Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Huff. God bedring ❤️
 
God bedring
 
God bedring tiger[emoji8]
 
Takk :Heartbigred
Prøver å pøse på med latterlige mengder C-vitamin og sunn mat, i håp om at kroppen klarer å forvise dette her :rolleyes: har jo ikke tid til å være syk.

Høres ut som en god, men samtidig ikke lovende plan du :p
 
Masse god bedring [emoji173]️
 
God bedring ❤️
 
Hvordan har det gått idag?
 
Hvordan har det gått idag?
Helt ok, snørrer som et uvær, men jeg trengte nok denne dagen på å sove meg i form. Litt mindre sår i halsen til tross for flere timer i tlf med mamma og mormor :) ringt rundt for å få tak i babyting fra da jeg var liten, greit å planlegge siden det er litt tid igjen til forsøk
 
Godt du er bedre ihvertfall
Kos å planlegge og innhente sånne gamle ting da. Fikk du noe napp?
 
Godt du er bedre ihvertfall
Kos å planlegge og innhente sånne gamle ting da. Fikk du noe napp?
Nei.. huset til mormor brant for noen år siden, og da forsvant alle klærne fra da jeg og kusinen min var liten.
 
Nei.. huset til mormor brant for noen år siden, og da forsvant alle klærne fra da jeg og kusinen min var liten.
Så leit

Har bare noen få plagg fra jeg var baby
 
Da har tanta meldt ankomst, og det ser mer og mer ut til at forsøk blir med en gang at.olavs åpner i august :angelic: da blir det til og med på kanten til termin i april.
Hadde vært ekstremt typisk min flaks om vi var på påskeferie når fødselen startet tidlig, og vi endre opp på et annet sykehus. Har dere hørt om liknende før? :hilarious:
Håper virkelig jeg får muligheten til å uroe meg for det!:angelic:
Jeg synes jeg fortjener å få babydrømmen oppfylt snart!
 
Håper på april-19 baby for deg!
 
April er en helt super mnd å få baby på altså, så vi går for den, gjør vi ikke? [emoji1]
 
April er fin fin måned å få barn på [emoji23][emoji173]️
 
Back
Topp