Våre Cravings

Var skikkelig brusdrikker og snopspiser før graviditeten, men takler det ikke nå. Ei heller kaffe, noe som rant ned i bøttevis til daglig før graviditet.

Nå er jeg helt besatt på vann, og må alltid ha det tilgjengelig. Ellers er det appelsinjuice, klementiner, og diverse laget av sitrus. Fiskegrateng og innimellom sjokolademelk.
 
Røde druer, Love Hearts og det rareste er melk (grusomt når det kommer opp igjen)
 
De siste ukene har jeg hatt skikkelig cravings på sånn "gammeldags kjøttsaus", og lasagne. Husker jeg hadde samme cravings i forrige svangerskap (jente), mens jeg hadde avsmak på kjøtt-middager i første svangerskap (gutt).
 
Vaniljestang (isen), lovehearts og isbiter :happy:
Også selger de ikke vaniljestang her ute i havgapet… :dead:
 
Fikk plutselig lyst på spagetti med rød saus og kjøttdeig, det er jeg egentlig ikke så glad i :wacky:
 
Det går opp og ned med hva jeg har lyst på. Det jeg har fått avsmak på er sjokolade, bortsett fra kakao med krem da.
 
Litt samme som i starten, bare salte ting som frister. Frister mest med skikkelige middager, som kjøttkaker, fårikål og lapskaus. Taco ol frister lite!
 
Fikk sånn løvtynn skinke, Jarlsberg og spisspaprika til lunsj hos en venninne i går, og OH MY GOD måtte kjøpe sånn skinke og Wasa Frukost Fullkorn på vei hjem. Noe så vanvittig godt!!! Og SÅ deilig å endelig ha lyst på noe forholdsvis sunt!!
 
Fikk sånn løvtynn skinke, Jarlsberg og spisspaprika til lunsj hos en venninne i går, og OH MY GOD måtte kjøpe sånn skinke og Wasa Frukost Fullkorn på vei hjem. Noe så vanvittig godt!!! Og SÅ deilig å endelig ha lyst på noe forholdsvis sunt!!
Dagligdags frokost her :joyful: Syyyykt dyrt i lengden!
 
Dagligdags frokost her :joyful: Syyyykt dyrt i lengden!
Her blir det både frokost, lunsj og mellommåltid aner det meg. Vi skal ha taco til middag, og jeg er litt sånn: egentlig vil jeg ha knekkebrødet :hilarious: Dyr den skinka ja, men med 1-2 per skive, og Jarlsberg fra Sverige så går det an. Ikke stort annet jeg spiser bortsett fra snop- og spent på om det forsvinner også når jeg slutter på Lutinus. Hadde ikke lyst på snop forrige gang.
 
Back
Topp