Våre Cravings

Solsikke90

Glad i forumet
Julikulene 2020
Aprilspirene 2023
Hva slags cravings har du ? Og hva hadde du eventuelt i tidligere svangerskap ? :)
 
Jeg cravet gulost i første trimester sist, samt disse knallrøde eplene man bare får rundt juletider :bag: Var riiimelig krise når de forsvant.. så kom varmen og da var det miss perfect tomater fra Rema 1000, og nonstop is på DUNK:bag: de gikk det mange av:gen014
 
Første svangerskap var jeg gal etter hockeypulver :hilarious: Andre svangerskap var det risengrynsgrøt:hilarious: Har ikke noe cravings enda nå. Blir spennende å se:oops:
 
Første hadde jeg perioder med autumn crisp druer (de kommer snart!), Farris, sånne godterikjeder, alkofri øl, marsipan og elsket lukten av Cognac!
 
Med førstemann (gutt) spiste jeg veldig mange grønne epler, kiwi og surt godteri. Med andre (jente) spiste jeg masse vannmelon, fryste druer og knasket isbiter. Med tredje (jente) kan jeg ikke huske at jeg egentlig hadde så mange cravings. Og har heller ingen cravings nå.
 
Tror ikke jeg har noe cravings til nå hvertfall! Men er blitt mye mer spesifikk med hva jeg vil ha og ikke ha :laughing002 Så da ble det vafler til middag en dag, fiskekaker en annen, og alt som har med olivenolje å gjøre høres grusomt ut :laughing002 Feks oljen i fetaosten som vi bruker ha i salat
 
Ingen cravings enda, her går det litt på dagsform pga kvalmen. Men det som frister mest er nektariner, druer, fersken på boks, kald drikke.

Med forrige cravet jeg kjeks med nonstop, håper det blir noe sunt denne gangen. Husker ikke noen cravings med første
 
Ingen cravings her foreløpig. Bare veldig mer anstrengt forhold til hva som frister. Pleier like alt og spise alt mulig til vanlig. Men nå får jeg for meg ting eg MÅ ha til middag, men 10 min etterpå frister det kanskje ikke likevel :dead:
 
Craver egentlig ikke noe spesielt, men jeg har plutselig lyst på ting jeg i utganspunktet ikke liker i det hele tatt. Og jeg liker det :oops:
 
Ingen cravings enda! Forrige gang startet det med grønne epler, så appelsiner og så ble det thaimat og sjokolade til slutt :hilarious:
 
Hehe, jeg får litt sånn anticravings jeg- kjenner det igjen fra sist! Som i dag, det er vaffelfredag på jobb, og "vanen" tenker det må jeg ha. Men så kjenner jeg etter, og det frister jo virkelig ikke en plass! Så da lar jeg det bare være. Håper egentlig at jeg får det likt som sist, med halvert appetitt og null godtesug. Hadde vært så sykt deilig. Merker jo tendensene allerede, så bring it oooon sier bare jeg!
 
Hehe, jeg får litt sånn anticravings jeg- kjenner det igjen fra sist! Som i dag, det er vaffelfredag på jobb, og "vanen" tenker det må jeg ha. Men så kjenner jeg etter, og det frister jo virkelig ikke en plass! Så da lar jeg det bare være. Håper egentlig at jeg får det likt som sist, med halvert appetitt og null godtesug. Hadde vært så sykt deilig. Merker jo tendensene allerede, så bring it oooon sier bare jeg!
Litt samme her, godteri frister ikke - og mange ting som jeg vanligvis liker klarer jeg ikke tanken på lengre. Håpe det varer! Men kvalmen i seg selv kan gjerne gi seg..
 
Litt samme her, godteri frister ikke - og mange ting som jeg vanligvis liker klarer jeg ikke tanken på lengre. Håpe det varer! Men kvalmen i seg selv kan gjerne gi seg..
Har ikke blitt kvalm ennå, og var det lite/kun uggen i forrige svangerskap. Men jeg er bare 4+4, så det kommer nok snart...
 
Var på butikken i går kveld og fikk brått cravings på masse rart :laughing002 Pannekaker, ostesmørbrød, grøt, chevre, sushi, mais, kjøttboller, iste, og sikkert mere til. Hadde blitt et flott koldtbord, klarte heldigvis å styre meg. Vanligvis er det ikke så mye som frister foreløpig! Håper craving på hvite kakemenn ikke dukker opp denne gang…
 
Ikke noen spesielle cravings, men merker at jeg ikke er like glad i søtt. Mer trukket mot salt og fettete både av bra og mindre bra art, f eks: egg og bacon, pannekaker, hamburger, pommesfrites, fisk, utroooolig lyst på krabbe, lapskaus, kjøttkaker, brødskive med maionaise og kokt skinke.
 
Hatt lyst på reker og majones i noen dager nå, så nå er det og loff kjøpt inn :hilarious:håper jeg får spist opp før avsmaken kommer :wacky:
 
Jeg spiser vanligvis mest fisk og vegetar-mat, men nå har jeg plutselig lyst på kjøtt! Tenker at kroppen sender disse signalene fordi det er noe i kjøtt jeg har behov for denne tiden - så jeg får bare lytte til det og spiser nå kylling med god samvittighet:)
 
Ikke spessielt med cravings enda, annet enn at jeg har veldig lyst på fettete og salt mat, og cotton candy druer
 
Back
Topp