Cola! Masse Cola! Slettes ikke bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det helt likt! Alltid vært glad i brus, men det frister ekstremt lite for tiden. Drikker kun drikker uten kullsyre, helst vannVet ikke om man kan kalle det en cravings direkte, men tror kroppen min prøver å fortelle at jeg trenger mer vann! Jeg har alltid vært dårlig på å drikke vann, og har alltid foretrukket kaffe eller pepsi hvis jeg fikk velge. Men nå når jeg skal hente meg noe å drikke, så frister kun vann. Kaffe har jeg ikke drukket på noen uker, fordi det ikke høres godt ut. Og pepsi har jeg drukket sikkert 1/10 av det jeg bruker, egentlig bare et glass til tacoen. Men vann, og te, det har jeg hatt mye mer lyst på. Ikke der at vanndrikkingen tar helt av, men drikker myye mer vann enn jeg bruker Ikke så dumt det da, men festlig at kroppen fungerer slik når man er gravid!
Hvilken salami er dette?! Craver salami så ille!!Har cravings på gravid godkjente salami med majones på brødskive hihihi
Hvilken salami er dette?! Craver salami så ille!!