Jeg hadde det slik sist, anbefaler å sjekke jernnivåene hos fastlege. Det hjalp veldig på trøttheten å ta tilskuddJeg har det helt likt, også er jeg trøtt, spesielt på morgenen og ettermiddagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det slik sist, anbefaler å sjekke jernnivåene hos fastlege. Det hjalp veldig på trøttheten å ta tilskuddJeg har det helt likt, også er jeg trøtt, spesielt på morgenen og ettermiddagen
Tett i nesen her også. Hørte om ei som var tett og brukte nesespray hele svangerskapet, og tettheten ga seg med en gang baby komÅ, nå minnet du meg på et symptom jeg hadde i forrige svangerskap. Jeg gikk flere måneder med slim i halsen, sånn man verken får til å svelge ned eller harke opp. Irriterende? Håper jeg slipper unna denne gangen..
Ja, det var borte tvert babyen var ute her også. Snedig!Tett i nesen her også. Hørte om ei som var tett og brukte nesespray hele svangerskapet, og tettheten ga seg med en gang baby kom
Jeg følger med på hvilepulsen.Vis vedlegget 389383
Noen her som sjekker hvilepulsen? Er litt engstelig, for den var på vei oppover, slik den skal(?) når man er gravid, men de siste dagene har den droppet drastisk. Uroer jeg meg over ingenting, eller er det noen som har noen tanker/erfaringer rundt dette?
Jeg har også mye hodepine, den er der nesten hele tiden og blir verre når jeg i tillegg blir kvalm Særlig om det går for langt tid mellom måltider.Er det bare jeg som våkner opp med hodepine hver morgen? Irriterende, selv om det stort sett går over så snart jeg står opp. Sliter også litt med hodepine generelt utover dagen. Er 8+6.
Har prøvd å fulgt med den, men synes den er lik som den har vært tidligere.. Om ikke litt lavere. Vet ikke om dette bare er en teori/myte?Vis vedlegget 389383
Noen her som sjekker hvilepulsen? Er litt engstelig, for den var på vei oppover, slik den skal(?) når man er gravid, men de siste dagene har den droppet drastisk. Uroer jeg meg over ingenting, eller er det noen som har noen tanker/erfaringer rundt dette?
Har ikke noen plager ennå, men sleit veldig med forstoppelse forrige svangerskap. Eneste som hjalp hos meg var å drikke mye og spise kiwi, 1-2 stk, har også hørt at pære skal få fart på magenKvalmen er endelig borte!
Nå har jeg motsatt problem… jeg spiser og spiser og spiser…. Hele. Tiden. !!!! Blir jo ikke mett??? Synes det passer dårlig, da forstoppelsen også måtte melde sin ankomst denne uken. Så nå spise jeg som en hest, og klarer nesten ikke bli kvitt det… dårlig kombo.. i tillegg har jeg begynt å fått vondt i halebeinet?? Har noen andre smerter der? Synes det er kjemperart, embryoet er jo ikke større enn et blåbær eller noe nå? Skjønner ingenting jeg.
Jeg har vondt der og nedover rompa og lårene. Var hos osteopat igår. Hun sa at det var ganske vanlig og at det var litt stramme fester mellom de musklene og bekkenet.Kvalmen er endelig borte!
Nå har jeg motsatt problem… jeg spiser og spiser og spiser…. Hele. Tiden. !!!! Blir jo ikke mett??? Synes det passer dårlig, da forstoppelsen også måtte melde sin ankomst denne uken. Så nå spise jeg som en hest, og klarer nesten ikke bli kvitt det… dårlig kombo.. i tillegg har jeg begynt å fått vondt i halebeinet?? Har noen andre smerter der? Synes det er kjemperart, embryoet er jo ikke større enn et blåbær eller noe nå? Skjønner ingenting jeg.
Har vært helt ekstremt trøtt, litt bedre nå men. Var så fornøyd hos jordmord på første møtet om at jeg ikke hadde kvalme. Skulle jeg aldri sagt, for fytti grisen den kvalmen er ekstrem nåNoen som har begynt å få symptomer enda, eller kanskje noen som ikke kjenner så mye?
Jeg er bare litt øm i brystene, føler meg mye varmere enn jeg pleier og svetter en hel del Blir litt fortere andpusten, men ellers er formen fin enn så lenge