Våre Cravings

Hadde helt vanvittig cravings på kebab et par uker! Dette er noe jeg spiser 1-2 ganger i året ellers.. Klarte ikke en gang å komme meg hjem fra jobb før maten var i magen. Satt i bilen utenfor kebabstedet og gaflet i meg 3-4 kebaber i uka, i to-tre uker. Glad den cravingsen har roet seg :hilarious:
 
Spesifikt (fullkorn) penne pasta, ingen annen form for pasta :hilarious:
Vi pleier å spise Jarlsberg, men har nå fått litt avsmak for det. Mannen kjøpte parmiggiano reggiano, og det har jeg likt veldig godt!
 
Hadde helt vanvittig cravings på kebab et par uker! Dette er noe jeg spiser 1-2 ganger i året ellers.. Klarte ikke en gang å komme meg hjem fra jobb før maten var i magen. Satt i bilen utenfor kebabstedet og gaflet i meg 3-4 kebaber i uka, i to-tre uker. Glad den cravingsen har roet seg :hilarious:
Sånn hadde jeg det med min første, men med bakt potet. Han så jobbet der sa "bare det vanlige" når jeg kom inn :hilarious: spiste det hver dag i 3-4 uker og så fikk jeg helt avsmak etter det, og det fikk sikkert 1 år før jeg spiste det igjen. Rar denne gravid kroppen!
 
Hadde helt vanvittig cravings på kebab et par uker! Dette er noe jeg spiser 1-2 ganger i året ellers.. Klarte ikke en gang å komme meg hjem fra jobb før maten var i magen. Satt i bilen utenfor kebabstedet og gaflet i meg 3-4 kebaber i uka, i to-tre uker. Glad den cravingsen har roet seg :hilarious:
Haha det har jeg lyst på og!! :hilarious: Har klart å bare kjøpe det en gang, men kjenner det fort kan bli mye:angelic:
 
Sånn hadde jeg det med min første, men med bakt potet. Han så jobbet der sa "bare det vanlige" når jeg kom inn :hilarious: spiste det hver dag i 3-4 uker og så fikk jeg helt avsmak etter det, og det fikk sikkert 1 år før jeg spiste det igjen. Rar denne gravid kroppen!
Det er ikke alle steder det er like rått å være på fornavn med betjeningen :hilarious: Godt det er forbigående!
 
Spiste pesto med skje i sta ‍♀️ Har også veldig ofte lyst på pasta.

Ellers føler jeg generelt bare at jeg får intenst lyst på noe, spiser det, også går det over. Pleier ikke å ha sååå lyst på spesifikke ting som nå, får plutselig veldig lyst på ting jeg sjeldent spiser
 
Fikk så utrolig lyst på biler, snopet idag. Sendte mannen på butikken, og det var himmelsk :hilarious:
 
Salt chips
 
Sist var jeg fullstendig avhengig av risengrynsgrøt :hilarious: Nå er det toast:oops: I airfryeren.. nam nam
 
Back
Topp