Våre symptomer

I går sov jeg ettermiddagsdupp….men kan hende det er fordi jeg har en trass 2åring som våkner om natta :meh: Jeg er suuuuper oppblåst, men det har jeg vært siden jeg begynte på progesteron så det er nok bare derfor

I går og i dag har morgenkvalmen kommet. Betryggende å kjenne symptomer, men kommer nok til å bite i meg gleden over kvalmen om litt:D

Er kvalmen tidlig på morgenen og på kvelden :hungover: Og idag smakte kaffien rart :hilarious:

Samme her! Etter pillen er satt så renner det jo ut og jeg tenker hver gang «NÅ blør jeg…». Har blødd alle gangene jeg var vært gravid (3) og 2 av dem endte i MA, men den gange jeg gikk på progesteron satt den så håper det går veien :)
Har vært gravid en gang og båret frem, og aldri hatt noen form for abort, så jeg prøver å «trøste» meg med det. Godt å høre at progesteronet hadde effekt- det er jo en ekstra betryggelse i alle fall!

I dag har jeg egentlig ingen symptomer, annet enn positiv test og bittelitt trøtt, kanskje. Det er litt godt, for synes det var litt tidlig å få så mange «plager» (kvalme, trøtthet osv). Det stikker litt i livmora av og til, men føler meg ganske grei ellers. Håper dette fortsetter (men jeg er ikke optimistisk :hilarious::bag: .)

Øm i brystene, noe murring i lovmor til tider og enkelte ting smaker plutselig litt rart :)

Jeg mener å huske at puppene var mye mer øm forrige graviditet. Nå merket jeg nesten ikke noe. Stikker litt i livmora av og til og jeg er litt sånn små uggen, men ikke kvalm.

Stikker litt i livmor innimellom, og tidvis småkvalm (men ingen av de i dag). Har ellers unormalt lyst på chocolate chip Cookies og potetgull. I dag har jeg vært slapp, men det kan også være pga sykdom

Kjenner ingenting idag annet enn ømme pupper.

Mensverk og stikninger som kommer og går gjennom dagen i dag. Tidvis støl/øm nederst i magen. Vært litt sliten, varm i ansiktet og tung i hodet. Og mørkere brystvorter. Uggenheten pleier ikke dukke opp før i uke 6 her :p

Jeg savner kvalmen min! Eneste symptomet jeg har nå er ømme og harde bryster. Og litt vondt i korsryggen.
Flere som har vært kvalme, men mistet den?

Nå sitter jeg på jobb og er skikkelig kvalm; så er litt misunnelig på deg!

Min kvalme kommer i bølger gjennom dagen. Noen dager verre enn andre, og noen dager svært lite.

Jeg savner kvalmen min! Eneste symptomet jeg har nå er ømme og harde bryster. Og litt vondt i korsryggen.
Flere som har vært kvalme, men mistet den?
Ja. Nå er ikke jeg veldig langt på vei (4+6) men jeg har vært småkvalm i bølgetak fra positiv test nesten, men igår og idag kjenner jeg ingenting.. Kun harde og ømme bryster, som deg. Kvalmen er jo ubehagelig, men føler det også er en slags «bekreftelse» på at ting er som de skal, på et vis (selvfølgelig med unntak også..) :confused005

Ja. Nå er ikke jeg veldig langt på vei (4+6) men jeg har vært småkvalm i bølgetak fra positiv test nesten, men igår og idag kjenner jeg ingenting.. Kun harde og ømme bryster, som deg. Kvalmen er jo ubehagelig, men føler det også er en slags «bekreftelse» på at ting er som de skal, på et vis (selvfølgelig med unntak også..) :confused005
For meg holder det med ømme pupper :D

Er det noen som opplever at symptomene forsvinner litt på dagen før de så kommer tilbake med et brak på ettermiddag/kvelden?
Sånn er det her også. Uvel og kvalm og vanvittig sliten på ettermiddagen. :wideyed:På morgenen/formiddagen går det helt fint.

Bare jeg som blir helt sykt mett av middag? Er ubehagelig mett i flere timer etter middag før det gradvis går over…

Her har jeg vært litt småkvalm siden litt før positiv test og skikkelig sulten hele tiden! Ammer samtidig så kroppen trenger nok litt ekstra med mat! Ellers merker jeg egentlig ikke noe, utenom en liten stikking her og der, men veldig tidlig enda!

Jeg har få symptomer nå egentlig. Det eneste er at jeg blir merkbart trøttere utover dagen.

Idag er jeg så trøtt at jeg sliter med å bevege kroppen.. Vil helst bare legge meg ned på gulvet og bli der :dead: Må få levert ungene i bhg og ukeshandla, så er det tilbake i senga tror jeg.. takk og lov for fridag idag!

Back
Topp