Våre symptomer

Opplever dere også at symptomene varierer litt fra dag til dag? Har noen dager jeg kjenner masse, og noen dager jeg kjenner lite. Og i dag kjenner jeg lite, og det er vanskelig å ikke bli litt småbekymret av det :playful:
Her varierer det også fra dag til dag. Det eneste som kanskje ser ut til å være mer konstant, er at jeg er merkbart trøttere :shy:

Her varierer det også fra dag til dag. Det eneste som kanskje ser ut til å være mer konstant, er at jeg er merkbart trøtte

Har heller ikke kjent noenting idag, egentlig.. :pompus:
Det murrer litt av og til, men kan variere fra dag til dag. Jeg blir litt småuggen etter jeg har spist et stort måltid, men jafser i meg maten som en hest så ikke så rart:hilarious: Er 5+1 i dag.
Godt vi er flere :playful: Vet jo egentlig at det kan variere en del. Men får vel litt ekstra noia, for da MA'en ble oppdaget forsvant alle symptomer 1 uke før, da fosteret døde.

Teller det som symptom at katten insisterer på å ligge på meg, konstant? :p Hun pleier ikke å være så kosete, til nød et par ganger i uka at hun kan kose litt et kvarters tid, men de siste tre dagene har hun ligget på magen min så snart anledningen byr seg :) ❤️
Ene hunden min har blitt helt rar de par siste ukene, mistenker at han merker noe også. Han skal hele tiden ligge oppå meg, umulig å få litt fred. Han er klengete nok fra før, så dette tar faktisk litt overhånd. :laughing002 Og for ikke snakke om overbeskyttende, bare samboer er borti meg starter han å bjeffe..

Godt vi er flere :playful: Vet jo egentlig at det kan variere en del. Men får vel litt ekstra noia, for da MA'en ble oppdaget forsvant alle symptomer 1 uke før, da fosteret døde.
Ser den! Jeg er glad for alle symptomer egentlig siden begge gangene jeg hadde MA hadde jeg null symptomer, men tror ikke jeg ble kvalm før uke 6-7 sist graviditet så enda en-to uker igjen :joyful:

Ser den! Jeg er glad for alle symptomer egentlig siden begge gangene jeg hadde MA hadde jeg null symptomer, men tror ikke jeg ble kvalm før uke 6-7 sist graviditet så enda en-to uker igjen :joyful:
Ja husker fra sist at symptomene økte på fra uke 5 med trøtthet, og småkvalme fra uke 6. Er 5+0 i dag, så satser på det øker på littt utover i uka :happy: Selv om symptomer kan være plagsomme, er det også litt fint som en bekreftelse på at man er gravid og noe skjer.

Hørtes skikkelig kjipt ut! :HeartredJeg har heldigvis ikke vært ordentlig kvalm noen av gangene jeg har vært gravid. Bare uggen og småkvalm uten oppkast. Så håper jeg slipper unna denne gangen også :playful:
Er noe dritt, laget en bedre middag i går.. alt kom i retur.. har spist litt pizza etter at jeg lå over toalettet i dag tidlig.. kjennes ut som den også vil ut igjen..

Har vært uggen frem til nå bare men ikke slik som dette her... har kastet opp i andre svangerskap også men ikke så ille som nå..

Håper du slipper dette her.. ❤️

Er noe dritt, laget en bedre middag i går.. alt kom i retur.. har spist litt pizza etter at jeg lå over toalettet i dag tidlig.. kjennes ut som den også vil ut igjen..

Har vært uggen frem til nå bare men ikke slik som dette her... har kastet opp i andre svangerskap også men ikke så ille som nå..

Håper du slipper dette her.. ❤️
De anbefaler vel å spise tørre kjeks og drikke te i senga før man står opp om man sliter mye med kvalme. Prøvd det :happy: ? Når jeg har vært småkvalm tidligere er det småspising som har holdt det unna/i sjakk.

