Våre symptomer

Jeg. Er. Så. Sulten!! :hilarious: Tror jeg har spist 4 ganger idag allerede. Men blir jo sulten igjen etter en time:dead:

Kvalm, svimmel, ligamentsmerter, trøtt og konstant sulten. Er sykemeldt i 14 dager. Håper det går over snart.

Kvalm, svimmel, ligamentsmerter, trøtt og konstant sulten. Er sykemeldt i 14 dager. Håper det går over snart.
Sinnsykt trøtt og kvalm selv. Tok meg en egenmeldingsdag i dag. Så har bare ligget på sofaen og småspist i hele dag :playful: ser an formen et par dager, men håper jeg slipper å sykemelde meg. Eventuelt må jeg fortelle på jobb, og be om hjemmekontor...

Jeg spiser også hele tiden, men det er mest for å døyve kvalmen. Er mindre kvalm akkurat når jeg spiser, men blir kvalm igjen når jeg slutter. Flott :hilarious:

Jeg har ligget på sofaen og småspist kontinuerlig i hele dag :playful:
Jeg spiser også hele tiden, men det er mest for å døyve kvalmen. Er mindre kvalm akkurat når jeg spiser, men blir kvalm igjen når jeg slutter. Flott :hilarious:
Huff, tror jeg skal prøve å sove en time før jeg henter ungene i bhg så slipper jeg å gå rundt og spise alt jeg finner :dead: :hilarious:

Huff, tror jeg skal prøve å sove en time før jeg henter ungene i bhg så slipper jeg å gå rundt og spise alt jeg finner :dead: :hilarious:
Alltid godt med en lur! Håper jeg orker å gå og hente i barnehagen etterpå :playful: vi har et godt stykke å gå. Men kanskje litt frisk luft og mosjon kan hjelpe på formen.

Idag har jeg murringer og er støl i ryggen og skikkelig kvalm. Idag merker jeg at jeg også er veldig redd for SA.

Jeg har veldig lite symptomer i forhold til mange andre her? Jeg kjenner kun i korsryggen og murring i mange. Ikke kvalm, ikke tisstrengt, ikke sulten mer enn vanlig da :laughing002

Ting smaker så rart! Er så mye som smaker annerledes, Jarlsberg for eksempel. Og alt som er søtt er KJEMPESØTT, og det som er salt er skikkelig salt.

Er på jobb nå, og bekkenet mitt skriker!
Jeg går, står og har tunge løft på jobb så det er mulig at jeg må «kaste inn» håndkleet å fortelle det slik at jeg kan få litt tilrettelegging..

Synes bare det er risky å fortelle det til kollegaer jeg ikke kjenner så godt, når vi ikke har fortalt det til familie og venner enda.

Kaster opp daglig og flere ganger hver dag.. beholdt ingen mat i går.. så langt i dag har jeg kastet opp 2 ganger.. selv om jeg lå i senga og spiste pringles før jeg stod opp så kom det i retur 15min etter jeg stod opp... frokosten kom i retur 30min etter jeg hadde spist.. nå tar jeg å legger meg, håper neste måltid blir i magen... :smiley-angelic001

Jeg har fått sterkere luktesans. Jeg har normalt sett ganske bra luktesans, men nå virker det som nesa tar inn ALT av lukter :hilarious: Det er slitsomt, for kan ikke åpne kjøleskapet uten å brekke meg - og det er uten at det er noe dårlig mat der inne! Altså, send help.

Mannen sa syrlig i går «nå har vi kommet til det stadiet ja. Blir morsomme ni måneder dette.» :shy::hilarious: fun times!

Jeg har fått sterkere luktesans. Jeg har normalt sett ganske bra luktesans, men nå virker det som nesa tar inn ALT av lukter :hilarious: Det er slitsomt, for kan ikke åpne kjøleskapet uten å brekke meg - og det er uten at det er noe dårlig mat der inne! Altså, send help.

Mannen sa syrlig i går «nå har vi kommet til det stadiet ja. Blir morsomme ni måneder dette.» :shy::hilarious: fun times!

Hadde det slik ene svangerskapet jeg også.. kastet opp hver gang jeg åpnet kjøleskapet.. kjempe festlig... :hilarious: gikk seg til uke 13-14..

Hadde det slik ene svangerskapet jeg også.. kastet opp hver gang jeg åpnet kjøleskapet.. kjempe festlig... :hilarious: gikk seg til uke 13-14..
Huff, det er så jævlig.

Har hatt det sånn i de to forrige svangerskapene også, så jeg visste det kom. Håpet bare det skulle drøye litt til. Jeg sliter med det gjennom hele svangerskapet, med noen perioder som er litt mindre ille. Mat generelt blir et problem, jeg får aversjon mot mye, og det er best å bare teipe igjen nesa :hilarious: Parfyme kan jeg bare glemme.

Det er kanskje det jeg synes er verst med å være gravid. Å konstant være kvalm eller uvel, uansett hva du spiser eller ikke spiser. Reagere sånn på lukter og konsistens på mat. Spesielt når det varer hele svangerskapet. Forrige gang mener jeg at jeg fikk noen få uker i andre trimester hvor det ikke var så ille. Håper jeg får det denne gangen også :chicken:

Etter 2 rolig dager på sofaen hjemme, føles formen endelig mye bedre. Jeg er mindre sliten og mindre kvalm. I dag våknet jeg for første gang på 1 uke uten å føle meg kvalm eller uggen, var bare veldig sulten. Jeg håper det kommer av at jeg har fått slappet av. Men kjenner jeg også er redd for at mangel på kvalme betyr at noe er galt...da jeg hadde MA i mars så mistet jeg alle symptomer rundt den tiden fosteret sluttet å utvikle seg...

Flere som opplever at kvalmen kan komme og gå litt?

Kvalmen blir bare verre. Jeg kan ikke reise meg/sette meg opp uten at jeg blir kjempekvalm, så ligger bare på sofaen:meh:
Ganske problematisk, for når jeg kjenner at jeg er sulten, så ødelegger jeg matlysten ved å reise meg for å hente maten. Haha..

Back
Topp