Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er snakk om ganske mye lakris for at det skal være skadelig altså, ca. 250g i ukenHar sykt lyst på tyrkisk pepper! Men man skal jo ikke spise så mye lakris
Ja, jeg ga etter i dag og kjøpte meg en pose. Var himmelsk! HeheDet er snakk om ganske mye lakris for at det skal være skadelig altså, ca. 250g i uken
Mye lakris kan være farlig for fosteret
Men eksperter vet ikke sikkert hvor mye lakris det er trygt å spise.forskning.no
Er lov å unne seg! Blir jo sånn som med koffein også, du kan fint drikke energidrikk sånn egentlig, så lenge du ikke drikker flere bokser for dagen Alt med måte!Ja, jeg ga etter i dag og kjøpte meg en pose. Var himmelsk! Hehe
Århhh. Nå vil jeg og ha detHar sykt lyst på tyrkisk pepper! Men man skal jo ikke spise så mye lakris
Hvis du ser litt over, har jeg linket til artikkel om en studie Du kan fint spise det, men med måteSom flere her skriver - Lakris. Altså, giii meg salt lakris ! Jeg holder på å bli sprø.. Skulle ønske noen kunne finne opp lakris som man kan spise uten bekymring
Kjenner meg igjen!Var på butikken i går kveld og fikk brått cravings på masse rart Pannekaker, ostesmørbrød, grøt, chevre, sushi, mais, kjøttboller, iste, og sikkert mere til. Hadde blitt et flott koldtbord, klarte heldigvis å styre meg. Vanligvis er det ikke så mye som frister foreløpig! Håper craving på hvite kakemenn ikke dukker opp denne gang…
Så noen spiste vafler på t
Kjenner meg SÅ igjen!Så noen spiste vafler på tv, og fikk syyykt lyst på det!!
Ja, vaniljestang er fantastisk En av de få søte tingene jeg fortsatt kan kose meg med. Hvor i alle dagerer det du bor der de ikke har det i butikken? Har du forslkt å spørre sjefen om det er mulig å bestille inn? Noen småbutikker er jo mer fleksible i forhold til det.Vaniljestang (isen), lovehearts og isbiter
Også selger de ikke vaniljestang her ute i havgapet…
Bor bort gjemt oppi Finnmark joda, jeg er ikke eneste kunde som har spurt om sjefen kan være snill å ta inn varer og er villig til å kjøpe ett helt pari av varen enda til. Meeeen nei, det er ikke mulig og han er den typen sjef som får klage hver uke pga oppførselJa, vaniljestang er fantastisk En av de få søte tingene jeg fortsatt kan kose meg med. Hvor i alle dagerer det du bor der de ikke har det i butikken? Har du forslkt å spørre sjefen om det er mulig å bestille inn? Noen småbutikker er jo mer fleksible i forhold til det.
Jeg syns jeg leste at det er rundt denne tiden skjelettet begynner å bli hardere, så kanskje det er derfor?Jeg har innsett craving på melk, hahah! Mente bestemt at jeg ikke craver noe, men når pappen skulle tas ned for uka og det var 7x1,75l melk der (og samboer drikker ikke melk) så er det ganske avslørende hahah!