Jeg er enda veldig tidlig, men merker allerede en del rare strekk nede i livmorområdet. Er trøttere enn vanlig og alt lukter 10x av hva det pleier :p

Er det noen som opplever at symptomene forsvinner litt på dagen før de så kommer tilbake med et brak på ettermiddag/kvelden?
Jeg opplever at det svinger veldig fra dag til dag ennå. Værst på morgen og kveld enn så lenge og noen dager kjenner jeg veldig lite til dårlig smak i munnen.

De anbefaler vel å spise tørre kjeks og drikke te i senga før man står opp om man sliter mye med kvalme. Prøvd det :happy: ? Når jeg har vært småkvalm tidligere er det småspising som har holdt det unna/i sjakk.
Rakk ikke tenke tanken en gang før jeg måtte løpe i dagmorges.. la meg til å sove etter innlegget jeg skrev men måtte løpe tilbake til toaletter for pizzaen kom i retur...

7+5 og varierer veldig til og fra her. Har generelt milde symptomer (som sist). Kun litt ømme pupper, småuggen innimellom og litt øm nederst i magen når førstemann insisterer på å sitte på fanget når jeg sitteligger. En del strekk og tøying i livmor og

Ene hunden min har blitt helt rar de par siste ukene, mistenker at han merker noe også. Han skal hele tiden ligge oppå meg, umulig å få litt fred. Han er klengete nok fra før, så dette tar faktisk litt overhånd. :laughing002 Og for ikke snakke om overbeskyttende, bare samboer er borti meg starter han å bjeffe..
Hunden jeg hadde forrige gang (hannhund) ble kjempebeskyttende fra ca uke 6. Hunden vi har nå (tispe) er blitt skikkelig kosete og klengete- men mulig det er fordi hun nettopp har hatt første løpetid også.

Blææ, i dag har jeg kjent på mindre "symptomer" igjen. Vet jo at jeg er veeeldig tidlig, men i går kjente jeg så mye mer strekk og stikk i livmorområdet, mens i dag er det liksom ikke noe :p Haaater disse første ukene med så mye usikkerhet :banghead:

Blææ, i dag har jeg kjent på mindre "symptomer" igjen. Vet jo at jeg er veeeldig tidlig, men i går kjente jeg så mye mer strekk og stikk i livmorområdet, mens i dag er det liksom ikke noe :p Haaater disse første ukene med så mye usikkerhet :banghead:
Samme her. Hatt noen dager jeg har kjent masse! Og nå 2 dager hvor jeg har kjent mye mindre. Men satser på at det er normalt at det varierer sånn :happy: :playful: Men man blir jo fort litt bekymret

Samme her. Hatt noen dager jeg har kjent masse! Og nå 2 dager hvor jeg har kjent mye mindre. Men satser på at det er normalt at det varierer sånn :happy: :playful: Men man blir jo fort litt bekymret
Mhm, rart hvordan man skal gå og kjenne på alt mulig :p Er jo selvsagt at det vil komme og gå litt, men all realitet og fornuft har forlatt kroppen min nå :wacky:

Samme her!
Gikk inn hit for å skrive typ det samme :laughing002

Nesten ikke kjent på noe i dag, og det gjør meg urolig :banghead:

Kan jeg spørre hvor fort dere her inne fikk ømme og såre bryster? Jeg kjenner det per nå overhode ikke i brystene (4+2), men forrige gang da jeg ble uplanlagt gravid, så var det det som gjorde at jeg tok g-test. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei den gang da…

Samme her!

Kan jeg spørre hvor fort dere her inne fikk ømme og såre bryster? Jeg kjenner det per nå overhode ikke i brystene (4+2), men forrige gang da jeg ble uplanlagt gravid, så var det det som gjorde at jeg tok g-test. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg var på vei den gang da…
Er 5+0 i dag og kjenner ingenting i brystene. Litt mørkere brystvorter bare. Ellers ingenting.

Samme her!

Haha, ja, det er nok ikke et ukjent fenomen da i alle fall... Men skulle jo ønske det var noe man liksom kunne kjenne konstant sånn at man var sikker på at det var ok der inne :p ang det med ømme og såre bryster så kjenner jeg ikke noe til det enda. Forrige gang fikk jeg det ikke før litt utover i svangerskapet husker jeg! Så det er vel også noe som kan komme når man minst aner det :happy7

Back
Topp