Våre symptomer

Besviming hørtes ikke særlig ut…

Ugh utover dagen i dag har jeg blitt kvalm. Heldigvis lite å gjøre å jobb nå, og snart ferdig. Men må ta bussen hjem, og mamma (som ikke vet) kommer på besøk. Spent på hvordan det skal gå

I dag merker jeg ingenting til noe :playful: Blir nesten bekymra. Men er jo fortsatt tidlig. Så blir vel nok av symptomer etter hvert
Rart hvordan det er.. Symptomer er kjempeirriterende når de er der, men med en gang de forsvinner blir man jo bekymra :dead: :joyful:

De kommer nok snart :angelic:

Besviming hørtes ikke særlig ut…

Ugh utover dagen i dag har jeg blitt kvalm. Heldigvis lite å gjøre å jobb nå, og snart ferdig. Men må ta bussen hjem, og mamma (som ikke vet) kommer på besøk. Spent på hvordan det skal gå
Den kvalmen er ikke til å spøke med! Håper det går greit ❤️

Rart hvordan det er.. Symptomer er kjempeirriterende når de er der, men med en gang de forsvinner blir man jo bekymra :dead: :joyful:

De kommer nok snart :angelic:
Sant :playful: Sist ble jeg trøtt uke 5 og småkvalm uke 6. Skal ta nye tester i morgen :nailbiting: er redd de ikke skal vise stigning siden sist jeg testa, som var søndag. Blir mange uker med bekymringer merker jeg :p

Sant :playful: Sist ble jeg trøtt uke 5 og småkvalm uke 6. Skal ta nye tester i morgen :nailbiting: er redd de ikke skal vise stigning siden sist jeg testa, som var søndag. Blir mange uker med bekymringer merker jeg :p
Ja, absolutt! Nå har jeg fått roa bekymringene mine for en liten stund med den clearblue digitaltesten, men så snart gleden over den er over så kommer det nye bekymringer :hilarious:

I går var jeg kjempeglad, fordi jeg sov hele natta uten å våkne, TO netter på rad!! Minimale med smerter også. xsmile9
Men så… måtte skjebnen selvføelig motbevise meg, så jeg våknet intet mindre enn fire ganger i natt med både smerter og diaré. :):):) Etterfulgt av et par heftige bølger med kvalme og smerter i løpet av arbeidsdagen i dag.:) På bussen hjem begynte jeg å gråte.:) Så nå lurer jeg veldig på hvordan de resterende 8 månedene blir, hvis dette kun er begynnelsen…:happy090

I dag har det faktisk knepet litt nedentil i ny og ne så noe rører seg det nede iallefall og kjenner jeg er mer hard i magen :wacky: 5+0 i morgen så håper å se 3+ på digital så jeg kan puste lettet ut☺️

Jeg sjekker papiret HVER gang jeg er på do, det er så slitsomt! I tillegg går jeg på progesteron som tas vaginalt, så det kommer stadig ut litt pillerester, så jeg tror hele tiden at åh nei nå skjedde det noe/blødning.
Jeg går også på progesteron, og det er så grusomt når det bare siver ut i etterkant Kan jeg spørre hvor lenge du skal gå på det?

Jeg går også på progesteron, og det er så grusomt når det bare siver ut i etterkant Kan jeg spørre hvor lenge du skal gå på det?
Til uke 12, så litt over halvveis nå! Helt enig- jeg tror det er blod HVER gang!!

Skjønner! Jeg skal egentlig slutte med det i uke 5, men tør egentlig ikke det Er jo så mange som sier at de har unngått SA ved å bruke det til uke 10-12
Ja, jeg fikk det pga progesteronsvikt, slik at lutealfasen skulle bli lang nok til at fosteranlegg kunne feste seg. Men skulle ta til uke 12 mtp preventivt ift sa og

I dag når jeg gikk for å levere i barnehagen kjente jeg at det stakk og strakk skikkelig på sidene helt nederst i magen. Kan det være ligamentsmerter allerede :playful: ? Er jo bare 4+5

I dag når jeg gikk for å levere i barnehagen kjente jeg at det stakk og strakk skikkelig på sidene helt nederst i magen. Kan det være ligamentsmerter allerede :playful: ? Er jo bare 4+5
Det kan det kanskje være, ja! Jeg har lignende smerter innimellom ☺️ Synes det kan komme litt plutselig, feks under fysisk aktivitet eller hvis jeg beveger meg sånn at det strekkes nederst på magen.

Jeg er 4+6 i dag, så en dag foran deg. Og har kjent det den siste uka kanskje, litt av og på.

Det kan det kanskje være, ja! Jeg har lignende smerter innimellom ☺️ Synes det kan komme litt plutselig, feks under fysisk aktivitet eller hvis jeg beveger meg sånn at det strekkes nederst på magen.

Jeg er 4+6 i dag, så en dag foran deg. Og har kjent det den siste uka kanskje, litt av og på.
Ja jeg har også lagt merke til det tidligere, kommer når jeg beveger meg mye eller går fort. Bare tenkte det var tidlig å kjenne nå. Men kanskje fordi vi har vært gravide før?

Ja jeg har også lagt merke til det tidligere, kommer når jeg beveger meg mye eller går fort. Bare tenkte det var tidlig å kjenne nå. Men kanskje fordi vi har vært gravide før?
Jeg har kjent mer strekk nå tidlig i andre svangerskap enn i første. Er 7+3

Back
Topp