Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ligget på sofaen og småspist kontinuerlig i hele dagJeg. Er. Så. Sulten!! Tror jeg har spist 4 ganger idag allerede. Men blir jo sulten igjen etter en time
Sinnsykt trøtt og kvalm selv. Tok meg en egenmeldingsdag i dag. Så har bare ligget på sofaen og småspist i hele dag ser an formen et par dager, men håper jeg slipper å sykemelde meg. Eventuelt må jeg fortelle på jobb, og be om hjemmekontor...Kvalm, svimmel, ligamentsmerter, trøtt og konstant sulten. Er sykemeldt i 14 dager. Håper det går over snart.
Jeg har ligget på sofaen og småspist kontinuerlig i hele dag
Huff, tror jeg skal prøve å sove en time før jeg henter ungene i bhg så slipper jeg å gå rundt og spise alt jeg finnerJeg spiser også hele tiden, men det er mest for å døyve kvalmen. Er mindre kvalm akkurat når jeg spiser, men blir kvalm igjen når jeg slutter. Flott
Kjenner følelsen!Jeg spiser også hele tiden, men det er mest for å døyve kvalmen. Er mindre kvalm akkurat når jeg spiser, men blir kvalm igjen når jeg slutter. Flott
Alltid godt med en lur! Håper jeg orker å gå og hente i barnehagen etterpå vi har et godt stykke å gå. Men kanskje litt frisk luft og mosjon kan hjelpe på formen.Huff, tror jeg skal prøve å sove en time før jeg henter ungene i bhg så slipper jeg å gå rundt og spise alt jeg finner
Jeg har fått sterkere luktesans. Jeg har normalt sett ganske bra luktesans, men nå virker det som nesa tar inn ALT av lukter Det er slitsomt, for kan ikke åpne kjøleskapet uten å brekke meg - og det er uten at det er noe dårlig mat der inne! Altså, send help.
Mannen sa syrlig i går «nå har vi kommet til det stadiet ja. Blir morsomme ni måneder dette.» fun times!
Huff, det er så jævlig.Hadde det slik ene svangerskapet jeg også.. kastet opp hver gang jeg åpnet kjøleskapet.. kjempe festlig... gikk seg til uke 13-14..