Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært gravid en gang og båret frem, og aldri hatt noen form for abort, så jeg prøver å «trøste» meg med det. Godt å høre at progesteronet hadde effekt- det er jo en ekstra betryggelse i alle fall!Samme her! Etter pillen er satt så renner det jo ut og jeg tenker hver gang «NÅ blør jeg…». Har blødd alle gangene jeg var vært gravid (3) og 2 av dem endte i MA, men den gange jeg gikk på progesteron satt den så håper det går veien
Ja. Nå er ikke jeg veldig langt på vei (4+6) men jeg har vært småkvalm i bølgetak fra positiv test nesten, men igår og idag kjenner jeg ingenting.. Kun harde og ømme bryster, som deg. Kvalmen er jo ubehagelig, men føler det også er en slags «bekreftelse» på at ting er som de skal, på et vis (selvfølgelig med unntak også..)Jeg savner kvalmen min! Eneste symptomet jeg har nå er ømme og harde bryster. Og litt vondt i korsryggen.
Flere som har vært kvalme, men mistet den?
For meg holder det med ømme pupperJa. Nå er ikke jeg veldig langt på vei (4+6) men jeg har vært småkvalm i bølgetak fra positiv test nesten, men igår og idag kjenner jeg ingenting.. Kun harde og ømme bryster, som deg. Kvalmen er jo ubehagelig, men føler det også er en slags «bekreftelse» på at ting er som de skal, på et vis (selvfølgelig med unntak også..)
Sånn er det her også. Uvel og kvalm og vanvittig sliten på ettermiddagen. På morgenen/formiddagen går det helt fint.Er det noen som opplever at symptomene forsvinner litt på dagen før de så kommer tilbake med et brak på ettermiddag/kvelden?