Våre Cravings

Foreløpig ingen cravings. Trur ikke jeg hadde noe spesielt i forrige svangerskap heller faktisk. Blir spennende å følge med på!

Her spiser jeg hver eneste dag oliven og fetaost :laughing002 det kan ikke være tomt av det i kjøleskapet..og i dag smakte jeg cotton Candy druer for første gang, og den boksen er tom for å si det sånn

Nr 1. Jente: Saftis, gjendekjeks med sjokolade.

2 og 3, gutt og jente: popcorn, oliven, nugatti.

Ikk en craving som sådan, men jeg har aldri vært spesielt fan av tortilla chips, men det sto en bolle med det på jobb nå- og herreguuuud så godt! Kan være fordi jeg begynner å hilse på kvalmen, og de var veldig salte og gode. Og apropos salt- alt som er salt smaker EKSTRA salt om dagen!

Ikke akkurat cravings, men noe som smaker ekstra godt for tiden: Røde druer (fra bendit, de fra Coop var ÆSJ og alt for søte), appelsin i biter (med druer), og yoghurt ved siden av (melon og pasjonsfrukt). Trekkes mot salt, fettete, kjøtt og fisk.

Er SÅ takknemlig for at jeg enda liker ost (Norvegia så klart), i graviditet1 mistet jeg lysten på ost og jeg ble ville kvalm av matlukt.

INGEN cravings enda, er ganske så uinteressert i all typer mat - ikke noe som frister egentlig. Men mat går ned, og mer til..

Back
Topp