Våre symptomer

Har vært helt ekstremt trøtt, litt bedre nå men. Var så fornøyd hos jordmord på første møtet om at jeg ikke hadde kvalme. Skulle jeg aldri sagt, for fytti grisen den kvalmen er ekstrem nå
Jeg er i uke 10 nå og er på 4 uken med kvalme, og er sykemeldt, kvalme er ingenting å spøke med ass
 
Fortsatt ikke noe symptomer her. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Bortsett fra hormoner på tur
 
Blodtrykk på 82/62 idag. Sjeldent lav, men er heldigvis litt høyere på skalaen nå. Glemmer fort at jeg må reise neg rolig for tiden. Vet om alle tips og triks, men måtte bare nevne et symptom :) ellers gikk kvalmen fra småkvalm til fyllesyk på båt da jeg bikka uke ni.
 
Fortsatt kvalm :meh: Har også endel ligamentsmerter (håper jeg)…eller luftsmerter:rolleyes: Det stikker nede på siden av og til :)
 
Andre som er forstoppa??!
 
Etter 2 rolig dager på sofaen hjemme, føles formen endelig mye bedre. Jeg er mindre sliten og mindre kvalm. I dag våknet jeg for første gang på 1 uke uten å føle meg kvalm eller uggen, var bare veldig sulten. Jeg håper det kommer av at jeg har fått slappet av. Men kjenner jeg også er redd for at mangel på kvalme betyr at noe er galt...da jeg hadde MA i mars så mistet jeg alle symptomer rundt den tiden fosteret sluttet å utvikle seg...

Flere som opplever at kvalmen kan komme og gå litt?
Her føler jeg kvalmen kommer og går. Ofte mye værre på dagen og kveld enn akuratt når jeg våkner. Er 8+0 idag og jeg mener kvalmen ble pyton fra uke 9/10 sist
 
Jeg og. Men det går nok bra
Ja uggenheten kom like etter jeg skrev det :playful: I natt spøy jeg. Er 8+1 i dag, og da stoppet hjerte å slå sist, og jeg mistet alle symptomer. Men foreløpig har jeg masse symptomer, så håper det går veien denne gangen. Har TUL til fredag :nailbiting:
 
Ja uggenheten kom like etter jeg skrev det :playful: I natt spøy jeg. Er 8+1 i dag, og da stoppet hjerte å slå sist, og jeg mistet alle symptomer. Men foreløpig har jeg masse symptomer, så håper det går veien denne gangen. Har TUL til fredag :nailbiting:
Lykke til jeg hadde tul mandag. Da var jeg 7+6. Hun sa alt så bra ut. Der roa meg litt. Første gangen min, så merker jeg stresser for den minste ting.
 
Lykke til jeg hadde tul mandag. Da var jeg 7+6. Hun sa alt så bra ut. Der roa meg litt. Første gangen min, så merker jeg stresser for den minste ting.
Det går jo som oftest bra, og når du har sett at alt så bra ut på TUL så går det sikkert fint :happy: Jeg var veldig lite stressa og bekymret med guttungen faktisk. Men kjenner det mer nå med nr.2 ettersom vi nylig mista første forsøket på nr.2.
 
Det går jo som oftest bra, og når du har sett at alt så bra ut på TUL så går det sikkert fint :happy: Jeg var veldig lite stressa og bekymret med guttungen faktisk. Men kjenner det mer nå med nr.2 ettersom vi nylig mista første forsøket på nr.2.
Håper det
 
Har ikke noen plager ennå, men sleit veldig med forstoppelse forrige svangerskap. Eneste som hjalp hos meg var å drikke mye og spise kiwi, 1-2 stk, har også hørt at pære skal få fart på magen
Ananas har vært fantastisk for magen her! Ikke bare får jeg det ut, men (sorry detaljer) avføringen blir sånn "perfekt" også. Sikkert kombinasjonen vann/fiber. Både opptint frossen og fersk ananas har funka, ikke prøvd hermetisk. Bruker du fersk i smoothie så ta med kjernen også, den har aller mest fiber.
 
Jeg ble så sykt kvalm og fikk brekkningsfølelse i morges, av å høre sambo pussa tennene sine liksom. Har jo aldri reagert på det før!!! Er småkvalm i dag, men er også veldig forkjøla og tett i pappen og nesa. Så usikker på om det et pga forkjølelsen eller ikke
 
Trøtt. Heilt ekstremt trøtt! Kvalmebyger som kjem og går, kasta heldigvis ikkje opp!
 
Jeg dør av å ikke fortelle det til noen, fordi jeg er så forferdelig trøtt!!
Venner og kollegaer ser og vet at jeg er trøtt, men jeg tror ikke de forstår hvor trøtt jeg egentlig er. Føler at når de får vite det så skjønner de at jeg ikke er «vanlig» trøtt.

Spørs om jeg må røpe meg på jobb i dag, fordi jeg heller vil ha litt forståelse enn at de skal tro at jeg er trøtt og lat.
 
Back
Topp