Våre Cravings

Vet ikke om man kan kalle det en cravings direkte, men tror kroppen min prøver å fortelle at jeg trenger mer vann! Jeg har alltid vært dårlig på å drikke vann, og har alltid foretrukket kaffe eller pepsi hvis jeg fikk velge. Men nå når jeg skal hente meg noe å drikke, så frister kun vann. Kaffe har jeg ikke drukket på noen uker, fordi det ikke høres godt ut. Og pepsi har jeg drukket sikkert 1/10 av det jeg bruker, egentlig bare et glass til tacoen. Men vann, og te, det har jeg hatt mye mer lyst på. Ikke der at vanndrikkingen tar helt av, men drikker myye mer vann enn jeg bruker :D Ikke så dumt det da, men festlig at kroppen fungerer slik når man er gravid!

Vet ikke om man kan kalle det en cravings direkte, men tror kroppen min prøver å fortelle at jeg trenger mer vann! Jeg har alltid vært dårlig på å drikke vann, og har alltid foretrukket kaffe eller pepsi hvis jeg fikk velge. Men nå når jeg skal hente meg noe å drikke, så frister kun vann. Kaffe har jeg ikke drukket på noen uker, fordi det ikke høres godt ut. Og pepsi har jeg drukket sikkert 1/10 av det jeg bruker, egentlig bare et glass til tacoen. Men vann, og te, det har jeg hatt mye mer lyst på. Ikke der at vanndrikkingen tar helt av, men drikker myye mer vann enn jeg bruker :D Ikke så dumt det da, men festlig at kroppen fungerer slik når man er gravid!
Jeg har det helt likt! Alltid vært glad i brus, men det frister ekstremt lite for tiden. Drikker kun drikker uten kullsyre, helst vann:joyful:

Så og si ingenting som frister å spise eller drikke denne uken. Kvalmen blir veldig framtredende når jeg ikke spiser, men det er så vanskelig å presse i seg mat. Fikk akutt innfall ikveld at jeg måtte ha noe syrlig. Kjøpte lemonade og kiwi, eneste som fristet av alt på butikken:joyful: Er vanligvis glad i søtsaker og chips, men det har ikke fristet i det hele tatt siste ukene.

Av en eller annen grunn er Burger King SÅ godt når jeg er gravid, og det liker jeg jo ikke noe særlig til vanlig? (Foretrekker McDonalds av de to).

Forrige var jeg veldig av og på, slik som nå.
Men i hovedtrekk lakris, saftis og på slutten smørgrøt.
Denne gangen er det lakris igjen, og frukt.

Jeg kan gå fra å MÅ ha noe i et par dager til jeg nærmest spyr bare av å tenke på det. Føler meg nesten som ungene som elsker prim, for så å hate prim i det man har handlet inn 2 nye bokser..
Skal med andre ord ikke klage på barna lengre når jeg er helt lik selv.

Og der MÅTTE jeg ha kavringer med melk til frokost :hilarious: Akkurat som sist… #handlepåveitiljobb

Jeg har ikke merket noen cravings før jeg nå har lyst på ALT! Jeg spiser til jeg nesten sprekker, før jeg spiser litt til. Et knekkebrød her, litt middagsrester der, en yoghurt oppå det hele, sånn da var potetgullposen tom ja.. Null styring :hilarious:

Salami!! Skulle aldri smakt den.. den ferske salamien er noe av det beste jeg har smakt

Ikke akkurat craving - men har så lyst på rundstykke med kokt egg og røkt laks. Altså, hva slags alternativ har man til røkt laks? :dead:

Ekstrem craving på typ burger king mat i dag Klarte å stå i mot, ble laks og potet.

Back
Topp