkt i svangerskapet tydeligvis. Jeg felte en tåre av fantus og maskinene sin episode om snøskuteren for jeg ble så rørt når hun som falt på ski ble hentet av røde kors…… Altså hallo…. :facepalm:
Oh yes. Tårene ligger klare her og, må jo bare le av de små tingene jeg reagerer på:knegg: ellers er symptomene mine lett kvalme, trøtthet, ømme pupper og murringer. Kjekt de dagene symptomene er der, så vet jeg baby er der på en måtexsmile9

Absolutt ingen symptomer. Begynner å betvile hele graviditeten, tross fin stigning av HCG….veldig merkelig
Samme her! Hvor langt på vei er du? Jeg nådde et punkt i uke 6 hvor jeg ikke takla usikkerheten lenger, så jeg bestilte privat time til jordmor for ultralyd. :whacky011 Fikk time på dagen og fikk heldigvis se et bankene hjerte.:Heartpink Det er rundt en uke siden nå, og mine symptomer er enda ganske fraværende… kjenner dette kommer til å bli et langt (og kostbart) svangerskap hvis ikke nervene roer seg snart…:happy7
Håper symptomene dine kommer tilbake snart! :happy:

Har vært tett i nesa også. Visste egentlig ikke at det var et symptom før tidligere i dag.

Å, nå minnet du meg på et symptom jeg hadde i forrige svangerskap. Jeg gikk flere måneder med slim i halsen, sånn man verken får til å svelge ned eller harke opp. Irriterende? Håper jeg slipper unna denne gangen..

Her er det tett nede og kvalme av og på gjennom dagen bare. Og veldig sliten og trøtt, kan bli helt forferdelig svimmel og uvel om jeg gjør for mye

Samme her! Hvor langt på vei er du? Jeg nådde et punkt i uke 6 hvor jeg ikke takla usikkerheten lenger, så jeg bestilte privat time til jordmor for ultralyd. :whacky011 Fikk time på dagen og fikk heldigvis se et bankene hjerte.:Heartpink Det er rundt en uke siden nå, og mine symptomer er enda ganske fraværende… kjenner dette kommer til å bli et langt (og kostbart) svangerskap hvis ikke nervene roer seg snart…:happy7
Håper symptomene dine kommer tilbake snart! :happy:
Jeg er bare 5+2, men vet fra forrige svangerskap at jeg nesten ikke hadde symptomer, bortsett fra voksende mage. Hadde utrolig mange UL sist og håper på å begrense meg dette svangerskapet. Blir uansett en i uke 7(se at det ikke er ex.u), 10 (organene burde være klare) 12 (offentlig+nipt), 15 (kjønn) og 18-20 (ordinær ultralyd)...så får vi se om det blir flere óg...

Fortsatt ikke så mange symptomer her. Bortsett fra at jeg er konstant trøtt og nå virker det som om korsryggen har låst seg. Har hatt bekkenløsning i alle svangerskapene

Back
Topp