Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Hvis noen vil ha seg en god latter så se hit, og det ER too much information, so beware. Jeg synes ihvertfall det er morsomt.
Siden vi lever livet litt ekstra mellom forsøk har vi prøvd oss på noen crazy stillinger og stuff and things i senga. Og det går jo hett for seg. Etter en heftig runde med gymnastikk måtte jeg faktisk be mannen forsøke å knekke opp korsryggen min(det går til vanlig) fordi jeg ikke klarte ligge annet enn på den ene siden, han knødde og trykket etter instrukser fra meg. Stakkars mann. Begynner å bli noen år siden yoga og Pilates skjedde ofte for meg, så det var jo et bra utgangspunkt! Ikke klarte han å knekke opp korsryggen min og ikke klarte jeg ligge behagelig etterpå :bored: hurra
Så da fikk jeg god uttelling for pengene jeg brukte på bbhugme for å si det sånn!:hilarious: trodde ikke jeg skulle synes den var såååå fin å ha tre mnd før mulig graviditet. Så nå er det et herk å sove på magen for frøkna som alltid sover på magen, og mannen snorker fornøyd ved siden av :joyful:
 
Typisk at han snorker ved siden av da.
Jeg har også opplevd avogtil at det er noe som stivner til eller noe sånn at "alt" av sovestillinger blir galt. håper det er bedre idag
 
BBhugme er gull! Kjøpte min for snart 2 år siden da vi begynte å prøve, men enda til gode å bruke den til det den er meningen til :p
 
Holdt på med tøfler de siste dagene.. den første runden så jeg visst ikke at det stod rillestrikk, så jeg kunne ikke skjønne hvorfor de så feil ut!
Også prøvde jeg en gang til, og brukte rillestrikk, det er den nydeligste tøffelen jeg har sett i mitt liv :Heartred bildet får litt feil farge, den er rustrød.
Snapchat-368018855.jpg
 
Holdt på med tøfler de siste dagene.. den første runden så jeg visst ikke at det stod rillestrikk, så jeg kunne ikke skjønne hvorfor de så feil ut!
Også prøvde jeg en gang til, og brukte rillestrikk, det er den nydeligste tøffelen jeg har sett i mitt liv :Heartred bildet får litt feil farge, den er rustrød.
Vis vedlegget 256288
Så fin den er! Flink du :)
 
Noe så skjønt da!
Så flink du er
 
Så flink du er [emoji173] de babybootsa er sååå fine, strikka et par til både sønn og tantebarn, det er jo avhengighetsskapende, så går det så fort så man blir ikke utålmodig ^^,

Nå er det bare sommeren igjen, og så er august her :D
 
Heier på deg :D
 
Ååå så fin tøffel!! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Du er flink!
 
Så fine de ble! Så flink :D
 
De tøflene er superfine! Gitt bort mange par i barselgaver [emoji7]
 
Mange grupper her inne for tiden! Trøndelagsgjengen og prøverne i Bergen osv.. Kan ikke akkurat åpne en sånn for Finnmark, for alle vet jo hvem man er i samme øyeblikk som man har skrevet bosted og alder :hilarious: ikke at jeg er redd for det, for alle rundt oss vet at vi prøver, men det er nok mange som liker det en del mindre enn jeg gjør.
Kjipt med småsteder det der!
 
Imorgen kunne jeg vært 14 uker på vei. Teite kroppen.
 
Stor klem
 
Back
Topp